piotrm Opublikowano 5 Lutego 2022 Opublikowano 5 Lutego 2022 Cześć,posiadam a4 2016 r 2.0 tdi 150km od jakiegos czsu po ok 300 km pojawia sie błąd p2002 i po podłączeniu pod kompa pokazuje zapchany filtr dpf i żąda wypalenia po wypaleniu wszystko ok ,po czym znowu po ok 300km to samo.W normalnym użytkowaniu robi cykliczne dopalanie ,po czym nie świeci sie kontrolka dpf sugerująca wypalenie ,a wypada check p2020 mówiacy o zawalonym filtrze ---procedura i tak w koło .Miał ktos taki przypadek
Muskel1 Opublikowano 5 Lutego 2022 Opublikowano 5 Lutego 2022 1. wrzuć pełny autoscan. 2. Jaki masz przebieg? 3. Jaką masz wartość popiołu olejowego w DPF? 4. Jakie masz wartości różnicy ciśnień odczytane z czujnika różnicy ciśnień?
RALF76 Opublikowano 5 Lutego 2022 Opublikowano 5 Lutego 2022 3 godziny temu, piotrm napisał: po czym nie świeci sie kontrolka dpf sugerująca wypalenie nie ma czegoś takiego jak kontrolka informująca o wypalaniu..
lukas1920 Opublikowano 15 Maja 2022 Opublikowano 15 Maja 2022 I mnie dopadl ten problem ... check na zolto- kod bledu p2002 , skasowalem ale pojawił sie ponownie. Nie zauważyłem by samochod stracił na mocy, dpf sie normalnie regeneruje. Mam dwie apki na których sprawdzam bledy i stan dpf- car scanner i vag dpf. Z tego co wyczytałem w necie to może to być czujnik ciśnienia spalin albo egr zasyfiona. Jest opcja by samemu dojść co mu dolega używając powyższych aplikacji czy szukać jakiegos dobrego mechanika z vcds Pozdrawiam
Muskel1 Opublikowano 15 Maja 2022 Opublikowano 15 Maja 2022 Strona firmy ADAKO - oprogramowanie diagnostyczne VCDS® WWW.VCDS.PL
patryciusz Opublikowano 17 Maja 2022 Opublikowano 17 Maja 2022 Jakiś czas temu wyskakiwał mi błąd: 19226 - Filtr cząstek stałych; zespół 1 P2002 00 [237] - za mała skuteczność. Po skasowaniu po jakimś czasie powracał. Po sprawdzeniu tym sposobem: okazało się że wartości EGR nisko ciśnieniowego są na granicy przy których sterownik wywala błąd. Przeczytałem że zazwyczaj winna jest chłodnica spalin. Rozebrałem i faktycznie chłodnica była zapchana, wyczyściłem ją wymieniłem uszczelki złożyłem. Sprawdziłem i wszystkie wartości wróciły do normy, od tamtej pory żadnych błędów. Z wyjęciem jej jest sporo zabawy, ale da się to zrobić bez wyciągania DPF.
Zigby Opublikowano 8 Czerwca 2022 Opublikowano 8 Czerwca 2022 On 5/17/2022 at 7:44 PM, patryciusz said: Jakiś czas temu wyskakiwał mi błąd: 19226 - Filtr cząstek stałych; zespół 1 P2002 00 [237] - za mała skuteczność. Po skasowaniu po jakimś czasie powracał. Po sprawdzeniu tym sposobem: okazało się że wartości EGR nisko ciśnieniowego są na granicy przy których sterownik wywala błąd. Przeczytałem że zazwyczaj winna jest chłodnica spalin. Rozebrałem i faktycznie chłodnica była zapchana, wyczyściłem ją wymieniłem uszczelki złożyłem. Sprawdziłem i wszystkie wartości wróciły do normy, od tamtej pory żadnych błędów. Z wyjęciem jej jest sporo zabawy, ale da się to zrobić bez wyciągania DPF. Mam podobny problem z bledem 2002 od jakiegos czasu. Czy jest jakas 100% metoda na okreslenie przyczyny oprocz vcds? Bez wyciagania chlodnicy egr?
Zigby Opublikowano 9 Czerwca 2022 Opublikowano 9 Czerwca 2022 On 6/8/2022 at 5:33 PM, patryciusz said: Bez programu, nie ma. Dzieki za szybka odpowiedz. W takim razie na co trzeba zwracac uwage bo bylem u mechanika ktory w sumie podlaczyl samochod pod komputer i po kodzie stwierdzil ze to chlodnica egr ale 100% pewnosci mi nie dal ze to chlodnica. Jakie wartosci beda powyzej dopuszczalnych?
patryciusz Opublikowano 10 Czerwca 2022 Opublikowano 10 Czerwca 2022 Żeby być pewnym, trzeba zrobić test ten co wkleiłem wyżej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się