Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z układem spryskiwaczy (nietypowy)


Garnus

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, Muskel1 napisał:

To może ta tutaj

ALLEGRO.PL

 

ta chyba jest bez pinów w komplecie :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masakra jak robota się odkłada a perełeczka stoi bez koła w garage :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Muskel1 napisał:

To może ta tutaj

ALLEGRO.PL

 

Podałeś zły numer wtyczki...

Poprawny numer to 1J0 973 722 lub 8P0 973 722

Rozumiem że pompka nowa zakupiona o numerze 1K6 955 651 ??

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, H4mm3R napisał:

Podałeś zły numer wtyczki...

Poprawny numer to 1J0 973 722 lub 8P0 973 722

Rozumiem że pompka nowa zakupiona o numerze 1K6 955 651 ??

No musiałem się pomylić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, H4mm3R napisał:

Podałeś zły numer wtyczki...

Poprawny numer to 1J0 973 722 lub 8P0 973 722

Rozumiem że pompka nowa zakupiona o numerze 1K6 955 651 ??

yes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sukces !! 

Udało się wszystko naprawić i jeszcze zepsuć przy okazji jedną rzecz ale to później. 

Czuć moc po zamontowaniu nowego silniczka :D

Chciałbym wszystkim zaangażowanym w temat podziękować :hi:

Podłączyłem kabelki tak jak sugerował Muskel1 i śmiga tak jak wcześniej,  Kupiłem wtyczke którą zasugerował H4mm3R   (  1J0 973 722  ) i idealnie pasuje do nowego silniczka

Przy okazji gdy wyjąłem już ten cały zbiornik okazało się że mam zamontowany czujnik ale nie było wtyczki, więc postanowiłem takiej poszukać (  7M0973202 VW  ) i zamontować. Kabel od licznika pod czujnik miałem już wyprowadzony przy okazji montażu manetki do obsługi fis"u 

 

Ogólnie wszystko było super, bo nic nie ciekło ale gdy podłączałem ten wężyk od tylnej wycieraczki bo zapomniałem to podczas próby wciśnięcia pękł i cieknie z tyłu :facepalm:

Znacie jakiś sposób na sensowną naprawę tego kolanka lub zastąpienia go czymś innym ? 

PS nie zwracajcie uwagi na silikon :D uszczelki w zbiorniku wymieniłem ale tak profilaktycznie podkleiłem silikonem :dance:

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Garnus napisał:

Znacie jakiś sposób na sensowną naprawę tego kolanka lub zastąpienia go czymś innym ? 

 

Może jakimś dwuskładnikowym klejem epoxydowym sprówować skleić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Kleiłem poxipolem to się skruszył przy zakładaniu, później ktopelka spróbowałem i cieknie dalej 

Edytowane przez Garnus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak wygląda jakby było niewymienialne i trzeba to uciąć :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te kolanka niewiele kosztują. Licz się jednak z tym, że trzeba wężyk wciskać na gorąco w te kolanko, bo normalnie nie wejdzie. Ja podgrzewałem zapalniczką, żeby zmiękczyć wężyk ale najbardziej odpowiednia by była opalarka.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązałem problem tego kolanka 

Wpisałem w gogle : wężyk spryskiwaczy > kupiłem takie coś  (Wąż wężyk przewód silikonowy spryskiwacza 5/8 mm) 

Uciąłem to kolanko aby powstał kont prosty i nałożyłem ten wężyk i zacisnąłem opaskami. 

w domu sprawdzałem kompresorem ile taka rurka z tymi opaskami wytrzyma miałem ustawione 4,5 bar i normalnie trzymało ciśnienie i nie było potrzeby tego testować na większym ciśnieniu. 

Bardzo mi się nie podobało ori rozwiązanie z tym kolankiem bo pękło przy wciskaniu ale mam świadomość tego że ten miał już swoje lata :)  

 

Dodam też że to kolanko było lekko zsunięte gdy demontowałem dekor klapy ale to najprawdopodobniej moja wina bo mocno trzaskałem klapą aby ja zamknąć, bo mam bardzo mocne siłowniki :hi:

1.jpg

2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gumowy przewód na drugim gumowym przewodzie zacisnąłeś? Trzeba było wstawić chociaż w ten wewnętrzny przewód kawałek rurki i wtedy zacisnąć, tak to nie wiadomo kiedy będzie nieszczelnie albo wcale nie będzie leciał płyn bo przekroje się zacisną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacisnąłem na tej pozostałości po kolanku i leci bardzo dobrze 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Garnus napisał:

zacisnąłem na tej pozostałości po kolanku i leci bardzo dobrze 

Nie doczytałem. Jak tak to powinno trzymać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, podłącze się pod temat bo nie chce zaśmiecać , u mnie z kolei nie działaja spryski lamp i szyby,zbiornik pełny słychać silniczki , kontrolka o poziomie płynu miga,ma ktoś jakiś pomysł ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...