mlody_b7 Opublikowano 27 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2022 11 godzin temu, bobikos napisał: Test tak czy inaczej możesz zrobić, będzie wiadomo że z hydrauliką jest ok. Poza tym te bipy na minus są zastanawiające. Spróbuj może mimo wszytko wymienić filtr paliwa i sprawdź ciśnienie pompy tandemowej manometrem.
szalonyharry Opublikowano 28 Stycznia 2022 Opublikowano 28 Stycznia 2022 Mi to wygląda na padającego pd. W mojej 1.9 bke też tak czasami przy pierwszej próbie palenia świrował. Chociaż korekty byly poniżej +/-0.5, bipy do - 10, jak już potem pochodził to palił od szczała. Aż wreszcie zgasł i tylko na plaku go można bylo zapalić. Ale jak już zapalił to potem palił, no i doszła nierówna praca silnika. Weszły 4 używane i pali lux, nie trzepie, nawet podczas przyspieszania (z tym problemem walczyłem). Chociaż na tych pd mam wysokie bipy na minus względem starych. Spróbuj tak zrobić. Jak masz zimny motor to przekręć stacyjka żeby pompka w baku się załączyla i zgaś, i tak z 3 /5 razy i sprubuj dopiero wtedy zapalić. W moim przypadku to pomagało ?
nadybek Opublikowano 29 Stycznia 2022 Opublikowano 29 Stycznia 2022 Z korekt pd mi to wyglada na zapowietrzenie. Sprawdzales chłodnice paliwa pod autem? Czesto nie ma tam wycieku ale zaciąga powietrze i paliwo spływa do baku.
mlody_b7 Opublikowano 29 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2022 21 godzin temu, szalonyharry napisał: Mi to wygląda na padającego pd. W mojej 1.9 bke też tak czasami przy pierwszej próbie palenia świrował. Chociaż korekty byly poniżej +/-0.5, bipy do - 10, jak już potem pochodził to palił od szczała. Aż wreszcie zgasł i tylko na plaku go można bylo zapalić. Ale jak już zapalił to potem palił, no i doszła nierówna praca silnika. Weszły 4 używane i pali lux, nie trzepie, nawet podczas przyspieszania (z tym problemem walczyłem). Chociaż na tych pd mam wysokie bipy na minus względem starych. Spróbuj tak zrobić. Jak masz zimny motor to przekręć stacyjka żeby pompka w baku się załączyla i zgaś, i tak z 3 /5 razy i sprubuj dopiero wtedy zapalić. W moim przypadku to pomagało ? Dziękuje za zainteresowanie. Wiesz ja też jestem coraz bliżej tej wersji. Ale próbuje jeszcze wyeliminować co mogę Jutro zrobię próbę z tym zapłonem x 3-5 razy.
mlody_b7 Opublikowano 29 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2022 8 godzin temu, nadybek napisał: Z korekt pd mi to wyglada na zapowietrzenie. Sprawdzales chłodnice paliwa pod autem? Często nie ma tam wycieku ale zaciąga powietrze i paliwo spływa do baku. Cześć. Nie sprawdzałem...Szczerze nawet nie pomyślałem o tym. Dzięki ze się zainteresowałeś. Widzę ze z Wrocławia jesteś, może masz kogoś kto sumiennie by przejrzał samochód. Zapłacę oczywiści;). Może my cos pomijamy.
kubabkb Opublikowano 29 Stycznia 2022 Opublikowano 29 Stycznia 2022 m4garage otworzyl niedawno oddzial, to jest warsztat Micha z kanalu Milosnicy 4 kolek. moze tam warto byloby zajrzec.
nadybek Opublikowano 30 Stycznia 2022 Opublikowano 30 Stycznia 2022 Ja sie grzebie u kumpla w Małkowicach, ale dla klientów to u niego kiepsko z terminami. Zapytam. Wrzuc jeszcze film lub loga takiego: Grupa 13 i 23. Zacznij krecic film po odpaleniu jak sie korekty w 13 w miare unormuja. Dodaj gazu na 3000 obrotow, potrzymaj tak 15s i nastepnie pusc pedal gazu. Nagrywaj jeszcze z 10s na obrotach jalowych.
kamil-vag Opublikowano 30 Stycznia 2022 Opublikowano 30 Stycznia 2022 (edytowane) BIPy są podejrzane, ale czy edc16 nie miały już większej tolerancji do 100 jednostek ? Dużo zostało zrobione i pewnie ciężko będzie dojść... zrób loga 023 dynamicznego, ten zaworek zwrotny cały czas masz założony ? sprawdź czy oby napewno działa, bo wiem że po kontakcie z ropą u mnie dość szybko przestał działać i puszczał w obie strony... Testowałem zaworek jak miałem 1.4 TDI, też mi ciężko odpalał, ostatecznie się okazało że powoli się przycierała już panewka na wale... objawów nie miałem żadnych, ani piszczenia, ani szurania a tylko ciężkie odpalanie... Edytowane 30 Stycznia 2022 przez kamil-vag
szalonyharry Opublikowano 30 Stycznia 2022 Opublikowano 30 Stycznia 2022 2 godziny temu, kamil-vag napisał: BIPy są podejrzane, ale czy edc16 nie miały już większej tolerancji do 100 jednostek ? Dużo zostało zrobione i pewnie ciężko będzie dojść... zrób loga 023 dynamicznego, ten zaworek zwrotny cały czas masz założony ? sprawdź czy oby napewno działa, bo wiem że po kontakcie z ropą u mnie dość szybko przestał działać i puszczał w obie strony... Testowałem zaworek jak miałem 1.4 TDI, też mi ciężko odpalał, ostatecznie się okazało że powoli się przycierała już panewka na wale... objawów nie miałem żadnych, ani piszczenia, ani szurania a tylko ciężkie odpalanie... Tak, tolerancja do 100. ?
