luby1979 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 witam. czy zrypana przeplywka moze miec wplyw na rozkrecanie sie turbiny? na vag imm tnie dawy ostro(np ma miec 830 mgcos tam,a daje 480) i turbina zanim osiagnie wartosci zgodne z mapą troche czasu mija. po odpieciu imm wskazuje stalą dawke ok 560 i lepiej sie zbiera. dziekuje za ew podpowiedzi
vikis4 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Jasne,że może mieć! 480?! Odeślij ją do krainy wiecznego spoczynku!
luby1979 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2009 a czy jazda z odpieta przeplywką moze spowodowac jakies problemy oprocz błedow w vag i swiecacej sie kontrolki asr?nie mam na razie kasy na imm:(
Lishoo Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 A próbowałeś czyścić tę przepływkę? najpierw to ją dobrze wyczyść, a później szukaj jeszcze nieszczelności w dolocie, zazwyczaj na wężu będzie taka czarna plama, jakby olej, szukaj na wężykach od n75 i na tych grubych co idą do intercolera, mój szwagier miał też taki problem, okazało się że opaska na jednym wężyku nie trzymała prawie wcale
Requan Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 a czy jazda z odpieta przeplywką moze spowodowac jakies problemy oprocz błedow w vag i swiecacej sie kontrolki asr?nie mam na razie kasy na imm:( Jak odlaczysz przeplywke (przewod elektryczny oczywiscie) to komp zamiast czytac z przeplywki wezmie ustawienia awaryjne ktore ma zapisane w pamieci i oczywiscie zapisze blad. Nic wiecej. Jesli po odlaczeniu przeplywki masz wiekszego mula to prawdopodobnie przeplywka jest ok (prawdopodobnie bo na VAG sprawdzic wartosci jakie mierzy przeplywka i bedziesz wiedziec na 100%). Niedzialajaca przeplywka przewaznie charakteryzuje sie tym ze ma sie dziury w przyspieszaniu.
luby1979 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2009 dzieki za podpowiedzi:) odpinam wiec badziew i poluje na imm z dobrego zrodla!!po odpieciu na vag dawka jest 560 i od razu lepiej sie zbiera od najnizszych obrotów:) sprobuje wyczyscic,ale w wiekszosci przypadkow to nic nie daje. oczywiscie po zakupie od razu zamątuję na miejscu i sprawdze vag-iem:) Pozdrawiam i dziekuje!!
karbonek Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Kup oryginał bo podróby mają duży błąd pomiaru.
Requan Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Kup oryginał bo podróby mają duży błąd pomiaru. Kolega ma racje, nie wstawiaj chlamu bo zaoszczedzisz ze 100zl a pozniej bedziesz przeplacal na paliwie bo bedzie Ci wiecej palil. Nie wiem jak do twojego motoru, mnie przeplywka (org. Bosch) kosztowala 270zl. Mysle ze warto bylo, bo pomijam ze auto zachowuje sie normalnie, to spalanie jest wrecz ksiazkowe. Dobra rada: jak bedziesz kupowal przeplywonierz sprawdz czy jest na nim napis "Made in Germany", kumpel kiedys kupil taki zrobiony w Hiszpani czy nie wiedomo gdzie i blad byl znaczny. A napisz jeszcze czy Vag'iem sprawdzales wskazania przeplywki??
vikis4 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Jedz do ASO, przepływka ok. 370-400zł (oczywiście jak zdasz starą) i wymiana ok. 70zł ( )Ale niestety to jest potrzebne abyś miał 2-letnią gwarancję!
przemek4net Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Jedz do ASO, przepływka ok. 370-400zł (oczywiście jak zdasz starą) i wymiana ok. 70zł ( )Ale niestety to jest potrzebne abyś miał 2-letnią gwarancję! ale nie jest to potrzebne bys mial 2 letnia rekojmie. Doswiadczenia innych uzytkownikow przeplywek regenerowanych dowadza, ze te szybko padaja - cos kiepsko im ta regeneracja chyba wychodzi Przemek
vikis4 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Te przeplywki się tylko nazywją regenerowane,ale tak naprawdę to jest ten sam lmm co za 800zł! Jest to zrobione aby trefne i uwalone lmm nie krążyły po rynku wtórnym i nie psuły wizerunku firmy!
Alona Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 hmmm Vikis, przeplywka w ASO kosztuje tylko 400? ja za swoją nie ori dałam 300 i mi padła na amen po 2 miesiącach, tylko nie wiem jaka firma... może i rzeczywiście jest sens kupić w ASO i miec z głowy reklamacje...
vikis4 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Dokładnie! Ja płaciłem coś ok. 370-380zł i do tego wymiana razem 450zł a już raz byłem na reklamacji i uwzględnili bez żadnego ale! Nie warto kupować z allegro nawet ori bosh bo ceny są podobne (czasem nawet wyższe) i oczywiście dochodzą do tego duże problemy z ew.reklamacją!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się