Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 18.09.2024 o 21:24, hopek03 napisał(a):

Cześć nagraj film , na 4 biegu  od 2500 do odcinki

Mam 100-200 z zgrzytającym 3 biegiem 

Opublikowano
W dniu 20.09.2024 o 12:13, morelo napisał(a):

A ja mam pytanie, jak to już jest finalnie wystrojone mógłbyś pokazać jakieś logi dokładnie to chodzi mi o turbosprężarkę jak ona wstaje bo rozumiem że z dołu już ją nie kasujecie bo nie ma powodu.😉

Moja bryka już nie jest najszybsza.

kolega tu z forum w b6 ma strokera 2.1

na 30% alko wyszło mu 500km/700nm to dopiero musi być potwór 😁 

u mnie finalnie ładuje ori garrett g25 660 na wiosnę 

Opublikowano
W dniu 14.09.2024 o 09:13, PiterA4 napisał(a):

Panie dzieje się tu coś ?? :D

Dzieje się ale brak czasu.

przerobiony stożek dołu bo zaciągało wody i przeplywke uwaliło. I zmiana oleju.

a tak to muszę jeszcze przed zimą napędy zmienić dokończyć układ paliwowy i zrobić Flex fuel 

IMG_4564.jpeg

IMG_4566.jpeg

  • Super 1
Opublikowano
14 minut temu, przemolll napisał(a):

Moja bryka już nie jest najszybsza.

kolega tu z forum w b6 ma strokera 2.1

na 30% alko wyszło mu 500km/700nm to dopiero musi być potwór 😁 

u mnie finalnie ładuje ori garrett g25 660 na wiosnę 

bez przesady różnice są niewielkie

pewnie na drodze  i tak byś mi odjechał bo wyścigowcem nie jestem 😂

Opublikowano
24 minuty temu, przemolll napisał(a):

Mam 100-200 z zgrzytającym 3 biegiem 

za***iście to idzie super że 200 łapiesz jeszcze na 4 biegu

Opublikowano
3 godziny temu, hopek03 napisał(a):

bez przesady różnice są niewielkie

pewnie na drodze  i tak byś mi odjechał bo wyścigowcem nie jestem 😂

Co ty 70nm różnicy to bardzo dużo 😁

Opublikowano (edytowane)

Przemysław ja tu nie pytam czyja bryka jest najlepsza i najszybsza😄 wszystkie są najlepsze, tylko o logi zastanawiałem się nad tą turbiną. I chciałbym widzieć jakieś logi jak to wstaje i jak trzyma górą pytanie jeszcze czemu zmieniasz turbinę na garrett g25 660. Pamiętajcie chłopaki nie ma się co podniecać kreskami, kreskami się nie jeździ i hamownia hamowni nie jest równa. 😉 ale podniosę wam poprzeczkę próbujcie na 600 kunia😉

Edytowane przez morelo
Opublikowano (edytowane)
44 minuty temu, morelo napisał(a):

Przemysław ja tu nie pytam czyja bryka jest najlepsza i najszybsza😄 wszystkie są najlepsze, tylko o logi zastanawiałem się nad tą turbiną. I chciałbym widzieć jakieś logi jak to wstaje i jak trzyma górą pytanie jeszcze czemu zmieniasz turbinę na garrett g25 660. Pamiętajcie chłopaki nie ma się co podniecać kreskami, kreskami się nie jeździ i hamownia hamowni nie jest równa. 😉 ale podniosę wam poprzeczkę próbujcie na 600 kunia😉

Zrobię loga i podeślę.

chce zmienić na 660 ori bo mam nadzieję ze wstanie jak teraz pulsar ale zrobi 550 i min 700nm👍 ale dodatkowo chce włożyć płytę na dół silnika bo nie chce by mi go skręciło 😂

600 to według mnie nie na te silniki za mały. 
no i w dodatku dmuchamy ino 1.75bara bo wyżej podobno sensu nie ma 

Edytowane przez przemolll
  • Lubię to 1
Opublikowano

Brzmi i zbiera się fajnie jako własciciel i miłośnik diesla zazdraszczam 😁

Opublikowano
W dniu 30.09.2024 o 06:14, PiterA4 napisał(a):

Brzmi i zbiera się fajnie jako własciciel i miłośnik diesla zazdraszczam 😁

Ja już się przyzwyczaiłem i co 3 dzień robię logi bo myślę że coś się popsuło a to po prostu przyzwyczajenie 😁

Opublikowano
W dniu 5.10.2024 o 00:36, przemolll napisał(a):

Ja już się przyzwyczaiłem i co 3 dzień robię logi bo myślę że coś się popsuło a to po prostu przyzwyczajenie 😁

