Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przybywa ropy w oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam może miał ktoś taki problem i zna przyczynę. Oddałem głowice do regeneracji gniazd pompowtryskow wstawione mosiężne tuleje  poskaldane wszystko przybywa ropy w oleju. Głowica na aucie daliśmy ciśnienie i spod jednego wtrysku bąble wychodziły. Oddałem spowrotem głowice ponoć jest ok przy mnie sprawdzona w 60stopniach brak bombli spod wtrysków dana do innego warsztatu do sprawdzenia ponoć Ok. Założona dalej to samo. Znowu na aucie daliśmy ciśnienie w przewody paliwowe tym razem delikatna jak by mgielka z wtrysków tym razem na wys sprężyny jak by spod tłoczka wymienione 4 wtryski dalej to samo. Za każdym razem nowe oringi sprawdzone przewody paliwow I pompa vacum. Co może być nie tak Głowica sprawdzona w 2 warsztatch niby Ok??? 

20220810_113357.jpg

Edytowane przez Krzysiek ski
Opublikowano

Tego nie sprawdzałem ale do tej pory było ok auto nie kopci normalnie odpala niedzieje się nic po za przybywaniem oleju 

Opublikowano

Ktoa miał może podobny problem I zna rozwiązanie?

Opublikowano

Możliwe  że pompa tandemowa.

Opublikowano (edytowane)

Na 100% odpala normalnie? Nie jest czasem tak, ze po przejechaniu kilku km i zatrzymaniu sie na piec minut silnik ma problem z pierwszym obrotem walu? Mi w ten sposob przez tydzien przybylo 1,5l oleju. Przyczyna oczywiscie uszczelnienie termiczne+dolny oring PD.

 

Jakie cisnienie dajecie podczas testu? 10 bar powinno byc ok. Czym pompujecie? Na pewno nie sprawdzacie przy 10MPa? Przy takim cisnieniu bedzie mgielka z wtrysku.

Edytowane przez nadybek
Opublikowano

Nie silnik normalnie odpala i nie ma problemu z tym, ciśnienie Ok 9bar. Pompa  tamdemowa też była podmieniona i bez skutku. Jade jeszcze wgrać oryginalny program bo była mapa robiona, ponoć był już taki przypadek  

Opublikowano

Nie ma opcji zeby mapa byla powodem. Ktos musiałby opóźnić wtrysk o kilkadziesiąt stopni. 

Jak mozesz to nagraj jakis film ze sprawdzenia gdzie ucieka paliwo. 

Wg mnie bedzie uciekac pomiedzy mosiezna wkładką a aluminium głowicy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...