przem8 Opublikowano 10 Czerwca 2022 Opublikowano 10 Czerwca 2022 Może jakieś trefne paliwo, a jak nie i napinacz nie hałasuje to już grubsze problemy.
Robozz Opublikowano 11 Czerwca 2022 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2022 Dzisiaj sprawdziłem kanał 020 na zimnym i wszędzie były 0. Dopiero jak się silnik nagrzał stuki zaczęły się pojawiać. Z tym, że np. raz były większe na 4 cylindrze a raz na 2 itd. Świece jak na 20k kilometrów źle nie wyglądały (pfr6q)
michall51 Opublikowano 5 Września 2023 Opublikowano 5 Września 2023 (edytowane) jakie powinny być korekty paliwowe długie w bloku 032? tzn jakie wartości są dopuszczalne? bo wiem, ze najlepiej jak blisko 0% U mnie jest w pierwszej kolumnie, 2.4% , a w drugiej -4,7% to w normie? chyba tak skoro sterownik nie wywala błędu, ale też idealnie nie jest? wiem, że przyczyn może być wiele, ale czy te wartości są w miarę ok? 1.8t bfb Edytowane 5 Września 2023 przez michall51
pelonek1 Opublikowano 5 Września 2023 Opublikowano 5 Września 2023 59 minut temu, michall51 napisał(a): U mnie jest w pierwszej kolumnie, 2.4% , a w drugiej -4,7% to w normie? Jak na LPG to bdb.
michall51 Opublikowano 12 Grudnia 2023 Opublikowano 12 Grudnia 2023 (edytowane) W dniu 6.09.2023 o 00:01, pelonek1 napisał(a): Jak na LPG to bdb. tak na LPG, Jakie powinny być, aby było git?? Na PB będą inne niż na LPG? Edytowane 12 Grudnia 2023 przez michall51
pelonek1 Opublikowano 12 Grudnia 2023 Opublikowano 12 Grudnia 2023 Godzinę temu, michall51 napisał(a): Jakie powinny być, aby było git?? Takie jak Twoje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się