Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kompresja 1.8t


KubaS1888

Rekomendowane odpowiedzi

A ja bym powiedział, że jest ok. Jak dobrze liczę to jest 16 ogniw, z resztą wałek ssący może być trochę przesunięty względem znaku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra Panowie. Żeby zmierzyć ponownie kompresję muszę go całego składać? Serio pytam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, KubaS1888 napisał:

No dobra Panowie. Żeby zmierzyć ponownie kompresję muszę go całego składać? Serio pytam. 

Jak chcesz na ciepłym sprawdzić to innej opcji nie ma. Jak tylko na zimnym to założył bym górną osłonę nawet na starą uszczelkę i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem kompresję, nie ma żadnej różnicy na takim ustawieniu rozrządu. Zerwałem głowice. Ta uszczelka się rozwarstwila czy miałem dwie sztuki założone? Mogę sprawdzić szczelnosc zaworów naftą? Zalewając w kanały wydechowe i ssące? 

IMG_20220901_111926.jpg

IMG_20220901_111919.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto wkładać kasę w głowice? Po zalaniu naftą w wydechowe tylko jeden zawór szczelny na 4 cylindrze. Ssące podobnie przepuszczają. To ma być całkowicie szczelne? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, zawory mają być całkowicie szczelne.

Z tym czy warto to ciężko jednoznacznie odpowiedzieć. Na pewno będzie ciężko kupić używkę w dobrym stanie a jeszcze trudniej to zweryfikować przed zakupem.

Kapitalny remont głowicy pewnie wyjdzie ponad 1000zł albo w okolicy tej kwoty a spokój będziesz miał na bardzo długo jak nie na zawsze ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz tym jeździć to tylko i wyłącznie remont głowicy. Używkami nawet sobie głowy nie zawracaj. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Padła decyzja że robię. O ile głowica będzie się nadawała. Będę jeszcze pisał i wrzucał zdjęcia z prośbą o poradę przy ustawianiu rozrządu. Ale teraz mam następne pytanie. Jaką uszczelke pod głowice kupić? Taką jaka była czy grubszą? 

Edytowane przez KubaS1888
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będzie głowica planowana to grubsza. Elring ma chyba różne wymiary a reinz chyba jeden wymiar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry. Trochę to trwało ale odebrałem głowice i mając trochę czasu zacząłem składać silnik. Trochę zwątpilem przy ustawieniu wałków. Przy pierwszym ustawieniu coś mi nie pasowało. Znak na wałku był przesunięty w prawo. Ponowna próba I teraz znak na wałku przesunięty w lewo. Pierwsze ustawienie było poprawne? Napinacz został stary, dałem tylko nowy łańcuch felieton. 

IMG_20220929_143218.jpg

IMG_20220929_152741.jpg

IMG_20220929_153731.jpg

IMG_20220929_153755.jpg

Edytowane przez KubaS1888
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, przem8 napisał:

Na 2 ustawieniu wychodzi 15, a nie 16 ogniw.

Właśnie po zmianie nie pasowała mi liczba oczek,nie miałem już czasu na poprawkę.  Będę w sobotę kończył.Czyli pierwsza wersja ustawienia jest ok? Mimo że znak na wałku nie pokrywa się ze strzałką? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...