Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zgubiony licznik


BlueQ

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry

 

Mam taki problem firma kurierska zgubiła przesyłkę z moim licznikiem od B7 który wysyłałem do wymiany wyświetlacza. Co teraz zrobić aby powrócić samochód do sprawności 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupić nowy licznik i dopasować immo. Firma kurierska musi pokryć koszty zagubionej przesyłki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Muskel1 napisał:

Kupić nowy licznik i dopasować immo. Firma kurierska musi pokryć koszty zagubionej przesyłki.

Czyli wystarczy kupić nowy licznik i znaleźć kogoś co go dopisze, i nie będzie problemu żeby go dopisać?

 

Firma kurierska ma 30dni na uznanie reklamacji, a ja muszę czyms dojeżdżać do pracy i teraz mi zrobili wielki problem 

Edytowane przez BlueQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz mieć kogoś kto wyciągnie pin ze sterownika silnika i dopisze do zegarów/immo.

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Muskel1 napisał:

Musisz mieć kogoś kto wyciągnie pin z ze sterownika silnika i dopisze do zegarów/immo.

Ok dzięki za pomoc 

A powiedz mi jescze czy trzeba jakiś specjalny sprzęt do wyciągnięcia pinu?

A jeśli bym wywalił immo całkowicie było by łatwiej?

 

Jakich zegarów szukać jak stare były 8e0 820 901h ( czerwony) a teraz bym przy okazji dał kolor

Edytowane przez BlueQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Langista napisał:

Wystarczy vcds

Niestety nie wystarczy, nie wprowadzaj kolegi w błąd :wink:

Potrzebny chociażby kabel kkl plus program, żeby zgrać eeprom ze sterownika silnika. Później ktoś z tego eepromu musi odczytać PIN. Następnie z nowego licznika trzeba odczytać PIN no i na koniec zmienić VCDSem stary PIN na nowy, jeśli się uda bo przy dieslu może być różnie. A i jeszcze kluczyki na koniec trzeba dopisać.

Robiłem to raz i jak coś pokręciłem to niech kolega @Bananmnie poprawi.

Edytowane przez pelonek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, pelonek1 napisał:

Niestety nie wystarczy, nie wprowadzaj kolegi w błąd :wink:

Potrzebny chociażby kabel kkl plus program, żeby zgrać eeprom ze sterownika silnika. Później ktoś z tego eepromu musi odczytać PIN. Następnie z nowego licznika trzeba odczytać PIN no i na koniec zmienić VCDSem stary PIN na nowy, jeśli się uda bo przy dieslu może być różnie. A i jeszcze kluczyki na koniec trzeba dopisać.

Robiłem to raz i jak coś podkręciłem to niech kolega @Bananmnie poprawi.

Ok dzięki za podpowiedź a zgranie eepromu za pomocą eeprom programu VAG eeprom Programmer?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, BlueQ napisał:

Ok dzięki za podpowiedź a zgranie eepromu za pomocą eeprom programu VAG eeprom Programmer?

Ja robiłem to vag k+van commander

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, pelonek1 napisał:

Ja robiłem to vag k+van commande

Masz jakąś instrukcje jak tym programem wyciągnąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, BlueQ napisał:

Masz jakąś instrukcje jak tym programem wyciągnąć?

Nie mam i nie pamiętam już, może ktoś Ci pomoże a jak nie to w necie szukaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, pelonek1 napisał:

Niestety nie wystarczy, nie wprowadzaj kolegi w błąd :wink:

Potrzebny chociażby kabel kkl plus program, żeby zgrać eeprom ze sterownika silnika. Później ktoś z tego eepromu musi odczytać PIN. Następnie z nowego licznika trzeba odczytać PIN no i na koniec zmienić VCDSem stary PIN na nowy, jeśli się uda bo przy dieslu może być różnie. A i jeszcze kluczyki na koniec trzeba dopisać.

Robiłem to raz i jak coś pokręciłem to niech kolega @Bananmnie poprawi.

Mnie chodziło o vcds do odczytu pinu i dopisaniu kluczyków i całej reszty + eeprom programmer do edycji wsadu licznika. Kabel z interfejsem uznałem za formalność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Langista napisał:

Mnie chodziło o vcds do odczytu pinu

Nie odczytasz PINu VCDSem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, BlueQ napisał:

Jakich zegarów szukać jak stare były 8e0 820 901h ( czerwony) a teraz bym przy okazji dał kolor

Tu masz temat o rodzaju zegarów

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki

 

Czyli kupuje nowy licznik wyciągam pin z ECU i przypisuję nowy licznik potem do niego dodaję klucze tak?

 

Czy jestem to wstanie ogarnąć kablem od viaken?

Edytowane przez BlueQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś ale jest jeszcze kwestia immo, tu bardziej wypowie się @Banan, który taki licznik może Ci ogarnąć i wysłać Tobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 2.0TDI masz immo4 czyli nic nie zrobisz vcdsem , commanderem czy vag epprom programeer - jedyny plus to że liczniki kolor immo4 są bardzo tanie i dużo ich na rynku 

 

bez specjalnego sprzetu nic nie zrobisz - jestem w stanie to ogarnąć ale musiałbyś mi ECU przysłać i nowy licznik i do tego kluczyki - mogę na stole wszystko zgrać 

 

skąd jesteś? może masz kogoś bliżej?

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukuję kogoś kto dopisze nowy licznik z opolskiego/śląskiego,   stary odnalazł sie

 

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez BlueQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...