Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BMW i nowy 2.0 D BiTurbo


ono

Rekomendowane odpowiedzi

BMW zrobiło silniczek 2.0 D ze znanym z silników 3.0 D systemem BiTurbo. Teraz mamy 204 PS i 400 Nm w seryjnym 2 litrowym klekocie.. A Audi śpi :(

http://www.motorauthority.com/cars/bmw/400nm-four-banger-diesel-from-bmw/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Audi śpi

prawdę mówiąc ja też czekałem na inną ofertę silników w 2007 w modelach Audi...

No, ale to są nowe motóry, także poczekajmy jeszcze trochę, żeby zobaczyć co potrafią.

W sensie nie mocy, ale mocy przetrwania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0 tdi bedzie w wersjach 143 i 177 koni(common rail) do tego 2.7 tdi 190KM i 3.0 tdi 240 KM

czyli zadna rewelacja .......... :rolleyes:

przydałoby sie dołozyc jakies drugie turbulum do 2.0 TDI ..... :twisted:

IC-ek w Bejcy jakis malutki jest .... a i momencik mozna by było zmniejszyc ale bardziej płaski zrobic .... :wink:

a co z 1.9 :question::wink: jakies nowosci odnosnie tego motora :question:

pewnie przestana produkowac ... bo to stare kondony juz sa .... :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe co z 1.9, to są najbardziej udane jednostki-troche historii, ale nie wiem czy audi chce to pamiętać.. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem szkoda byloby wycofywac chyba najbardziej znanego motrka na swiecie :cry:

ale w jakim celu, jako pamiątka ? :cool:

Przecież to jest firma, która ma przynosić dochód.

Motory mają być ciche, oszczędne, mają za***rdalać (ups 4_1_215.gif )

Jakoś bardzo ostrożni się zrobili...

Faktycznie, mogli się pokusić o BiT....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne jeszcze w tym roku Audi wypusci cos fajnego i nowego w swoim nie smiertelnym od lat TDI :twisted:

ale juz widac jego kres. :twisted: ida common rail... co to oznacza...? troche mniej klekotania na tym swiecie :rotfl:

a co do silnikow z BMW to faktycznie chlopcy sie ostatnio postarali ( niestety trzeba to przyznac) w 5 po FL wprowadzili odzyskiwanie energii przy hamowaniu czyli taki mini hybryd a te nowe V8 z M3, mhh prawdziwe cacko techniki. ma nisamowita kompresje i to bez sprazarki. efekt takiego "doladowania" daje kolektor ktory wytwarza fale dzwiekowe ktore powoduja lepsze wypelnienie cylindra powietrzem. niezly bajer. viekawe jak to brzmi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety trzeba to przyznac

schiller, ale dlaczego niestety ? Pojawił się za***isty silniczek BMW, to dobra wiadomość przecież... Niestety Audi się nie postarało skonstruować podobnego potworka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E tam Audi nie śli pracuje nad ciekawszymi rozwiązaniami a z silnikami sie nie pali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety trzeba to przyznac

schiller, ale dlaczego niestety ? Pojawił się za***isty silniczek BMW, to dobra wiadomość przecież... Niestety Audi się nie postarało skonstruować podobnego potworka.

niestety dlatego bo te BMW a nie :audi: wypuscilo takie cuss.. a ja do BMW to ja jak pies do kota, mimo ze mialem kiedys 3-ke. ale teraz moje pierscienie zobowiazuja :rotfl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.audi.de/audi/de/de2/erlebniswelt/design_studien/audi_cross_coupe_quattro/antrieb.html

Jednak Audi nie śpi , jest 2.0 TDI 204 PS 400Nm :) Czas na 3.0 TDI 286 PS :) mmmmm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

My się nie musimy martwić, bo w Ingolstadt wiedzą, co się w świecie dzieje :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...