Lichy92 Opublikowano 27 Października 2022 Opublikowano 27 Października 2022 (edytowane) Witam. Ostatnio wywaliło CHECK, sprawdzam i błąd ubogiej mieszanki. Bez zastanowienia wycieczka do serwisu LPG, w którym była zakładana instalacja. Pan stwierdził, że wtryski LPG do wymiany bo jeden kuleje (listwa AC W01). Dodam, że zrobione na tych wtryskach 45000km. Miałem taką listwę rezerwową (używaną). Podmieniłem i na strojenie. Przejechane 300 km i CHECK znów na desce. Nie wiem czy to kwestia kiepskiego strojenia instalacji czy może coś innego się dzieje. Samochód od trzech lat jest po chipie wykonanym u Łukasza z naszego forum. Zamieszczam treść błędu oraz logi wykonane dzisiaj. Address 01: Engine Labels: REDIR FAIL! Control Module Part Number: 8E0 909 518 AQ HW: 8E0 909 018 B Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0010 Software Coding: 0011501 Work Shop Code: WSC 87119 806 641192 VCID: 7F0DE5772D08A7E6ED9-5000 1 Fault Found: 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult) P1128 - 001 - System too Lean - Intermittent - MIL ON Readiness: 0010 0000 Logi: Statyczne: http://vaglogi.pl/log-001_003_hYLeq4.html http://vaglogi.pl/log-002_033_lz1cb.html Dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-003_020_vYfVkck.html http://vaglogi.pl/log-002_033_kl668B.html Dynamiczne na LPG: http://vaglogi.pl/log-003_020_T6FYur.html http://vaglogi.pl/log-002_033_H4068.html Proszę o pomoc szanownych forumowiczów. Edytowane 27 Października 2022 przez Lichy92
Łukasz13 Opublikowano 27 Października 2022 Opublikowano 27 Października 2022 Troche przepływka tam mało mierzy, sprawdz jakie sa korekty w 032 po jezdzie na samym pb, być moze jakaś nieszczelność albo przepływka, lpg napewno jest do strojenia.
Lichy92 Opublikowano 27 Października 2022 Autor Opublikowano 27 Października 2022 34 minuty temu, Łukasz13 napisał(a): Troche przepływka tam mało mierzy, sprawdz jakie sa korekty w 032 po jezdzie na samym pb, być moze jakaś nieszczelność albo przepływka, lpg napewno jest do strojenia. Korekty przy jeździe na LPG w 32 w pierwszej kolumnie mieściły się w +-5, natomiast w drugiej kolumnie +-16... Pojeżdżę w takim razie trochę na PB. Czyli goście, którzy to stroili zrobili to źle, tak ?
przem8 Opublikowano 27 Października 2022 Opublikowano 27 Października 2022 Teraz, Lichy92 napisał(a): Czyli goście, którzy to stroili zrobili to źle, tak ? Oczywiście ale to nic nowego
Lichy92 Opublikowano 31 Października 2022 Autor Opublikowano 31 Października 2022 Korekty na benzynie w grupie 32 - 0.4% w pierwszej kolumnie i 2.3% w drugiej kolumnie. Czyli benzyna raczej ok ?
przem8 Opublikowano 31 Października 2022 Opublikowano 31 Października 2022 (edytowane) 17 minut temu, Lichy92 napisał(a): Korekty na benzynie w grupie 32 - 0.4% w pierwszej kolumnie i 2.3% w drugiej kolumnie. Czyli benzyna raczej ok ? Niby tak, prócz tego przepływu. Edytowane 31 Października 2022 przez przem8
Lichy92 Opublikowano 31 Października 2022 Autor Opublikowano 31 Października 2022 26 minut temu, przem8 napisał(a): Niby tak, prócz tego przepływu. Czyli co, zmieniać przepływkę?
przem8 Opublikowano 31 Października 2022 Opublikowano 31 Października 2022 Sprawdzic szczelność wcześniej, chyba ze masz od kogos podmienić, ewentualnie starą przemyć ale nie mechanicznie.
Lichy92 Opublikowano 31 Października 2022 Autor Opublikowano 31 Października 2022 1 minutę temu, przem8 napisał(a): Sprawdzic szczelność wcześniej, chyba ze masz od kogos podmienić, ewentualnie starą przemyć ale nie mechanicznie. Masz może numer tej przepływki gdzieś pod ręką ?
