mati1342 Opublikowano 28 Stycznia 2022 Opublikowano 28 Stycznia 2022 (edytowane) Witam po przywitaniu się z grupą chciałbym przedstawić swój samochód Audi A4 B5 1.9 TDI o oznaczeniu silnika 1Z. Problem polega na tym, że auto ma ciężko z odpaleniem na zimnym czy ciepłym silniku, sprawdziłem świece miernikiem według google jest w porządku nawet zwykła żarówką sprawdzałem i jest ok. Wymieniłem przekaźnik świec żarowych i dalej lipa.. Auto poszło do mechanika i wymienił niby jakiś czujnik świec żarowych, dalej to samo. Bezpieczniki ok, auto podłączyłem do laptopa posiadam zwykły przewód i tylko aplikacje Polski Vag 4.9, zrobiłem test wyjść i na jednym teście jest przekaźnik świec żarowych i słychać że działa . Poniżej zamieszczę zdjęcia, może macie jakieś pomysły, bardzo proszę o pomoc ponieważ szkoda mi silnika na tak długie kręcenie zanim odpali, a chciałbym żeby auto jeszcze trochę posłużyło, bo nie jest w złym stanie. Chyba, że mam użyć jakiegoś innego programu żebym wysłał jakieś konkretne logi itd to prosił bym o link do programu, bo na ta chwile posiadam tylko ten Pozdrawiam i z góry dziękuje za zainteresowanie i pomoc VID_20220128_173419.mp4 Edytowane 28 Stycznia 2022 przez mati1342
Langista Opublikowano 28 Stycznia 2022 Opublikowano 28 Stycznia 2022 Kiedy ostatnio rozrząd był wymieniany? Jakie trasy robisz tym autem? Czy ostatnio tylko krótkie i czy auto długo stało? Jak długo występuje problem?
mati1342 Opublikowano 28 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2022 (edytowane) Auto praktycznie codziennie jeździ minimum, siostra do narzeczonego lub do pracy robi ponad 15 km- 30km, a czasami tylko 4km, bo dojeżdża do pewnego miejsca i zabiera się z koleżanką do pracy. Wiadomo, że diesel powinien dłużej pracować, a nie tylko takie krótkie cykle. Oleje wszystko filtry ja o to dbam i wymieniam jakieś tam podstawy mechaniki znam, bo dwóch lewych rak nie mam Rozrząd wymiana, luty 2021, na tym rozrządzie 11323. A problem tak coś może być, że właśnie po wymianie rozrządu. Ja tym autem nie jeżdżę tylko proszę o pomoc, bo naprawdę mi szkoda auta Podejrzewasz, że przeskoczył lub mechanik źle ustawił zęby? Edytowane 28 Stycznia 2022 przez mati1342
krzychuG Opublikowano 28 Stycznia 2022 Opublikowano 28 Stycznia 2022 Ja bym na początek sprawdził ustawienie rozrządu, wałek ma miejsce na blokadę po drugiej stronie i pod pokrywą , a jak czasu było mało to może na pisaka zrobione i się nie zgrało idealnie, trzeba sprawdzić jeszcze kąt wtrysku.
mati1342 Opublikowano 28 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2022 (edytowane) Rozrząd, koła, znaki wiadomo, że jedynie mechanicznie sprawdzę, a kat wtrysku mogę programem ? Edytowane 28 Stycznia 2022 przez mati1342
Fazii Opublikowano 28 Stycznia 2022 Opublikowano 28 Stycznia 2022 Na ciepłym to nawet ze spalonymi świecami powinien odpalić bez problemu więc nie tu jest problem. Jaki kąt wtrysku?
Fazii Opublikowano 28 Stycznia 2022 Opublikowano 28 Stycznia 2022 5 minut temu, mati1342 napisał: Rozrząd, koła, znaki wiadomo, że jedynie mechanicznie sprawdzę, a kat wtrysku mogę programem ? Wchodzisz w silnik, bloki pomiarowe grupa000., Klikasz nastawy podstawowe i w drugim okienku masz odczyt kąta. Tak jest w vcds. Nie wiem jak to wygląda w polskim vagu
mati1342 Opublikowano 28 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2022 Ty masz pewnie jakąś wersje płatną ? Jeśli możesz podaj mi wersje tego programu być może uda mi się znaleźć i zrobić ss do waszej analizy
Langista Opublikowano 29 Stycznia 2022 Opublikowano 29 Stycznia 2022 10 godzin temu, mati1342 napisał: Ty masz pewnie jakąś wersje płatną ? Jeśli możesz podaj mi wersje tego programu być może uda mi się znaleźć i zrobić ss do waszej analizy
mati1342 Opublikowano 29 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2022 (edytowane) Nienazwany.avi Nienazwany1.avi Nienazwany2.avi Musiałem niestety zrobić tak, coś nie chciało zadziałać jak wcześniej, ale wszystko widać Edytowane 29 Stycznia 2022 przez mati1342
mati1342 Opublikowano 29 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2022 (edytowane) Wychodzi na to, że kąt wtrysku.. Auto całą noc stało w garażu wiec 2-3 stopnie, świece żarowe grzały Jaka powinna być norma? Jest różnica czy silnik zimny lub ciepły ? Patrzyłem na YT to nie jest aż tak ciężko ustawić 4 śruby luzuje i popycham pompę, tylko jakie muszą być normy Pozdrawiam Edytowane 29 Stycznia 2022 przez mati1342
Langista Opublikowano 29 Stycznia 2022 Opublikowano 29 Stycznia 2022 Zrób zrzut ekranu i logi jak należy, z tego nic nie widzę.
Pieterb Opublikowano 29 Stycznia 2022 Opublikowano 29 Stycznia 2022 oj kolega to troszku musi liznąć wiedzy na temat samego obsługiwania programu bo tak to wieki będzie trwało zanim do czegokolwiek się dojdzie, bo na tych filmikach to g...o widać A kąt wtrysku sprawdzamy w bs, jak już.
mati1342 Opublikowano 29 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2022 (edytowane) Po prostu na szybko napisałem do was na grupie, szkoda mi tego samochodu, macie rację, nie mam wiedzy na ten temat, a tym bardziej obsługi tego programu jak robić logi it Znalazłem jak się robi bs, ale to już jutro zrobię Edytowane 29 Stycznia 2022 przez mati1342
mati1342 Opublikowano 30 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2022 Miałem właśnie o to pytać, ale domyślałem się że na rozgrzanym, czyli jednak zrobię jutro, bo dzisiaj auto stoi w garażu? Test robimy na 3 biegu i gaz w podłogę? Tak coś na YT widziałem, od razu zrobię test turbiny i przepływki Możecie się śmiać i mnie cisnąć, ale ja na codzień takich rzeczy nie robię dlatego się zgłosiłem. Może macie jakiś konkretny filmik na YT jak to zrobić, żeby raz a porządnie
Fazii Opublikowano 30 Stycznia 2022 Opublikowano 30 Stycznia 2022 6 godzin temu, mati1342 napisał: Test robimy na 3 biegu i gaz w podłogę? Na postoju na wolnych obrotach. https://youtu.be/cZZbL9QVF8c
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się