Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BFB] Audi A4 1.8TQ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
12 minut temu, tass napisał:

Woda w kołach czy waga nie halo? U mnie wygłuszony tył auta, lpg i szyby podwójne, paliwa było koło ćwiary i kiedyś jak ważyłem wyszło coś koło 1650kg bez żywej duszy w środku.

Aż z ciekawości podjadę na inną wagę patrząc na Wasze auta. 

Na wadze miałem  pełny zbiornik, koła 19 plus 17 na zapasie, hamulce 345/300 i folele Recaro skóra w pełnej elektryce, i parę innych żeczy które dołożyłem. Zwarze auto i napisze. 

Opublikowano
26 minut temu, bombelm7 napisał:

Niestety żeliwo od ciepła seryjne trup i poszło nowe. Troszkę drożej wyszło. 

Pękające żeliwo po stronie gorącej to norma w K03/K03s. Jaki koszt?

5 minut temu, Rob@k napisał:

Na wadze miałem  pełny zbiornik, koła 19 plus 17 na zapasie, hamulce 345/300 i folele Recaro skóra w pełnej elektryce, i parę innych żeczy które dołożyłem. Zwarze auto i napisze. 

Dev kiedyś pisał, że 312/255 vs 320/288 to co prawda 5,5 kg łącznie, ale kubełki są ciężkie...

Opublikowano
8 minut temu, Rob@k napisał:

Aż z ciekawości podjadę na inną wagę patrząc na Wasze auta. 

Na wadze miałem  pełny zbiornik, koła 19 plus 17 na zapasie, hamulce 345/300 i folele Recaro skóra w pełnej elektryce, i parę innych żeczy które dołożyłem. Zwarze auto i napisze. 

No wszystko waży, ale aż tyle, to nie wiem. Z kierowcą w środku to tak:decayed:

Opublikowano
9 godzin temu, pelonek1 napisał:

Dawno zmieniłeś? Jaki koszt na nowym żeliwie? Gruszka też nowa?

Nie dawno bo to świeże wszystko jest. Auto wyjechało z garażu po dłuższym postoju 12 czerwca. Na turbinę też trzeba zaczekać chwile. Koło tych 3-4 tyg. Moja gruszka była akurat ok. Ale umarta strona gorąca. Nie pamiętam dokładnie ile mnie to wyniosło. Co prawda nie przekroczyło ale bliżej cyfry z 2 z przodu :)

Opublikowano

No jako że złożyłem deklaracje co do rozwoju auta to i posunąłem się trochę na przód z pracami. Głownie pracami wizualnymi zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz. Listwy drzwi z S4 już od jakiegoś czasu leżały ale nie w kolorze a nie chciałem malować tylko listw wiec po poszukiwaniu w godnym stanie zderzaka do frontu z wersji S-line w końcu udało się kupić cały, nie połamany ori zderzak z grillem. Co ciekawe dotarł przesyłką DPD w stanie nienaruszonym. Grill z S-line sprzedałem odrazu bo  mi był zbędny i sprzedał się szybko za super kasę. Bo finalnie zderzak w kolorze w lux stanie wyniósł mnie 700-800zł to chyba nie źle. No i tu zaczęły się schody bo... ustrzelić ori grill z S4 w bdb stanie nie połamany graniczy z cudem. Uszkodzone cenę maja zaporową - chodzi mi o stosunek cena do stanu technicznego części. Kupiłem :)

Z uwagi na stopień wkur...ienia sięgający już zenitu w kwestii odklejającej się podsufitki  trafiła się okazja zakupu podsufitki ciemnej wraz ze wszystkimi wykończeniami w super stanie. No prawie ideał i to z mojego rocznika auta. Nie dałem rady nie skorzystać. Niestety nie mam lusterka czarnego (jeszcze) a z białym to całość wygląda beznadziejnie (według mojego gustu)

 

Załączam kilka fot z obecnego stanu po skończonej pracy, co do samej wymiany posufitki w sedanie to jest to przyjemna praca, czysta ale delikatna i czasochłonna.

 

IMG_20221107_153912.jpg.f9338df5d24d564c58acef07a6f9ded3.jpgIMG_20221107_153932.jpg.4fef1acea2c923e5f17c58fc74b68456.jpgIMG_20221107_154015.jpg.aa929bd5dfd661c385f77bbf4ec6cc88.jpgIMG_20221107_153944.jpg.d0011d751967bbee15a7679e868c0272.jpgIMG_20221107_154027.jpg.971dbf8778770684f83be676e9e9441b.jpgIMG_20221107_153925.jpg.988db58dd078debb513cc081ec9fa84b.jpgIMG_20221107_154121.jpg.01a60c09c01ff5d638f56114afa530d4.jpg

 

Teraz czas na lusterko. W planach jest zmiana lusterek na te satynowe ale nie wiem czy to dobry pomysł.

