DUCH192 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 tak jak w temacie chcę zrobić przeszczep do mojego 2.8 q chcę wstawić coś takiego http://moto.allegro.pl/item612096137_silnik_audi_s4_s6_c4_aan_2_2t_2_2t_kompletny.html czy wo gule jest to możliwe i czy ktoś już to robił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 zwykle odpowiadają że gra nie warta świeczki... drożej to wychodzi niż zamiana samochodów... ale tych silniczków oczywiście nie znam więc sam jestem ciekaw... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DUCH192 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 a kupić całe S4 na przykład takie i przekładać http://otomoto.pl/audi-s4-anglik-z-angli-2-7-bi-turbo-C7415071.html czy będzie dużo problemów konstrukcyjnych bo czasu na pewno to dużo zajmie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 być może większym problemem będzie stan takiego 2.2T - ciężko o zadbany egzemplarz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokolnh 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 2.2 T jest strasznie drogim silnikiem w eksploatacji świece boscha platynowe ~ 50 zł/szt wiazka kabli 300 - 400 zł itp itd 2.7 biT jest tanszy, nie liczac turbin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 5cylindrowa rzędówka raczje nie wiejdzie do a4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 5cylindrowa rzędówka raczje nie wiejdzie do a4. R5 TDI wchodzi do Seata Toledo I to i moze R5 2.2T wejdzie do a4 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Ten 2,2T z linku był karmiony gazem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 2.2T bardzo fajny silniczek, ale jak nie chcesz go mocniej dłubać to bym to zostawił. Sprzedaj swoje A4 i kup S4 wtedy będziesz miał moc i układ jezdny/hamulcowy do niej przystosowany, a tak to zawsze rezanina i jak S4 to nie będzie jechać. Przy takich swapach zawsze koszta rosną i przekraczają wszystkie początkowe założenia. Może się potem okazać, że za koszta swapa mogłeś mieć S4. Inną sprawą jest dostanie Esy w dobrym stanie, żeby nie trzeba od razu kilka klocków włożyć, ciężko dostać w dobrym stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 R5 TDI wchodzi do Seata Toledo I to i moze R5 2.2T wejdzie do a4 ... Nie zmieści się przez drugą grodź. Np w audi S2 jest sporo więcej miejsca w komorze silnika. Pomysł fajny, ale z realizacją i przenoszeniem pozostałych elementów będzie za dużo problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtocki 1 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 No w przypadku 2.2 T wynika to chyba z osprzetu który jest od strony grodzi, no bo przecież silnik "rośnie" do przodu a nie na stronę skrzyni, a R5 TDI ktoś może myślał wstępnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 No ja ostartnio widziałem A4 po zmianie motora z 1,8T na 2,2T [br]Dopisany: 29 Kwiecień 2009, 11:15_________________________________________________Jeśli jest ktoś zarejstrowany w Vag-podkarpacie to patrzcie i podziwiajcie : http://www.vag-podkarpacie.pl/viewtopic.php?p=55034&sid=63509f3ac38cc7441856a34403169fba#55034 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 ale to już jest rzeźba.. wyciął ścianę grodziową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 ale to już jest rzeźba.. wyciął ścianę grodziową. No ja myślałem że wycięcie ściany grodziowej i przesunięcie aku. przy takim SWAPie to norma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staniek 61 Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 No ja ostartnio widziałem A4 po zmianie motora z 1,8T na 2,2T [br]Dopisany: 29 Kwiecień 2009, 11:15_________________________________________________Jeśli jest ktoś zarejstrowany w Vag-podkarpacie to patrzcie i podziwiajcie : http://www.vag-podkarpacie.pl/viewtopic.php?p=55034&sid=63509f3ac38cc7441856a34403169fba#55034 Kolego to ta A4-ka (bo nie chce mi się zakładac konta w tej chwili) http://www.rs-service.eu/projekta4.html Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DUCH192 0 Opublikowano 1 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 dzięki koledzy chyba se odpuszczę te 2.2t a co myślicie o 2.7 BI TURBO czy będzie z nim dużo problemów myślę tu o zakupie całego samochodu np. http://otomoto.pl/audi-s4-anglik-z-angli-2-7-bi-turbo-C7415071.html i przewalić z niego wszystko jak leci czy się spotkaliście gdzieś opisem całej takiej operacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 Widziałem to A4 z 2,2t było ostatnio na 1/4 mili w Ułężu(lubelskie) wszystko było by fajnie jak by miało Quattro bo tak to jak startował to ciagle piszczał w ogóle trakcje tracił przy kazdym biegu co za owocowało bardzo słabym czasem na poziomie ~17,5s gdzie seryjne S4 robiło w 14s. Mam gdzieś filmik z jego przejazdu jak znajde to wrzuce[br]Dopisany: 01 Maj 2009, 12:36_________________________________________________ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 No ja ostartnio widziałem A4 po zmianie motora z 1,8T na 2,2T [br]Dopisany: 29 Kwiecień 2009, 11:15_________________________________________________Jeśli jest ktoś zarejstrowany w Vag-podkarpacie to patrzcie i podziwiajcie : http://www.vag-podkarpacie.pl/viewtopic.php?p=55034&sid=63509f3ac38cc7441856a34403169fba#55034 Kolego to ta A4-ka (bo nie chce mi się zakładac konta w tej chwili) http://www.rs-service.eu/projekta4.html Pozdr Tak Kolego to A4 b5 95r. wstępnie było 1,8T a teraz 2,2T 20v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 W sumie to nie wiem po co wsadzać 2.2T do A4 ośki, skoro 1.8T można rozkręcić do tych samych mocy bez takiej rezaniny. Dziwny pomysł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 W sumie to nie wiem po co wsadzać 2.2T do A4 ośki, skoro 1.8T można rozkręcić do tych samych mocy bez takiej rezaniny. Dziwny pomysł. przyjemnosc rezania? nic innego nie przychodzi mi na mysl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się