Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Przegub wewnętrzny problem...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Pany, wynikł problem - zabrałem się za wymianę osłony przegubu wewnętrznego gdyż pękła gumowa osłona. Wyjąłem całą oś wyjąłem zabezpieczenie z tyłu przebiegu i zacząłem zbijać ciężko ale poszło, teraz najlepsze na końcu w środku jest drugie zabezpieczenie i środek nie chce wyjść, a tył przebubu wygląda na fabrycznie zaspawany. 

Doradzcie co z tym zrobić bo siedzę w garażu i słabo to wygląda, wrzucam foto.

IMG_20211229_114743.jpg

IMG_20211229_114732.jpg

Opublikowano

Czy da się wyciągnąć ten element ze środka?? Wtedy już złożyć to nie problem, proszę o jakieś porady i pomoc.

Opublikowano

Dołączę się do pytania kolegi

Opublikowano (edytowane)

Żeby go wyjąć trzeba podszlifować w miejscach gdzie kamienie się blokują,same brzegi,wtedy wyjdzie bez problemu 

IMG_20211229_114743.thumb.jpg.339e5c4401a62802a92f213c3c44d6ba~2.jpg

Edytowane przez greg2505
Opublikowano

Dzięki

Opublikowano

Witam. Niedługo czeka mnie wymiana osłony przegubu wewnętrznego w moim alt. Chciałem zapytać czy jest inna metoda na rozpięcie przegubu od półosi? Jak się zeszlifuje to później trzeba sklepać te miejsca. Próbował ktoś z Was zbić młotkiem? Może jakaś inna metoda? Dzięki z góry i pozdrawiam

Opublikowano

Trzeba zeszlifować, inaczej nie zejdzie.

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź. Przy składaniu trzeba ten przegub jakoś zabezpieczać? Mam tu na myśli lekkie sklepanie miejsc szlifowanych. Widziałem podobne przeguby które dosłownie trzymały się na samej osłonie. Po jej rozpięciu bez żadnego oporu można było krzyżak wysunąć. W sumie nie wiem czy tak powinno być. Pozdrawiam

Opublikowano

Ja poskładałem bez zaklepywania. Z tego co widziałem po przegubie w jego wnętrzu to pracuje on na niewielkim zakresie i w dodatku w okolicach jego połowy, więc nie martw się, że się rozleci.

Opublikowano (edytowane)

Nic nie klepiesz,nie wyskoczy,nowy schodzi bez problemu,stary też powinien zejść ,niestety często trzeba szlifować -zmęczenie materiału

Edytowane przez greg2505

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...