Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Czy jest możliwa przekładka z 2.8 na 2.2T ?


DUCH192

Rekomendowane odpowiedzi

zwykle odpowiadają że gra nie warta świeczki... drożej to wychodzi niż zamiana samochodów... ale tych silniczków oczywiście nie znam więc sam jestem ciekaw...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.2 T jest strasznie drogim silnikiem w eksploatacji

świece boscha platynowe ~ 50 zł/szt

wiazka kabli 300 - 400 zł

itp itd

2.7 biT jest tanszy, nie liczac turbin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5cylindrowa rzędówka raczje nie wiejdzie do a4.

R5 TDI wchodzi do Seata Toledo I to i moze R5 2.2T wejdzie do a4 ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.2T bardzo fajny silniczek, ale jak nie chcesz go mocniej dłubać to bym to zostawił. Sprzedaj swoje A4 i kup S4 wtedy będziesz miał moc i układ jezdny/hamulcowy do niej przystosowany, a tak to zawsze rezanina i jak S4 to nie będzie jechać. Przy takich swapach zawsze koszta rosną i przekraczają wszystkie początkowe założenia. Może się potem okazać, że za koszta swapa mogłeś mieć S4. Inną sprawą jest dostanie Esy w dobrym stanie, żeby nie trzeba od razu kilka klocków włożyć, ciężko dostać w dobrym stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

R5 TDI wchodzi do Seata Toledo I to i moze R5 2.2T wejdzie do a4 ...

Nie zmieści się przez drugą grodź. Np w audi S2 jest sporo więcej miejsca w komorze silnika.

db2e758957063ffbm.jpg

341b074e1d7f5378m.jpeg

Pomysł fajny, ale z realizacją i przenoszeniem pozostałych elementów będzie za dużo problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja ostartnio widziałem A4 po zmianie motora z 1,8T na 2,2T :naughty:[br]Dopisany: 29 Kwiecień 2009, 11:15_________________________________________________Jeśli jest ktoś zarejstrowany w Vag-podkarpacie to patrzcie i podziwiajcie :slina: :

http://www.vag-podkarpacie.pl/viewtopic.php?p=55034&sid=63509f3ac38cc7441856a34403169fba#55034

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to już jest rzeźba.. wyciął ścianę grodziową.

No ja myślałem że wycięcie ściany grodziowej i przesunięcie aku. przy takim SWAPie to norma :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja ostartnio widziałem A4 po zmianie motora z 1,8T na 2,2T :naughty:[br]Dopisany: 29 Kwiecień 2009, 11:15_________________________________________________Jeśli jest ktoś zarejstrowany w Vag-podkarpacie to patrzcie i podziwiajcie :slina: :

http://www.vag-podkarpacie.pl/viewtopic.php?p=55034&sid=63509f3ac38cc7441856a34403169fba#55034

Kolego to ta A4-ka (bo nie chce mi się zakładac konta w tej chwili) http://www.rs-service.eu/projekta4.html

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki koledzy chyba se odpuszczę te 2.2t a co myślicie o 2.7 BI TURBO czy będzie z nim dużo problemów myślę tu o zakupie całego samochodu np. http://otomoto.pl/audi-s4-anglik-z-angli-2-7-bi-turbo-C7415071.html i przewalić z niego wszystko jak leci czy się spotkaliście gdzieś opisem całej takiej operacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem to A4 z 2,2t było ostatnio na 1/4 mili w Ułężu(lubelskie) wszystko było by fajnie jak by miało Quattro bo tak to jak startował to ciagle piszczał w ogóle trakcje tracił przy kazdym biegu co za owocowało bardzo słabym czasem na poziomie ~17,5s gdzie seryjne S4 robiło w 14s. Mam gdzieś filmik z jego przejazdu jak znajde to wrzuce[br]Dopisany: 01 Maj 2009, 12:36_________________________________________________

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja ostartnio widziałem A4 po zmianie motora z 1,8T na 2,2T :naughty:[br]Dopisany: 29 Kwiecień 2009, 11:15_________________________________________________Jeśli jest ktoś zarejstrowany w Vag-podkarpacie to patrzcie i podziwiajcie :slina: :

http://www.vag-podkarpacie.pl/viewtopic.php?p=55034&sid=63509f3ac38cc7441856a34403169fba#55034

Kolego to ta A4-ka (bo nie chce mi się zakładac konta w tej chwili) http://www.rs-service.eu/projekta4.html

Pozdr

Tak Kolego to A4 b5 95r. wstępnie było 1,8T a teraz 2,2T 20v :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to nie wiem po co wsadzać 2.2T do A4 ośki, skoro 1.8T można rozkręcić do tych samych mocy bez takiej rezaniny. Dziwny pomysł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to nie wiem po co wsadzać 2.2T do A4 ośki, skoro 1.8T można rozkręcić do tych samych mocy bez takiej rezaniny. Dziwny pomysł.

przyjemnosc rezania? nic innego nie przychodzi mi na mysl... :mysli:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...