mlody_b7 Opublikowano 1 Lutego 2022 Autor Opublikowano 1 Lutego 2022 W dniu 30.01.2022 o 11:50, nadybek napisał: Ja sie grzebie u kumpla w Małkowicach, ale dla klientów to u niego kiepsko z terminami. Zapytam. Wrzuc jeszcze film lub loga takiego: Grupa 13 i 23. Zacznij krecic film po odpaleniu jak sie korekty w 13 w miare unormuja. Dodaj gazu na 3000 obrotow, potrzymaj tak 15s i nastepnie pusc pedal gazu. Nagrywaj jeszcze z 10s na obrotach jalowych. Nagrałem przy 50 stopniach i ponad 60. Chłodnica paliwa wygląda OK.
mlody_b7 Opublikowano 1 Lutego 2022 Autor Opublikowano 1 Lutego 2022 (edytowane) W dniu 30.01.2022 o 12:35, kamil-vag napisał: BIPy są podejrzane, ale czy edc16 nie miały już większej tolerancji do 100 jednostek ? Dużo zostało zrobione i pewnie ciężko będzie dojść... zrób loga 023 dynamicznego, ten zaworek zwrotny cały czas masz założony ? sprawdź czy oby napewno działa, bo wiem że po kontakcie z ropą u mnie dość szybko przestał działać i puszczał w obie strony... Testowałem zaworek jak miałem 1.4 TDI, też mi ciężko odpalał, ostatecznie się okazało że powoli się przycierała już panewka na wale... objawów nie miałem żadnych, ani piszczenia, ani szurania a tylko ciężkie odpalanie... Log na 3 biegu. Jak założyłem zaworek wieczorem to juz rano nie było efektu. Zaworek mam założony tutaj... Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Edytowane 1 Lutego 2022 przez mlody_b7
mlody_b7 Opublikowano 1 Lutego 2022 Autor Opublikowano 1 Lutego 2022 Wczoraj wymieniłem filtr paliwa na Ori Audi ( bez poprawy ) zmierzyliśmy kompresje na zimnym silniku : 1-27 ,2-29, 3-26, 4-27. Ponadto w niedziele zaczęło się ślizgać sprzęgło... Poniedziałek wymiana na zastaw z BRD . Wiec sprawdzę przy okazji czy to dwumasa nie szarpie.
nadybek Opublikowano 2 Lutego 2022 Opublikowano 2 Lutego 2022 (edytowane) Raczej wyglada na nieszczelnosc w ukladzie paliwowym. Jak nie przybywa oleju to pompki zostaw w spokoju i szukaj centymetr po centymetrze obejrzyj dokladnie okolice pompy tandemowej czy nie jest tam zapocone. Przetrzyj chusteczka i szukaj po zapachu ropy. Edit: Teraz jeszcze raz zajrzalem do ostatniego loga i mam takie pytanie: a od kiedy masz takie objawy? Bylo tak samo przed programem i po programie? Program na 170KM i dpf na pokladzie to jakas porazka chyba ze turbo nie jest oryginalne Edytowane 2 Lutego 2022 przez nadybek
mlody_b7 Opublikowano 2 Lutego 2022 Autor Opublikowano 2 Lutego 2022 2 godziny temu, nadybek napisał: Raczej wyglada na nieszczelnosc w ukladzie paliwowym. Jak nie przybywa oleju to pompki zostaw w spokoju i szukaj centymetr po centymetrze obejrzyj dokladnie okolice pompy tandemowej czy nie jest tam zapocone. Przetrzyj chusteczka i szukaj po zapachu ropy. Edit: Teraz jeszcze raz zajrzalem do ostatniego loga i mam takie pytanie: a od kiedy masz takie objawy? Bylo tak samo przed programem i po programie? Program na 170KM i dpf na pokladzie to jakas porazka chyba ze turbo nie jest oryginalne Ja ten objaw mam od początku jak go mam, przed programem .Robi się cieplej objaw jest prawie nie zauważalny. Przychodzi zima i zaczyna się cyrk. Ja program zrobiłem , 175KM 380NM fajnie wszystko. Po jakimś czasie chyba się przyzwyczaiłem i jak by mocy nie miał po za tym mi wyczuwalnie wstaje od 2000 obrotów .Turbinę wyciągnęliśmy, zawiozłem do gościa który jak robił , przy mnie ją podłączył i wszystko OK, zmieniłem N75 i wyciągnąłem wnioski, że regeneracja to do ch*** się nadaje. ale człwoiek uczy się całe zycie....
nadybek Opublikowano 3 Lutego 2022 Opublikowano 3 Lutego 2022 Jak tyle sie z tym meczysz to na Twoim miejscu wymienilbym wezyki na przezroczyste igielitowe pomiedzy pompa tandemowa a filtrem paliwa. Bedzie widac skad powietrze sie bierze. Te turbawki w BPW i tak duzo dmuchaja wiec nie wyobrazam sobie tego jak to wyglada z dpfem. Musialoby dmuchac 2600mbar zeby afr byl wysoki a to nie wrozy turbawce dlugiego zycia. Przy "regeneracjach" jest problem, ze wstawia sie wirnik i turbine lub caly koras z chin a te nie trzymaja wymiarow. U siebie wymienilem sam koras na meletta i jest super. Turbo wstaje przy 1700obr.
.Pablo. Opublikowano 2 Kwietnia 2022 Opublikowano 2 Kwietnia 2022 I jak poradziłeś sobie z problemem ciężkiego zapalania po nocy?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się