Łukasz13 Opublikowano 31 Października 2022 Opublikowano 31 Października 2022 Jeśli korekty na pb sa takie jak napisałes to napewno przyczyną błedu ubogiej mieszanki jest regulacja lpg , co nie zmienia faktu ze przepływu troche brakuje, nr przepływki 0280218063. Tak czy inaczej jeśli nie wyregulujesz gazu to nowa przepływka i tak nie pomoże.
Lichy92 Opublikowano 1 Listopada 2022 Autor Opublikowano 1 Listopada 2022 Znajomy mechanik dał mi środek z nowej przepływki (numery się zgadzają z moją). Podmieniłem i logi ponieżej: Statyczne: http://vaglogi.pl/log-001_003_CRi14.html http://vaglogi.pl/log-002_033_2p5ef.html Dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-002_033_GHyru4.html http://vaglogi.pl/log-003_020_3qy86.html Jak teraz z tym przepływem ?
Lichy92 Opublikowano 1 Listopada 2022 Autor Opublikowano 1 Listopada 2022 40 minut temu, przem8 napisał(a): Teraz jest ok. To jutro wycieczka do Panów, którzy wzięli 100 za kalibrację i niech to zrobią do porządku.
przem8 Opublikowano 1 Listopada 2022 Opublikowano 1 Listopada 2022 13 minut temu, Lichy92 napisał(a): którzy wzięli 100 za kalibrację i niech to zrobią do porządku. Powodzenia. Żeby to porządnie wystroić to na bide ze 100km trzeba zrobić ale kazdy ma swoje standardy
Lichy92 Opublikowano 16 Listopada 2022 Autor Opublikowano 16 Listopada 2022 Panowie, a więc po drugiej kalibracji u Panów korekty wyglądają już dużo lepiej (3.0% i 0.8%, zrobione ok. 200km). Wiem, że dało by się to zrobić jeszcze lepiej, ale tak jak pisał Przemo, trzeba zrobić 100km z komputerem na kolanach. Pojawił się inny problem, mianowicie przy sprawdzaniu korekt zerknąłem na błędy i taki widok: Wednesday,16,November,2022,13:33:33:62939 VCDS Version: Release 12.12.0 (x64) Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Control Module Part Number: 8E0 909 518 AQ HW: 8E0 909 018 B Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0010 Software Coding: 0011501 Work Shop Code: WSC 87119 806 641192 VCID: 7F0DE5772D08A7E6ED9-5000 2 Faults Found: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - - Intermittent 16685 - Cylinder 1 P0301 - 001 - Misfire Detected - Intermittent Readiness: 0010 0000 Co to może być ? Nie zauważyłem nic nadzwyczajnego podczas jazdy, może oprócz braku płynności przy przełączaniu sie z PB na LPG, teraz jest takie szarpnięcie, przed wymianą wtrysków i kalibracją przechodził płynnie.
Łukasz13 Opublikowano 17 Listopada 2022 Opublikowano 17 Listopada 2022 Trzeba sprawdzić czy są dobrze sparowane wtryski pb z wtryskami lpg, jak są pozamieniane kolejności wtedy najczęściej kiepsko przechodzi na lpg.
Lichy92 Opublikowano 17 Listopada 2022 Autor Opublikowano 17 Listopada 2022 Godzinę temu, Łukasz13 napisał(a): Trzeba sprawdzić czy są dobrze sparowane wtryski pb z wtryskami lpg, jak są pozamieniane kolejności wtedy najczęściej kiepsko przechodzi na lpg. Ale uważasz, że te błędy mogą być właśnie od tego przejścia z PB na LPG ? Co mam rozumieć przez odpowiednie sparowanie ?
Łukasz13 Opublikowano 17 Listopada 2022 Opublikowano 17 Listopada 2022 Może być od tego, trzeba sprawdzić czy wtryski pb nr 1 odpowiada wtryskowi nr 1 lpg itd.
Lichy92 Opublikowano 21 Listopada 2022 Autor Opublikowano 21 Listopada 2022 W dniu 17.11.2022 o 11:06, Łukasz13 napisał(a): Może być od tego, trzeba sprawdzić czy wtryski pb nr 1 odpowiada wtryskowi nr 1 lpg itd. Zetknąłem przed chwilą pod maskę i jest wszystko dobrze podłączone. Zauważyłem ostatnio delikatne szarpnięcie przy pełnym bucie w przedziale 2k - 3k obrotów.
Lichy92 Opublikowano 22 Listopada 2022 Autor Opublikowano 22 Listopada 2022 Zaczynam czuć szarpnięcia. Z początku wydawało mi się, że to przy przełączaniu, ale to się dzieje po prostu bez reguły. Czego to może być wina ? Dalej gaz, źle wystrojony ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się