Apetyt rośnie w miarę jedzenia :D

Opublikowano
W dniu 5.10.2024 o 00:36, przemolll napisał(a):

Ja już się przyzwyczaiłem i co 3 dzień robię logi bo myślę że coś się popsuło a to po prostu przyzwyczajenie 😁

Cześć to proszę pokaż tego loga jak prosiłem😉

Opublikowano
W dniu 7.10.2024 o 07:10, morelo napisał(a):

Cześć to proszę pokaż tego loga jak prosiłem😉

Świerzy log i dodam że pompa paliwa jest z 2.0tfsi😁

5120_27_20241008_182047.csv

Opublikowano

Z nowości  to zaś pompa paliwa zdycha. Zdechły 2 oryginalne walbro 450gts i jeden chińczyk po 2 miesiącach.

najprawnopodobniej oryginalny regulator paliwa 4b nie ogarnia tak mocnej pompy.

Stojac przed zakupem nowej pompy tuner podpowiedział mi że ma u siebie w b7 pompę z tfsi i ogarnia mu 540km w 2.7bit.

kiedyś kupowałem kosz z tfsi i pompę miałem na półce więc ją zamontowałem i okazuje się że ta pompa obrabia 490km z ciśnieniem 5.7b w ogniu i na postoju 3.4b😁 lecz zatkałem zasilanie przelewu na pompie jutro będę testował z podpiętym przelewem(czarny wężyk na filmie)

Dla porównania 1 wideo na którym coś tam gadam to pompa ori z 1.8t 

drugi film z tfsi  różnice w ilości pompowanego paliwa widać gołym okiem. 
z tego co poszukałem po numerach pompy to te same są w rs4 b7 więc są wydajne no i wszytko pasuje p&p no i są używki po 100zl a nie 700 nowe.

plus tych ori pomp jest taki że można z nimi zjechać do rezerwy i nic im nie będzie a walbro wystarczy z 2x do rezerwy i można do kosza pompę wyrzucić. Pompa z tfsi ma 300lph lecz myślę że po zatkaniu zasilania przelewu może mieć już ok 400Lph.

 

z nowych rzeczy do zrobienia na już to dołożyć drugi regulator ciśnienia paliwa lub ewentualnie założyć jakiegoś chińczyka 😁

IMG_4709.jpeg

IMG_4708.jpeg

Opublikowano

No proszę z tą pompą to ciekawy temat z TFSI ja jak robiłem przekładkę na Q i wszystko było oryginalna pompa to wyrzuciłem trzeba było rezać kosz i wkładać dw później przez rok się bujałem z wężykami 2 razy poprawiałem po fachowcu który robił przekładkę co 2 miesiące a tu wystarczyło zostawić wszystko oryginalne? A dodam że mam lekko ponad 400 koni i 550 niutonometrów. Tylko że ja mam regulator na listwie i faktycznie dochodzi tam do prawie 6 bar

Opublikowano
14 godzin temu, morelo napisał(a):

No proszę z tą pompą to ciekawy temat z TFSI ja jak robiłem przekładkę na Q i wszystko było oryginalna pompa to wyrzuciłem trzeba było rezać kosz i wkładać dw później przez rok się bujałem z wężykami 2 razy poprawiałem po fachowcu który robił przekładkę co 2 miesiące a tu wystarczyło zostawić wszystko oryginalne? A dodam że mam lekko ponad 400 koni i 550 niutonometrów. Tylko że ja mam regulator na listwie i faktycznie dochodzi tam do prawie 6 bar

Także mam regulator na listwie jest 5.7 bo ino 1.7b doładowanie 

Opublikowano

Przez chwilę miałem zawał na szczęście rozszczelniła się nowa roczna z ASO chlodniczka oleju.

Zamówiłem nową NRF i upalamy dalej

IMG_4999.jpeg

IMG_5002.jpeg

IMG_5001.jpeg

Opublikowano

Przez chwilę zapachniało UPG :D

Opublikowano
W dniu 25.09.2024 o 07:51, przemolll napisał(a):

Zrobię loga i podeślę.

chce zmienić na 660 ori bo mam nadzieję ze wstanie jak teraz pulsar ale zrobi 550 i min 700nm👍 ale dodatkowo chce włożyć płytę na dół silnika bo nie chce by mi go skręciło 😂

600 to według mnie nie na te silniki za mały. 
no i w dodatku dmuchamy ino 1.75bara bo wyżej podobno sensu nie ma 

Ja mam u siebie 2 bary doładowania w strokerze

Opublikowano
10 godzin temu, Marcin850527 napisał(a):

Ja mam u siebie 2 bary doładowania w strokerze

na jakiej turbinie i ile ci wypluło na 2barach, pokaż jakieś kreski logi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...