Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 (B8) vs 2.0 (B9)


A4B9

Rekomendowane odpowiedzi

Czy 2.0m(B9) występują jakieś „wady fabryczne” , coś na co trzeba szczególnie zwrócić uwagę przy zakupie ? (Roczniki,kody silnika, moc KM)

 

W B8 były problemy z imbusem pompy, opiłkowanie pompy CR , jak wiadomo w niektórych rocznikach i kodach silnika te problemy były zniwelowane . Analogicznie szukam takich informacji o B9 2.0 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silniki poprawili, ale na skrzyni można ponoć majątek stracić :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podobno chętniej ludzie kie nowe kupują, coraz więcej tego jeździ a Niemcy projektowali  i cena niższa choć nie taka niska jak 3-4 lata temu rozpatrując nowe auto

Edytowane przez RALF76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadza się i znajduje artykuły gdzie jakością przegonili marki europejskie a nawet niektóre japońskie,

w moim przypadku po ponad 12 latach audi różnych modeli ciężko się przerzucić na coś innego ale jak się czyta ile czasami można dołożyć kasy przy w miarę młodym aucie używanym premium to ta gwarancja 7 letnia mimo że te auta nie bardzo mi się podobają to w dzisiejszych czasach warte jest rozważenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.01.2023 o 18:09, MiruK napisał(a):

Silniki poprawili, ale na skrzyni można ponoć majątek stracić :/

Rozumiem że masz na myśli automat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, fafiks napisał(a):

Rozumiem że masz na myśli automat?

Tak ...  S-Tronic , montowany praktycznie we wszystkich modelach z silnikami mniejszymi jak 3 litry, a ... i niektóre 3-litrówki też je mają :/

Edytowane przez MiruK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, MiruK napisał(a):

Tak ...  S-Tronic , montowany praktycznie we wszystkich modelach z silnikami mniejszymi jak 3 litry, a ... i niektóre 3-litrówki też je mają :/

Ten słabszy 3.0 TDI z 218 KM (CWSB) ma s-tronic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W benzynie jest ten sam s-tronic ? (wadliwy, awaryjny itd.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, duzy616 napisał(a):

W benzynie jest ten sam s-tronic ? (wadliwy, awaryjny itd.)

 

jo, lepszy TIP

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Dev napisał(a):

 

jo, lepszy TIP

Ale TIP chyba tylko jest w 3.0 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.01.2023 o 18:52, RALF76 napisał(a):

zgadza się i znajduje artykuły gdzie jakością przegonili marki europejskie a nawet niektóre japońskie,

w moim przypadku po ponad 12 latach audi różnych modeli ciężko się przerzucić na coś innego ale jak się czyta ile czasami można dołożyć kasy przy w miarę młodym aucie używanym premium to ta gwarancja 7 letnia mimo że te auta nie bardzo mi się podobają to w dzisiejszych czasach warte jest rozważenia

Z tymi gwarancjami mocno bym uważał. Prawdziwe jaja zaczynają się gdy do takiej gwarancji ma dojść... Byłem świadkiem w salonie,sprawa trafiła do sądu. Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, DedykOOOO napisał(a):

Z tymi gwarancjami mocno bym uważał. Prawdziwe jaja zaczynają się gdy do takiej gwarancji ma dojść... Byłem świadkiem w salonie,sprawa trafiła do sądu. Pozdrawiam 

zgadza się,  ostatnio czytałem jak ludzie walczą z gpf w nowych autach koreańskiego producenta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.02.2023 o 19:51, RALF76 napisał(a):

zgadza się,  ostatnio czytałem jak ludzie walczą z gpf w nowych autach koreańskiego producenta

Przecież tak było jl9d dawna.. :D ? Na papierze super wygląda to 7 lat. Rzeczywistość jest z goła odmienna. Albo jakieś limity Ci dochodzą (Często jest to 150 000 km) Ewentualnie możesz mieć 7 lat gwarancji ale np. na karoserie. A i tutaj się mogą dopieprzyć i mówić że źle mogła być pielęgnowana.. Miałem umowę z KIA przed nosem,gdy pojechałem z kolegą jako tlumacz tutaj w Niemczech. Kruczki,drobne druczki. Wszędzie tak jest było i będzie. Pozdro 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli lepiej iść w manuala?

 

obecnie mam b8 2.0 w manualu. Ciągną nią przyczepę kempingową i jest Ok. Ale myślę o zmianie na B9, ciągnie do automatu ale właśnie mam obawy czy wytrzyma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...