Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Auto wpada w rezonans


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Pacjent b6 1.9 tdi, podczas jazdy od 3 niego do 6biegu od 1800obr, auto wpada w wibracje rezonans, tylko przy przyspieszaniu , jak puszczę gaz to normalnie jest. Wymieniony dwumas, poduszki silnika ori, przegub wew. prawy. Ostatnio zauważyłem ze jadąc jak są wibracje i mocno gwałtownie skręcę w prawo to jakby przestawało a napewno sporo mniej. Jakieś pomysły. Bo tym razem mechaniki upiera się przy wyryskach, a mi ręce opadają 

Opublikowano

Mogą być wtryski. Masz jak zrobić logi?

Opublikowano

Tylko że wcześniej też mówił to dwumas, to poduszki itd. Wtryski? I przy skręcie w prawo ustaje. 

7D8D2CBF-6537-4A9E-8F80-4E1954FC95F0.jpeg

AE39B35D-FDF1-4954-BDC9-438A22610AF9.jpeg

ADEA0CB7-BA71-4DB6-AD3A-DB2B64083616.jpeg

Opublikowano

Od kiedy masz ten problem? Nasilał się czy od razu był taki sam?

Opublikowano

Od 4 miesięcy , raczej odrazu, nie zauważyłem żeby było powoli. Uszkodziłem zderzak przód i po jakimś czasie zaczęło tak się robić , ale nie ma to nic wspólnego ze sobą.  

Opublikowano

W jaki sposób uszkodziłeś zderzak? W którym miejscu? Przegub zewnętrzny był sprawdzany?

Opublikowano

Uszczelnienie drugiej pompki już dobrze nie wygląda ciekawe czy w czasie jazdy nie wali jeszcze więcej ponad 2,8 a wtedy szarpanie murowane.

Nie wiadomo jeszcze jak bip wygląda.

Opublikowano
21 minut temu, Langista napisał:

W jaki sposób uszkodziłeś zderzak? W którym miejscu? Przegub zewnętrzny był sprawdzany?

Puknąłem w słupek , zderzak zmieniony. Na warsztacie twierdzą że przeguby ok!

Opublikowano
3 minuty temu, Pieterb napisał:

Uszczelnienie drugiej pompki już dobrze nie wygląda ciekawe czy w czasie jazdy nie wali jeszcze więcej ponad 2,8 a wtedy szarpanie murowane.

Nie wiadomo jeszcze jak bip wygląda.

A miało by to znaczenie że przy ostrym skręcie ruszeniu kierownicą w prawa jakby ustawało?

Opublikowano

Sprawdź sam. Skoro przegub wymieniony (na jakiej firmy?) to złap za półoś jak masz zaciągnięty ręczny, wbij bieg i dźwignij przednią oś. trzymaj jedna ręką półoś a drugą ruszaj kołem.

Opublikowano
25 minut temu, Langista napisał:

Sprawdź sam. Skoro przegub wymieniony (na jakiej firmy?) to złap za półoś jak masz zaciągnięty ręczny, wbij bieg i dźwignij przednią oś. trzymaj jedna ręką półoś a drugą ruszaj kołem.

Sprawdzać luz góra dół czy czy od skrzyni do koła ?

Opublikowano

Przekręć półoś do przodu i do tyłu, nie powinno być praktycznie żadnego luzu.

Opublikowano
3 godziny temu, kornik81 napisał:

A miało by to znaczenie że przy ostrym skręcie ruszeniu kierownicą w prawa jakby ustawało?

Nie tu raczej nie, przeoczyłem ten Twój wpis przyznaje się.

Bo jeśli tak to jak koledzy piszą szukać przyczyn w układzie przeniesienia napędu, tak mi się wydaje.

Opublikowano
37 minut temu, Pieterb napisał:

Nie tu raczej nie, przeoczyłem ten Twój wpis przyznaje się.

Bo jeśli tak to jak koledzy piszą szukać przyczyn w układzie przeniesienia napędu, tak mi się wydaje.

Mechanik twierdzi ze podmieniła całe półosie i dalej tak samo było. Ja napewno zmieniłem jeden przegub wew

Opublikowano

Cała półoś? I wymieniał za każdym razem śrubę, która jest jednorazowa?

Opublikowano
17 minut temu, Langista napisał:

Cała półoś? I wymieniał za każdym razem śrubę, która jest jednorazowa?

Niby całe półosie, nie byłem przy tym. A śrub znając życie nie.

Opublikowano
8 godzin temu, Pieterb napisał:

Uszczelnienie drugiej pompki już dobrze nie wygląda ciekawe czy w czasie jazdy nie wali jeszcze więcej ponad 2,8 a wtedy szarpanie murowane.

Nie wiadomo jeszcze jak bip wygląda.

Bipy ok są na 0 a po dodaniu gazu wskakują na 4 i odrazu na 0

2 cylinder wczasie jazdy miał max 1,63mg

817EBA85-E423-4F75-833D-F1DB4EF01206.jpeg

8F823D95-D4C3-4A60-A3F7-E5091229F2BE.jpeg

4A1B1CC4-EDAF-44DE-9243-0342B1127FFF.jpeg

Opublikowano
2 godziny temu, Langista napisał:

Cała półoś? I wymieniał za każdym razem śrubę, która jest jednorazowa?

Tak wyglada lewa półoś, dodam ze na 1 biegu w powietrzu i na recznym

Opublikowano

A jak z prawym przegubem? Te luzy są ok co nagrałeś.

Opublikowano
Godzinę temu, Langista napisał:

A jak z prawym przegubem? Te luzy są ok co nagrałeś.

Prawy ma mniejsze. To co to napier ze tak trzęsie budą, bo ja już nie mam pomysłów !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...