iza123 Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Opublikowano 4 Kwietnia 2007 witam! chciałam się zapytać cóż to może być jeśli wszystko jest dobrze ustawione, tzn. dawka na pompie i zapłon a samochód przy delikatnej jeździe spala około 8 litrów, w dodatku silnik zdecydowanie głośniej chodzi od innych 1Z. Samochód nie kopci, ma bardzo ładne przyspieszenie. Kiedyś na pełnym baku robiłam około 1000km a teraz czasami nawet 800km nie zrobie. Co robić?? Kupić wtryski a jeżeli tak to czy to mogą być wtryski od 110 np ASV?? Z góry dziękuje za pomoc.
Gość MorgothDBMA Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Opublikowano 4 Kwietnia 2007 co do wtrysków to mogą być z ASV - sam takie mam. Ale nie wiem czy to będzie konieczne ....
Szewczenko7 Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Wymien filtr bo pewnie zawalone sa :twisted:
slawek66 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Wymien filtr bo pewnie zawalone sa :twisted: Filtr paliwa i jakość paliwa. Gdzie tankujesz ? Zalej na BP i zaobserwuj czy jest zmiana.
inta Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Filtr paliwa i jakość paliwa. Gdzie tankujesz ? Zalej na BP i zaobserwuj czy jest zmiana. mam pytanie z troche innej beczki: czy jezdzicie na paliwasz drozszych (vpower,ultimate, verwa czy jak im tam...benzyna vpower ma wiecej oktanow a jak jest z tymi drozszymi dieslami? one zdaje sie nie maja siarki o ile czegos nie pomylilem? bardzo zle bedzie jak bede jezdzil na zwyklym shellowskim on? co sie stanie jesli jezdze 100km/dzien? szybciej mi zezre wtryskiwacze ? warto na tych lepszych olejach jezdzic?
Piotrek98igo Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 mysle ze jak bedziesz tankowal na shellu,bp itp i niekoniecznie ultimate i v-power to nic sie nie stanie znam takich co jezdzą na oranzadzie i nie narzekaja ja osobiscie zawsze na shellu v-power diesel
Gość Murzyn Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 inta, to jest 1Z, wiec nawet jak kujawski wlejesz to pojedzie :twisted:
spanky Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 inta, to jest 1Z, wiec nawet jak kujawski wlejesz to pojedzie :twisted: ale nie daleko .... :twisted:
Szymoonk Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 mam ten sam silnik i tez mi pali kolo 8 litrów =/ nie wiem co est grane.
Gość MorgothDBMA Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 moge tylko powiedzieć że sporo za dużo. Mi czipowany 1Z pali około 6-6.5
Norbi TDI Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 moge tylko powiedzieć że sporo za dużo. Mi czipowany 1Z pali około 6-6.5 Musze powiedzieć że moja niunka wiecej jak 6 literków to nie łyknie a paliwko jak zatankowałem sobie v-power to wydaje mi się że dynamiczniejsza jest troszke, ale na filtr paliwa i powietrza to jest uczulona zaraz da znać że do wymiany
iza123 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2007 filtr paliwa , powietrza maja przejechane jakieś 5000 km wiec nie sadze zeby to bylo to poza tym to samochodzik mi pali tak duzo od jakiegos pol roku, myslalam ze to przez to ze byla zima, no ale teraz jest juz cieplo a samochod pali tyle co palil, a co bedzie jak bede uzywac klimy :eek:
Szewczenko7 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 A jakie kóleczka masz zalozone moze jakies 17''-18''?? :twisted:
Piotrek98igo Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 a ciśnienie w oponach?jezdzisz na zimowkach?
ArkadiuS Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 rzeczywiscie 8L to sporo. W zimie w mieście mniałem mniejsze spalanie. Jeśli chodzi o stacje to BP odradzam. Znajomy zatankowal do pelna swoja A6 2,5TDI 180KM i po pierwszym zgaszeniu silnika auto nie chcialo odpalic. Okazalo sie ze filtr paliwa byl do wymiany a paliwo pozatykało coś w pompie. I do wymiany była. W ogóle nie pierwszy raz slyszalem o slabej jakosci paliw na BP.
woj-o Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Ja mam A4 AHU czyli kon 1Z. Wrocław styczeń jazdy ostre wynik 8,2 - tankowane na JET'cie. Rozrząd wymieniony, jeździ całkem dobrze, teraz jeżdzę zdecydowanie delikatniej. Z tego co widze poniżej 7.5 nie zejde jednak - tym razem zalane SHELL V_POWER DIESEL. Kwestia jakie miasto, jakei odcinki sie jeździ. Ja robię <10 km a diesel ma 50 stopni po 5 km(to chyba normlany wynik a nie problem z termostatem) i w sumie to mi się nigdy dogrzać nie zdąży, plus wspaniałem korki we Wrocławiu. I tak źle nie jest - ocjciec ma Astrę 1,7TD (68km silnik opla) i pali 7,5-8 a jeździ gorzej
Simon Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 1Z full seria...paloi mi nie więcej niż 5,5L po tankowaniu na BP 4,9-5L jazdy 90-110 przeważnie zobaczymy jak będzie teraz z klimą :smile: Tankuję na BP i Shellu nale uwaga na stacje z wykupioną tylko licencją np.Shell za Opolem na A4 tam mi spalił 6,3L a mam dokładną statystykę w Exelu :biggrin:
Gik Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 woj-o, nie przejmuj sie, mi pali okolo 7-8, i tez robie sporo takich krotkich dystansow 5-10km tylko,ze jezdze w miare spokojnie, w korkach nie bardzo da sie poszalec :confused: trasa 5,5l/100 okolo.
woj-o Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 no właśnie liczyłem na bardziej 7.5 niż 8 - zobacze przy tym tankowaniu. Wiesz źle nie jest - słabsza i lżejsza o wiele astra pali tyle samo. I wiem ile palą auta benzynowe o podobnej masie - niestety dane producentów raczej mało wspólnego mają z wynikami w rzeczywistości O ile wiem AFN pali to samo co AHU a nawet wg danych Audi o 0,1/100km mniej, a jeździ sie tym ciut fajniej .
spanky Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 przestancie jeczec... macie stare kondony ktore lata swietnosci maja juz dawno za soba ... cieszcie sie ze jeszcze jezdza ... :twisted:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się