Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompowtryskiwacz nr 2 do wymiany?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Tradycyjnie. Na wolnych obrotach co kilkanaście sekund silnikiem rzuca, jakby miał mikro dławienie. Pompka nr 2 była kiedyś na minusie -1.5-1.7mg. Po wymianie oringów i wiązki, dużo się poprawiło, ale dławienie pozostało. Pompka nr 2 była wcześniej  na pierwszym cylindrze. Minusik podąża za nią, bo teraz jest na drugim. Co o tym sądzicie? wymieniać pompkę nr 2. Bo według mnie, to z nią od zawsze jest problem, jeśli była na minusie od zawsze. Reszta pompek to się prawie do zera zbliża.

 

Bardzo proszę o diagnozę, czy pompka nr 2 do wymiany.

 

Grupy 013, 018, 023: http://vaglogi.pl/log-013_018_023_yLX8Ps.html

Edytowane przez marcin19883
Opublikowano

Logi wygladaj idealnie, nie ma sie do czego doczepic

 

Opublikowano

Nic tu nie widać by cis się złego działo z pompkami. Przynajmniej w tych logach co wrzuciłeś.

Opublikowano

biedy nie ma 

Opublikowano (edytowane)

To nie mam pojęcia, dlaczego silnik skacze na biegu jałowym. Nawet pompe vacum wymieniłem. Nic to nie dało, oprócz lepszych hamulców. Raz jest lepiej i prawie nic nie skacze, a innym razem jest gorzej. Jak dodam gazu od 1tys obrotów, to silnik stoi nieruchomo.

Edytowane przez marcin19883
Opublikowano (edytowane)

Mam ten sam przypadek co Ty ze silnik skacze na biegu jaglowym, ale gdy robie logi podczas tego skakania ewidentnie widac ze wartosci na 4 cylindrze dochodza do +2.99 i bipy wchodza na minus. w moim przydaku za to bujanie odowiada zle uszczelnienie na 4 cylidrze.

narazie nic  z tym nie robie poniewaz wymiana uszczelnien wystarsza srednio na 5 mirsiecy i ciagle dzieje sie to samo.

nie moge znalesc dobrego znachora ktory by mi ta ogarnol.

Edytowane przez kubabkb
Opublikowano (edytowane)
14 godzin temu, kubabkb napisał:

wartosci na 4 cylindrze dochodza do +2.99 i bipy wchodza na minus. w moim przydaku za to bujanie odowiada zle uszczelnienie na 4 cylidrze.

U mnie wartości nic się nie zmieniają, podczas skakania. Pamiętam, że kiedyś miałem wysokie korekty, jak wiązka była do niczego. Zacznij od konektorów wiązki, dognij je mocniej. Dziś dla testów synchro kąta wtrysku zmieniłem. Dałem na +1.1 i nie odczułem skakania, dziwne. Może to przypadek. Będę testować. Wcześniej miałem na +0.6.

Edytowane przez marcin19883
Opublikowano (edytowane)

Niestety zmiana kąta wtrysku nic nie daje. To był przypadek, bo jeżdze na dodatku do paliwa, czyszczącego wtryski. Bujanie się uspokoiło znacznie. Jest tylko delikatnie czasami coś czuć. Ten typ tam ma, tylko nie zwracałem na to uwagi. Jeżdze tak od roku i nic się z silnikiem nie dzieje. Przyśpiesza wzorowo, nic nie przerywa.

Edytowane przez marcin19883

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...