 

  • Lubię to 1
Opublikowano
13 minut temu, bombelm7 napisał(a):

W planach jest zmiana lusterek na te satynowe ale nie wiem czy to dobry pomysł.

Bardzo dobry pomysł.;)

Opublikowano

Bardzo ładna a4, mam nadzieje że będziesz dalej rozwijał temat :thumbup1:

Satynowe lusterka siądą jak złoto

Opublikowano (edytowane)

No się pochwaliłem pomysłem. Żebym sobie tylko w kolano nie strzelił. Z dostępnością jest lekka ...ujnia. Kurde nie mogę nigdzie znaleźć kodu lakieru takiego lusterka. W B7 były przecież też plastikowe więc jakiś numer lakieru chyba istnieje. Jak patrzę na aukcje to niektórzy sprzedawcy mam wrażenie że srebrne lusterka z s-line sprzedają jako satynowy chrom. No najlepiej by mi było wylakierować swoje tylko ten lakier muszę namierzyć? L1L1, LAP6?

Edytowane przez bombelm7
Opublikowano

Wg mnie satynowe lusterka czyli aluminiowe obudowy w macie to znak rozpoznawczy modeli RS poczynając od modelu B5.

Czy da się to uzyskać malując? Nie wiem.

Opublikowano

Bardzo ładnie się prezentuje !! Szacun !!

Opublikowano
1 godzinę temu, krzysiek_f napisał(a):

Wg mnie satynowe lusterka czyli aluminiowe obudowy w macie to znak rozpoznawczy modeli RS poczynając od modelu B5.

Czy da się to uzyskać malując? Nie wiem.

No z tego co czytałem alu lustra szły też do s. I w B6 wszystkie były alu. W B7 podobno występowały takie i plastiki. Częściej alu. ETKA mówi w cały świat że zarówno alu i plastik był w B6 i B7. Chodzi głównie o uzyskanie efektu wizualnego, przecież nikt nie będzie mi dotykał i głaskał lusterek czy są alu czy plastik. 

 

Nie wiem czy te lakiery są odpowiednie co wymieniłem. Zawsze też można wykonać próbę natrysku np na innym lusterku przed właściwym malunkiem i zobaczyć efekt tylko chodzi o to ryzyko zakupu odpowiedniego lakieru.

Opublikowano

S4 B6 miało aluminiowe obudowy,  B7 chyba na początku aluminiowe,  potem satyna. @rafi10612 ma S4 B6 ba części,  kupiłem od niego w ubiegłym roku.

Opublikowano

Ewentualnie możesz kupić u chińczyków. Mam takie i jestem zadowolony. 
 

DF1970FF-FEF6-458A-B6A7-B035E3125DE6.jpeg

Opublikowano
1 godzinę temu, MgrRazer napisał(a):

Ewentualnie możesz kupić u chińczyków. Mam takie i jestem zadowolony. 
 

DF1970FF-FEF6-458A-B6A7-B035E3125DE6.jpeg

Wyglądają na zdjęciu ok. Lecz nie widzę jak z bliska jest przy łączeniach. Ile je masz? Jak w zimę? W mrozy? To są całe obudowy czy nakładki? Narazie będę szukał tych aluminiowych.

Opublikowano (edytowane)

Jutro prześle Ci dokładne fotki. Mam je już dwa lata i nie żałuje zakupu. Nic nie odłazi, nic nie pęka. Spasowanie również na przyzwoitym poziomie. 
Kompletne obudowy. 

Edytowane przez MgrRazer
Opublikowano

No udało mi się dostać oryginalne aluminiowe fotochromy z S4. Angol bo Angol ale ani mnie to grzeje ani ziębi. Sprawiają wrażenie ciężkich, masywnych, i topornych. Narazie choruje ale przyjdzie pora na montaż i foty po. Najważniejsze że udało się ogarnąć zalożenie. Dojdzie lusterko wewnętrzne czarne też fotochrom to może to ubiorę tak w 1 całość co by razem dzialało.

 

IMG_20221114_194706.thumb.jpg.1e8ae6571cefd652e123e165d18c586f.jpgIMG_20221114_194729.thumb.jpg.66a88820d8651c7728365b689aa0f40a.jpgIMG_20221114_194823.thumb.jpg.63fdfbf9e5e673d4f6b1743934ae2956.jpg

Opublikowano

Jeżeli obudowy są zimne to oryginalne aluminium. :) Skoro Ska to fotochrom i składanie. 

Opublikowano

Grill S4 kupiłeś z ASO ? 

Opublikowano
W dniu 23.11.2022 o 19:55, MgrRazer napisał(a):

Grill S4 kupiłeś z ASO ? 

Chciałbym pominąć tę kwestię ale niestety tylko taki wybór miałem.

Opublikowano

Fajnie że nie idziesz w chromy. Coś innego. Ja chyba również będę zmuszony zakupu atrapy w ASO, bo jak na razie słabo dostać używkę. :chytry:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...