Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[email protected] Quattro/Pulsar g25 550 493KM/630NM Hampel 390mm


przemolll

Rekomendowane odpowiedzi

Siema.

Może ktos mnie kojarzy z grupy b5 albo i nie ?

Przesiadka z b5 na b7 ale zabrałem silnik z b5?

Plan tej wiosny jest zbliżyć się do 500km na strokerze.

Niestety tłoki źle spasowane i zatarło gładzie cylindrów i trzeba nowy blok robić.

Ogólnie to tak 

Turbo g25 550 pulsar 

Tłoki JE 83mm 20mm

Kute korby Xbeam techno5 proline z wzmocnioną główką

Panewki kpl ACL

Czapka szeroki kanał+ zawory wydechowe supertech incolnel+ 1mm

Ssące guns std+ sprzężyny cat cam gols+ nowe tależyki aso

Hamulce chyba przód 390 tyl na 2 zaciskach 

Resztę będę wrzucał wraz z postępem prac 

narazie komora wymyta i czekam na silnik 

 

 

 

 

IMG_20230114_090703.jpg

IMG_20230114_092654.jpg

IMG_20230208_090142.jpg

IMG-20230111-WA0004.jpg

IMG_20230206_192815.jpg

 

IMG_20221123_202027.jpg

IMG_20221004_205009.jpg

Edytowane przez przemolll
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, przemolll napisał(a):

Na dzień dobry zmiana skrzyni GJW

Tylny dyfer też zmieniasz, czy zostaje u Ciebie? Jak zmieniasz i chcesz odsprzedać to chętnie odkupię :wink:

Edytowane przez pelonek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, przemolll napisał(a):

Przesiadka z b5 na b7 ale zabrałem silnik z b5

a z jakiego powodu zmieniłeś budę ? wiesz b5 jest o wiele lepiej wykonane niż b6/b7 - chodź są to jeszcze w miarę solidne auta, mimo to do b5 trochę im już brakuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.02.2023 o 01:00, sahipp napisał(a):

a z jakiego powodu zmieniłeś budę ? wiesz b5 jest o wiele lepiej wykonane niż b6/b7 - chodź są to jeszcze w miarę solidne auta, mimo to do b5 trochę im już brakuje...

Proszę Cię b5 lepiej wykonane niż b7 ?? dobry żart,chyba nie siedziałeś w 22 letnim b5, dlatego piszesz takie rzeczy ?

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, K4rol81 napisał(a):

Proszę Cię b5 lepiej wykonane niż b7 ?? dobry żart,chyba nie siedziałeś w 22 letnim b5, dlatego piszesz takie rzeczy ?

wjedź sobie takim b5 na kanał i popatrz jak wygląda pod spodem... a potem wjedź sobie czymś nowszym... wtedy zrozumiesz o czym mówię:wink:

 

nie bez powodu jest opinia że b5 jest ostatnim prawdziwym audi...:hi:chociaż b6/b7 jeszcze nie są takie złe....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, sahipp napisał(a):

wjedź sobie takim b5 na kanał i popatrz jak wygląda pod spodem... a potem wjedź sobie czymś nowszym... wtedy zrozumiesz o czym mówię:wink:

 

nie bez powodu jest opinia że b5 jest ostatnim prawdziwym audi...:hi:chociaż b6/b7 jeszcze nie są takie złe....

Mam jedno i drugie ? i co do blachy to w mojej b7 nie mam zastrzeżeń,może b5 ma lepiej zabezpieczone-ocynkowane podwozie ale za to w innych miejscach ruda wyłazi ??.Bardziej też chodziło mi o wnętrze ,niestety ale b7 to już naprawdę inna klasa i nie ma nawet co porównywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B5 dużo fajniejsze auto ale to kwestia indywidualna.

Na b7 przeszedłem bo chce docelowo włożyć automat i icek jest w 100% no i trochę nowsze auto.

Wracając do tematu dyfer zostaje 0 luzu a pasuje przełożeniami do nowej skrzyni ?

HCN 37/9 GJW 37/9

Wał ori ma 155cm długości a potrzebny jest 7 cm dłuższy z czym nie ma problemu bo sa waly 164 a nawet 173?

Jedynie co zostaje to przeguby wewnętrzne do zmiany bo skrzynia HCN ma większe.

niestety demontując uklad wydechowy zobaczyłem jak wygląda tył auta. Czyli ruda wchodzi ale to oddam do zakładu by to zrobili.

Z nowości

To tylko zakupy

2 poduchy silnika lemoford i mahle

pompa oleju pierburg+smok

chłodnica oleju pierburga grubsza od ori

kpl uszczelek  silnika 

Aluminiowy króciec wody

Tłumniki od sporttig 60mm

Fmic 600x300x75

Węże do zewnętrznej chłodnicy oleju 

Jeszcze duzo do kupienia zostało ?

Aktualnie blok w piaskowaniu i leci do Łukasza z szlifmot Białystok na obróbkę.

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_20230211_092224.jpg

IMG_20230210_181402.jpg

IMG_20230210_180235.jpg

IMG_20230111_073554.jpg

IMG_20230111_072637.jpg

Edytowane przez przemolll
  • Pomoc techniczna 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, K4rol81 napisał(a):

?.Bardziej też chodziło mi o wnętrze ,niestety ale b7 to już naprawdę inna klasa i nie ma nawet co porównywać.

jeżeli chodzi o wnętrze to tutaj masz rację że b6/b7 to inna liga i faktycznie jest tutaj przepaść.. natomiast patrząc na budę to moim zdaniem tutaj przewaga b5... zdecydowanie lepiej zabezpieczone przed rudą i o wiele grubsze blachy...

 

Oczywiście nie narzekam na b6/b7 bo to jeszcze dosyć dobre auta ale troszkę do b5 im brakuje moim zdaniem... Nawet nie zdawałem sobie sprawy z tego że kupując moje b6 miałem farta bo poprzedni właściciel wykonał konserwacje całego podwozia czyli zrobił coś co w b5 było gratis...

 

 

Edytowane przez sahipp
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.02.2023 o 07:58, Langista napisał(a):

Jesteś pewny, że blok leci do piaskowania? A nie czasem do sodowania?

Już wypiaskowany. Leci teraz na obróbkę , a jak wróci to wybijam broki olejowe i czyścimy kanały olejowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obyś dał radę cały korund (zapewne tym było piaskowane) wybrać z zakamarków.. Do silnika najlepsze sodowanie, bo soda się rozpuści w płynie :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.02.2023 o 20:33, Langista napisał(a):

Obyś dał radę cały korund (zapewne tym było piaskowane) wybrać z zakamarków.. Do silnika najlepsze sodowanie, bo soda się rozpuści w płynie :hi:

Piaskiem było robione. A wyczyścić to nie problem ?

Powoli do przodu zbieramy graty ?

IMG_20230224_163532.jpg

IMG_20230222_203848.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prace ruszyły do przodu ?

Musze zrobic jeszcze miejsce miedzy środkowymi a końcowymi na przepustnice  na wydechu.

Sprzęgło odebrane ? dwutarcz ?

IMG_20230301_203435.jpg

received_174424481574664.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...