przemolll Opublikowano 24 Września Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września W dniu 18.09.2024 o 21:24, hopek03 napisał(a): Cześć nagraj film , na 4 biegu od 2500 do odcinki Mam 100-200 z zgrzytającym 3 biegiem IMG_2481.mov Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemolll Opublikowano 24 Września Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września W dniu 20.09.2024 o 12:13, morelo napisał(a): A ja mam pytanie, jak to już jest finalnie wystrojone mógłbyś pokazać jakieś logi dokładnie to chodzi mi o turbosprężarkę jak ona wstaje bo rozumiem że z dołu już ją nie kasujecie bo nie ma powodu.😉 Moja bryka już nie jest najszybsza. kolega tu z forum w b6 ma strokera 2.1 na 30% alko wyszło mu 500km/700nm to dopiero musi być potwór 😁 u mnie finalnie ładuje ori garrett g25 660 na wiosnę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemolll Opublikowano 24 Września Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września W dniu 14.09.2024 o 09:13, PiterA4 napisał(a): Panie dzieje się tu coś ?? Dzieje się ale brak czasu. przerobiony stożek dołu bo zaciągało wody i przeplywke uwaliło. I zmiana oleju. a tak to muszę jeszcze przed zimą napędy zmienić dokończyć układ paliwowy i zrobić Flex fuel 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 Opublikowano 24 Września Udostępnij Opublikowano 24 Września 14 minut temu, przemolll napisał(a): Moja bryka już nie jest najszybsza. kolega tu z forum w b6 ma strokera 2.1 na 30% alko wyszło mu 500km/700nm to dopiero musi być potwór 😁 u mnie finalnie ładuje ori garrett g25 660 na wiosnę bez przesady różnice są niewielkie pewnie na drodze i tak byś mi odjechał bo wyścigowcem nie jestem 😂 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 Opublikowano 24 Września Udostępnij Opublikowano 24 Września 24 minuty temu, przemolll napisał(a): Mam 100-200 z zgrzytającym 3 biegiem IMG_2481.mov za***iście to idzie super że 200 łapiesz jeszcze na 4 biegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemolll Opublikowano 24 Września Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 3 godziny temu, hopek03 napisał(a): bez przesady różnice są niewielkie pewnie na drodze i tak byś mi odjechał bo wyścigowcem nie jestem 😂 Co ty 70nm różnicy to bardzo dużo 😁 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morelo Opublikowano 25 Września Udostępnij Opublikowano 25 Września (edytowane) Przemysław ja tu nie pytam czyja bryka jest najlepsza i najszybsza😄 wszystkie są najlepsze, tylko o logi zastanawiałem się nad tą turbiną. I chciałbym widzieć jakieś logi jak to wstaje i jak trzyma górą pytanie jeszcze czemu zmieniasz turbinę na garrett g25 660. Pamiętajcie chłopaki nie ma się co podniecać kreskami, kreskami się nie jeździ i hamownia hamowni nie jest równa. 😉 ale podniosę wam poprzeczkę próbujcie na 600 kunia😉 Edytowane 25 Września przez morelo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemolll Opublikowano 25 Września Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września (edytowane) 44 minuty temu, morelo napisał(a): Przemysław ja tu nie pytam czyja bryka jest najlepsza i najszybsza😄 wszystkie są najlepsze, tylko o logi zastanawiałem się nad tą turbiną. I chciałbym widzieć jakieś logi jak to wstaje i jak trzyma górą pytanie jeszcze czemu zmieniasz turbinę na garrett g25 660. Pamiętajcie chłopaki nie ma się co podniecać kreskami, kreskami się nie jeździ i hamownia hamowni nie jest równa. 😉 ale podniosę wam poprzeczkę próbujcie na 600 kunia😉 Zrobię loga i podeślę. chce zmienić na 660 ori bo mam nadzieję ze wstanie jak teraz pulsar ale zrobi 550 i min 700nm👍 ale dodatkowo chce włożyć płytę na dół silnika bo nie chce by mi go skręciło 😂 600 to według mnie nie na te silniki za mały. no i w dodatku dmuchamy ino 1.75bara bo wyżej podobno sensu nie ma Edytowane 25 Września przez przemolll 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterA4 Opublikowano 30 Września Udostępnij Opublikowano 30 Września Brzmi i zbiera się fajnie jako własciciel i miłośnik diesla zazdraszczam 😁 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemolll Opublikowano 4 Października Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października W dniu 30.09.2024 o 06:14, PiterA4 napisał(a): Brzmi i zbiera się fajnie jako własciciel i miłośnik diesla zazdraszczam 😁 Ja już się przyzwyczaiłem i co 3 dzień robię logi bo myślę że coś się popsuło a to po prostu przyzwyczajenie 😁 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterA4 Opublikowano 7 Października Udostępnij Opublikowano 7 Października W dniu 5.10.2024 o 00:36, przemolll napisał(a): Ja już się przyzwyczaiłem i co 3 dzień robię logi bo myślę że coś się popsuło a to po prostu przyzwyczajenie 