Skocz do zawartości
IGNOROWANY

ciśnienie cylindrów - 3.0 TFSI CCBA, Audi S4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam serdecznie

jakie powinno być prawidłowe ciśnienie cylindrów w 3.0 TFSI CCBA?

minimalne i maksymalne

Edytowane przez CenturionM
Opublikowano

Jak w każdym benzyniaku. 

Opublikowano
Godzinę temu, Muskel1 napisał:

Jak w każdym benzyniaku. 

różne fora różne informacje

 

na jednym piszą że nie może spaść poniżej 10 bar, zaś na drugim piszą że 9 bar to norma

Opublikowano

Nowe silniki ccba, pomiar na silniku z temp. oleju min. 30°C

Nowy silnik 11,0 - 14,0 Bar

Silnik zużyty 10,0 Bar

Różnica ciśnienia pomiędzy cylindrami może wynosić max. 3.0 Bar

Opublikowano
3 godziny temu, Muskel1 napisał:

Nowe silniki ccba, pomiar na silniku z temp. oleju min. 30°C

Nowy silnik 11,0 - 14,0 Bar

Silnik zużyty 10,0 Bar

Różnica ciśnienia pomiędzy cylindrami może wynosić max. 3.0 Bar

czyli poniżej 10 bar będzie usterką?

Opublikowano

10 i poniżej 10 Bar to za mało. Gdzieś kompresja ucieka.

Opublikowano (edytowane)

Pytanie do autora czym mierzysz? Bo jeśli Chińczykiem i na wężu tym długim to lipa ci wyjdzie, testowałem u mnie trzy różne każdy pokazywał inaczej I to nie jest o 0,2 ale nawet 1,2 bara ja zrobiłem sobie coś takiego.

Kawałek stalowego pręta w środku otwór 3 mm po całości długość ino ino wkręcić do głowicy i tyle, podtoczka pod manometr.:)

IMG_20211022_174612.thumb.jpg.9a5905d5e253884de7e27820675949e4.jpgIMG_20211022_174505.thumb.jpg.310d83dec049a05c4cfd3355e67f6d57.jpg

 

Edytowane przez morelo
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
10 godzin temu, morelo napisał:

Pytanie do autora czym mierzysz? Bo jeśli Chińczykiem i na wężu tym długim to lipa ci wyjdzie, testowałem u mnie trzy różne każdy pokazywał inaczej I to nie jest o 0,2 ale nawet 1,2 bara ja zrobiłem sobie coś takiego.

Kawałek stalowego pręta w środku otwór 3 mm po całości długość ino ino wkręcić do głowicy i tyle, podtoczka pod manometr.:)

IMG_20211022_174612.thumb.jpg.9a5905d5e253884de7e27820675949e4.jpgIMG_20211022_174505.thumb.jpg.310d83dec049a05c4cfd3355e67f6d57.jpg

 

Zamówiłem profesjonalny miernik, zobaczę czy będzie różnica, bo przy niskim bar powinno być wypadanie zapłonu, a u mnie tego nie ma, więc ppdejrzewam ze chinol przekłamuje

Opublikowano (edytowane)
12 godzin temu, morelo napisał:

Pytanie do autora czym mierzysz? Bo jeśli Chińczykiem i na wężu tym długim to lipa ci wyjdzie, testowałem u mnie trzy różne każdy pokazywał inaczej I to nie jest o 0,2 ale nawet 1,2 bara ja zrobiłem sobie coś takiego.

Kawałek stalowego pręta w środku otwór 3 mm po całości długość ino ino wkręcić do głowicy i tyle, podtoczka pod manometr.:)

 

Potwierdzam, ja mierzyłem na wężu długim, i wyłszo mi 9 bar, już chciałem silnik wymieniać, ale szwagier przyszedł i wziął sztywny i pomiar 12,5 bara

Edytowane przez szpakuziom
Opublikowano

Ja zawsze mierze jak mam zdjęty kompresor I otwarte klapy na dolocie,  pomiar jest wówczas bardzo dokladny

Opublikowano (edytowane)

własnie szukam dobrego miernika i natknąłem się na ciekawą polską stronę z miernikami pochodzenia polskiego z certyfikatem - tylko ze musze przeznaczyc troche kaski, bo ten z allegro jest pół profesjonalny i w dodatku dostepny w lutym, mi bardziej zalezy na tym który ma wymieniane sztywne koncówki....

Edytowane przez CenturionM
Opublikowano

Prosze link.

Opublikowano (edytowane)
22 godziny temu, morelo napisał:

Prosze link.

KLIK końcówki

 

KLIK urządzenie z certyfikatem

 

KLIK urządzenie bez certyfikatu

Edytowane przez CenturionM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...