Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki płyn do wspomagania?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jaki najlepiej płyn obecnie zastosować, na dniach będę wymieniał i potrzebuje się doradzić.

Opublikowano
11 minut temu, FabianB napisał:

Witam jaki najlepiej płyn obecnie zastosować, na dniach będę wymieniał i potrzebuje się doradzić.

Febi FE46161

Opublikowano (edytowane)
W dniu 7.04.2022 o 20:42, Dev napisał:

Febi FE46161

Już miałem zamawiać ale zerknąłem na korek wlewowy i tam piszę że tylko mineralny o oznaczeniu g002000 

Natomiast ten jest syntetyczny Febi FE46161 więc dostałem wątpliwości? 

Edytowane przez FabianB
Opublikowano

Ja lałem ORI G004000M2 i jest :thumbup1:

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, FabianB napisał:

Już miałem zamawiać ale zerknąłem na korek wlewowy i tam piszę że tylko mineralny o oznaczeniu g002000 

Natomiast ten jest syntetyczny Febi FE46161 więc dostałem wątpliwości? 

Cały wątek w tym temacie, proszę 

Od siebie - nie łam sobie głowy,  kup oryginalny G004000. 

W swoim aucie wymieniłem właśnie na ten 004. Wszystko w najlepszym porządku, nic się nie zatarło, nic nie buczy/wyje itp.. Wspomaganie działa b.dobrze.

Edytowane przez Tomnik
Opublikowano

Rozumiem to jeszcze zapytam tutaj żeby nie szukać na przepłukanie ile będę potrzebował płynu ? 2l wystarczy do przepłukania i zalania czy może kupić dodatkowo jakąś płukankę?

Opublikowano
Godzinę temu, FabianB napisał:

Już miałem zamawiać ale zerknąłem na korek wlewowy i tam piszę że tylko mineralny o oznaczeniu g002000 

Natomiast ten jest syntetyczny Febi FE46161 więc dostałem wątpliwości? 

To jest zamiennik, działa bez problemu

Opublikowano (edytowane)

@FabianBtak jak @Dev pisał Febi FE46161 to zamiennik ORI G004000 oraz ORI G004000M2. Osobiście kupiłbym ORI bo jak masz trochę znajomości w ASO to kupisz w tej samej cenie co Febi, bez znajomości na allegro za 50 zł można kupić smartem, także tylko z 10 zł drożej jak Febi. Tak czy inaczej, jeden jak i drugi będzie dobry. W ASO mineralnego już nie sprzedają niestety, jest tylko ORI G004000M2.

Edytowane przez pelonek1
Opublikowano (edytowane)
24 minuty temu, pelonek1 napisał:

@FabianBtak jak @Dev pisał Febi FE46161 to zamiennik ORI G004000 oraz ORI G004000M2. Osobiście kupiłbym ORI bo jak masz trochę znajomości w ASO to kupisz w tej samej cenie co Febi, bez znajomości na allegro za 50 zł można kupić smartem, także tylko z 10 zł drożej jak Febi. Tak czy inaczej, jeden jak i drugi będzie dobry. W ASO mineralnego już nie sprzedają niestety, jest tylko ORI G004000M2.

Rozumiem to jeszcze ostatnie pytanie bo trochę szkoda kupować na płukankę ten ORI i go później wylewać, są jakieś stricte płukanki do układu coś tańszego żeby właściwego oleju nie marnować? Jak tak to zamówię dziś to wszystko i w tym tygodniu sobie to wymienię :) No dobrze i tak mnie z ciekawości  ten ORI G004000 oraz ORI G004000M2 czym się różni te dodatkowe oznaczenie M2? Niee, to tak jak Panowie mówicie zamówię ten ORI już tam parę złotych nie ma różnicy. Ale wolę dopytać.

Edytowane przez FabianB
Opublikowano

"W ASO mineralnego już nie sprzedają niestety, jest tylko ORI G004000M2." Ktory to jest olejem mineralnym... Wystarczy spojrzec w karte msds.

Opublikowano

To jest ten sam nr płynu, tylko różni się opakowaniem

Opublikowano

Nie tylko opakowanie. Do g004000 dokoksowano inhibitorow korozji. Dlatego po miesiacu nie robi sie brazowy jak g002000.

Opublikowano

Musiałbyś wylać 100% płynu z układu żeby miał klarowny kolor. Zresztą to nie jest aż tak istotne, ważne aby wymieniać go co 2 lata lub co 60000km

Opublikowano
21 minut temu, nadybek napisał:

"W ASO mineralnego już nie sprzedają niestety, jest tylko ORI G004000M2." Ktory to jest olejem mineralnym... Wystarczy spojrzec w karte msds.

To w takim razie sprzedawcy wprowadzają w błąd pisząc że ORI jak i zamiennik Febi nie jest mineralny. Aż tak bardzo się nie zagłębiałem, bo to tylko olej do wspomagania i skoro producent go stosuje to raczej musi być dobry.

Opublikowano

Do tej wymiany tego płynu bez kanału da radę to zrobić od góry pod maską? Bo podnieś to mam 2 podnośniki żeby kołami kręcić gorzej będzie z domowym kanałem jeśli jest tylko dostęp od spodu. 

Opublikowano

Dostep musisz miec tylko do zbiorniczka plynu wiec z gory wszystko robisz. Jest na forum instrukcja wymiany plynu.

Opublikowano (edytowane)

Dobra ogarnąłem temat wymieniłem i przepłukałem 1 litra układ, sitko miało drobne syfy cały zbiorniczek wyciągałem wypłukałem i wydmuchalem. Natomiast na co zwrocilem uwagę płyn był zalany w kolorze czerwonym wcześniej, zmienił barwę na czarną ale ewidentnie było widać że to był czerwony nie wiem czemu taki ktoś zalał. Wszystko odpowietrzone stan jest, nic nie wrze, nie pieni się, teraz myślę powinno być okej.

Edytowane przez FabianB

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...