😁 Apetyt rośnie w miarę jedzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morelo Opublikowano 7 Października Udostępnij Opublikowano 7 Października W dniu 5.10.2024 o 00:36, przemolll napisał(a): Ja już się przyzwyczaiłem i co 3 dzień robię logi bo myślę że coś się popsuło a to po prostu przyzwyczajenie 😁 Cześć to proszę pokaż tego loga jak prosiłem😉 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemolll Opublikowano 8 Października Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października W dniu 7.10.2024 o 07:10, morelo napisał(a): Cześć to proszę pokaż tego loga jak prosiłem😉 Świerzy log i dodam że pompa paliwa jest z 2.0tfsi😁 5120_27_20241008_182047.csv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemolll Opublikowano 8 Października Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października Z nowości to zaś pompa paliwa zdycha. Zdechły 2 oryginalne walbro 450gts i jeden chińczyk po 2 miesiącach. najprawnopodobniej oryginalny regulator paliwa 4b nie ogarnia tak mocnej pompy. Stojac przed zakupem nowej pompy tuner podpowiedział mi że ma u siebie w b7 pompę z tfsi i ogarnia mu 540km w 2.7bit. kiedyś kupowałem kosz z tfsi i pompę miałem na półce więc ją zamontowałem i okazuje się że ta pompa obrabia 490km z ciśnieniem 5.7b w ogniu i na postoju 3.4b😁 lecz zatkałem zasilanie przelewu na pompie jutro będę testował z podpiętym przelewem(czarny wężyk na filmie) Dla porównania 1 wideo na którym coś tam gadam to pompa ori z 1.8t drugi film z tfsi różnice w ilości pompowanego paliwa widać gołym okiem. z tego co poszukałem po numerach pompy to te same są w rs4 b7 więc są wydajne no i wszytko pasuje p&p no i są używki po 100zl a nie 700 nowe. plus tych ori pomp jest taki że można z nimi zjechać do rezerwy i nic im nie będzie a walbro wystarczy z 2x do rezerwy i można do kosza pompę wyrzucić. Pompa z tfsi ma 300lph lecz myślę że po zatkaniu zasilania przelewu może mieć już ok 400Lph. z nowych rzeczy do zrobienia na już to dołożyć drugi regulator ciśnienia paliwa lub ewentualnie założyć jakiegoś chińczyka 😁 IMG_4702.mov IMG_4703.mov Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morelo Opublikowano 9 Października Udostępnij Opublikowano 9 Października No proszę z tą pompą to ciekawy temat z TFSI ja jak robiłem przekładkę na Q i wszystko było oryginalna pompa to wyrzuciłem trzeba było rezać kosz i wkładać dw później przez rok się bujałem z wężykami 2 razy poprawiałem po fachowcu który robił przekładkę co 2 miesiące a tu wystarczyło zostawić wszystko oryginalne? A dodam że mam lekko ponad 400 koni i 550 niutonometrów. Tylko że ja mam regulator na listwie i faktycznie dochodzi tam do prawie 6 bar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemolll Opublikowano 9 Października Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 14 godzin temu, morelo napisał(a): No proszę z tą pompą to ciekawy temat z TFSI ja jak robiłem przekładkę na Q i wszystko było oryginalna pompa to wyrzuciłem trzeba było rezać kosz i wkładać dw później przez rok się bujałem z wężykami 2 razy poprawiałem po fachowcu który robił przekładkę co 2 miesiące a tu wystarczyło zostawić wszystko oryginalne? A dodam że mam lekko ponad 400 koni i 550 niutonometrów. Tylko że ja mam regulator na listwie i faktycznie dochodzi tam do prawie 6 bar Także mam regulator na listwie jest 5.7 bo ino 1.7b doładowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemolll Opublikowano 27 Października Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października Przez chwilę miałem zawał na szczęście rozszczelniła się nowa roczna z ASO chlodniczka oleju. Zamówiłem nową NRF i upalamy dalej IMG_5003.mov Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterA4 Opublikowano 28 Października Udostępnij Opublikowano 28 Października Przez chwilę zapachniało UPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin850527 Opublikowano 4 Listopada Udostępnij Opublikowano 4 Listopada W dniu 25.09.2024 o 07:51, przemolll napisał(a): Zrobię loga i podeślę. chce zmienić na 660 ori bo mam nadzieję ze wstanie jak teraz pulsar ale zrobi 550 i min 700nm👍 ale dodatkowo chce włożyć płytę na dół silnika bo nie chce by mi go skręciło 😂 600 to według mnie nie na te silniki za mały. no i w dodatku dmuchamy ino 1.75bara bo wyżej podobno sensu nie ma Ja mam u siebie 2 bary doładowania w strokerze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morelo Opublikowano 5 Listopada Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 10 godzin temu, Marcin850527 napisał(a): Ja mam u siebie 2 bary doładowania w strokerze na jakiej turbinie i ile ci wypluło na 2barach, pokaż jakieś kreski logi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się