KubaS1888 0 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Pomierzylem, nie wiem czy zgodnie ze sztuką. Miernik tani z neta więc nie wiem czy wynik dokładny. Za każdym razem z odłączoną pompą paliwa i otwartą przepustnicą. Silnik zimny 1 cyl. 9 bar 2 cyl. 3 bar 3 cyl. 3 bar 3 cyl. 9 bar Silnik rozgrzany 1 cyl. 9 bar 2 cyl. 8 bar 3 cyl. 9 bar 4 cyl. 9 bar Silnik rozgrzany, próba olejowa 1 cyl. 11 bar 2 cyl. 9 bar 3 cyl. 10 bar 4 cyl. 11 bar Jak to zinterpretować? 1.8t lpg 350tys przelotu. Połowa na gazie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Ta kompresja na zimnym wskazuje, że ten silnik to złom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2022 głowica out Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaS1888 0 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2022 (edytowane) Czyli co? Szkoda kasy i czasu na reanimację? Nastawiałam się na ściąganie głowicy I wypalone zawory ale po tej próbie olejowej sam nie wiem czy zaczynać temat. Z objawów miałem tylko wypadanie zapłonu na drugim garze. Olej czysty, płyn czysty I nie ma ubytków. Edytowane 26 Sierpnia 2022 przez KubaS1888 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Jak masz kasę to rób, tylko prócz góry ja bym robił cały silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaS1888 0 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2022 2 godziny temu, przem8 napisał: Jak masz kasę to rób, tylko prócz góry ja bym robił cały silnik Głowice chciałem robić ale na generalkę się nie zdecyduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 458 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2022 To jakie masz plany na ten silnik? Kupno drugiego to kot w worku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaS1888 0 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Auto na złom lub będę rozbierał na części. Ewentualnie zostanie jako dawca a kupie to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrykbfb 3 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Najlepiej ściągnij czapę i zobacz jak gładzie wyglądają, jak jest Ok i nie będzie jaja to się zastanów nad naprawą głowicy. Jakbym miał kupić drugie takie same auto niewidomego pochodzenia to bym wolał swoje reanimować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sahipp 17 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2022 (edytowane) 3 godziny temu, Patrykbfb napisał: akbym miał kupić drugie takie same auto niewidomego pochodzenia to bym wolał swoje reanimować Dokładnie, jeżeli buda zdrowa, a finanse nie pozwalają na b8 to robić, b6 to są już stare auta i znalezienie drugiego w jednym kawałku bez niespodzianek jest bardzo trudne i czasochłonne... ja miałem piękną a4 b5 1.9tdi afn Q avant przez 17 lat w moich rękach... dostała strzała w tyłek gdy stałem na czerwonym. Okazało się że auto w tej konfiguracji nie do kupienia w stanie sensownym to postanowiłem kupić b6 jako taki bliski krewniak. Okazało się że znowu lipa 1.9/1.8 konkretnie w Q przeważnie któryś bok z tyłu miały strzelony... Trafiło się całe zadbane z ori lakierem szybami itp ale w 2.5tdi, nawet się nie zastanawiałem, jest moje na dożywociu ;-) Więc jak masz zdrową zadbaną budę to naprawiaj, kwestia tego czy remontować silnik czy może postarać się znaleźć z jakiegoś pewnego źródła dobry słupek... Wydaje mi się że z tym nie powinno być problemu bo 1.8T dosyć długo był produkowany. Nie wiem czy mam rację ale chyba najmłodsze 1.8T można znaleźć w seatach, ale głowy nie dam... Edytowane 26 Sierpnia 2022 przez sahipp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrykbfb 3 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Dokładnie w Seacie exeo produkcja chyba do 2009 albo 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sahipp 17 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2022 7 minut temu, Patrykbfb napisał: Dokładnie w Seacie exeo produkcja chyba do 2009 albo 2010 czyli ja bym poszedł w tym kierunku, kupić słupek, dopieścić mechanicznie, zrobić aby było w okolicach 200 ps, dbać i cieszyć się bo takich aut jak b6 już nie będzie nigdy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaS1888 0 Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Zrzucam najpierw głowice. Zobaczę jak to tam wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DivaynEays 100 Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Godzinę temu, KubaS1888 napisał: Zrzucam najpierw głowice. Zobaczę jak to tam wygląda rwij rwij, znajac zycie popekany leb lub/i pozapadane gniazda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaS1888 0 Opublikowano 30 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2022 Jestem w trakcie rozbiórki. Wstawiam zdjecia ustawienia rozrządu i wałków. Tak to powinno wyglądać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 30 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2022 Wygląda, że wałek wydechowy masz przestawiony o ząbek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YoGi1984 41 Opublikowano 30 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2022 Dokł. na pasku masz przestawione o ząbek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 30 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2022 Ustaw na znaki i sprawdz jeszcze raz kompresję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaS1888 0 Opublikowano 30 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2022 Czyli wystarczy że luzuje pasek czy muszę walki odkręcać i tam przestawiać? A kompresję mogę sprawdzać z odkreconym kolektorem ssącym i śrubami które łączą kolektor wydechowy i turbo? Miejcie litość bo pierwszy raz robię? jeździłem na takim ustawieniu od grudnia, a wyraźne objawy i wypadanie zapłonu zaczęły się później Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaS1888 0 Opublikowano 31 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2022 A teraz jak to wygląda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się