Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[email protected] Quattro/Pulsar g25 550 493KM/630NM Hampel 390mm


przemolll

Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie ja też tego nigdy nie sprawdzałem. A jest wiele filmików po internecie jak to robią z plexi i strzykawa. 

Co do dobrego dołu chętnie bym to porównał na przykład do mojego samochodu tylko nie ma jak, gdybyś kiedyś jechał w okolice Zakopanego to daj znać to się spotkamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dolane 20l etanolu na cały bak paliwa.

Cofki znikły.😀 Zapłonu dołożone 5 stopni czyli aktualnie jest 20 i nic nie cofa wiec dołożyliśmy doladowanie na 1.8b ale przy ostatnim logu przy 4.5 tyś obr wycięło zapłon bo wtryskiwaczem 630 na regulatorze 4b się skończyły.😁

Zamówione 980 mam i w sobotę mają być.

Różnica po samym zalaniu etanolu bez korekty mapy to już duża różnica.

Stroimy ile się da i na hamownię.

Jak wynik będzie zadowalający to nie ruszamy głowicy i zostaje na tym cr co jest  czyli ok 9.5 😁

Jak wyjdzie mało to rwie głowice i dobieram uszczelkę pod cr 9.0

Tylko zmniejszając cr turbo będzie później wstawać a w normalnym użytkowaniu chodzi o to by niut był z samego dołu.

Niedługo podrzucę wykres lecz nie wiem czy da radę przed świętami 😁😀

 

IMG_20231214_180740.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.12.2023 o 12:30, MichauKR napisał(a):

@przemolll głowica to można sprawdzić ile była zebrana, jest punkt pomiarowy i wartość nominalna :)

Tak coś mi się wydaje, że przy takich tłokach, żeby wrócić do CR w okolice 9.5 trzeba by zebrać z głowicy/bloku teoretycznie 1-1.5mm - wartość nierealna.

Tak jak mówisz wartość nie realna.

Okazało się ze montując tłoki z TFSI  z cr 8.5 do strokera wychidzi ok 9.5😀

Teraz sie dowiedziałem że głowica w tfsi jest wyższa w komorze spalania 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podrzuć wykres i logi Jak dasz radę😃 Ja obrabiam tłoki z 2.0 TFSI pod strokery, zbieram denko tłoka w zależności ile kto potrzebuje i wycinam okno na piąty zawór😃

Edytowane przez morelo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, morelo napisał(a):

Podrzuć wykres i logi Jak dasz radę😃 Ja obrabiam tłoki z 2.0 TFSI pod strokery, zbieram denko tłoka w zależności ile kto potrzebuje i wycinam okno na piąty zawór😃

Jak wystroje to wstawię 😁

Ja miejsce pod 5 zawór zrobiłem pilnikiem 😂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski 980 zamówione w aparts na miejscu spoko bo już są ale niestety nie segregowane wydajnościowo jak u sida.

Do zwrotu i czekam na paczkę od sida 

received_748900880416830.jpeg

Screenshot_2023-12-16-10-16-55-013_com.android.chrome.jpg

Edytowane przez przemolll
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a uszczelniacz ci w gniazdo starcza bo u mnie wtyczka o kolektor się opierała i nie uszczelniało mi w gnieździe

jak kupowałem to miałem właśnie plan listwę obniżyć

ja kupiłem nie selekcjonowane normalnie w sklepie i nie wnikam w to chodzi i jest git , co nie zmienia faktu że nie sprawdzałem egt na każdym cylindrze z osobna ale kolor świec jest identyczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo nie brakuje by się opierały  i to mi się nie podoba ale nie mam czasu nad tym usiąść.😀

Jak juz ogarnę w miarę to auto to zrobię sobie swoją custom. .

A co do wtrysków to tuner mówi że będzie rozbieżność  w afr bo już to przechodził i skrajne przypadki to 12.1 i 12.9 w tym samym silniku 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czaje czyli AFR będzie falować , no robiąc max z setupu to ważne

ten stopień sprężania  robi robotę na wstawanie turba mimo że duże wstaje jak hybryda duża z k04 064

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, hopek03 napisał(a):

a czaje czyli AFR będzie falować , no robiąc max z setupu to ważne

ten stopień sprężania  robi robotę na wstawanie turba mimo że duże wstaje jak hybryda duża z k04 064

Lepiej wstawało przed awarią bo uszczelka była 0.9mm.

Wtedy max moment był napewno przy 3 tyś 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.12.2023 o 21:47, hopek03 napisał(a):

a uszczelniacz ci w gniazdo starcza bo u mnie wtyczka o kolektor się opierała i nie uszczelniało mi w gnieździe

jak kupowałem to miałem właśnie plan listwę obniżyć

ja kupiłem nie selekcjonowane normalnie w sklepie i nie wnikam w to chodzi i jest git , co nie zmienia faktu że nie sprawdzałem egt na każdym cylindrze z osobna ale kolor świec jest identyczny

Niestety obniżenie listy pomogło ale co trochę jakiś przedmuchu na którymś wtrysku. Zamówione adaptery od skośnookich  przyjaciół i niedlugo mają być.

Dołożyłem elektryczna pompe wody na module bo po zgaszeniu auta puchły węże. Popa została po b5 sprawna wiec taka założona za dobrze to nie wygląda ale działa. Jak padnie wpadnie mniejsza gabarytowo z TDI.

Aktualnie 1.8b doładowania i 23oczek zapłonu.

Była próba na 25 st i motor bez problemu przyjął lecz juz sprawność motoru spadła. Więc wróciliśmy na 23 st. 

I są dwie opcje zostawić jak jest albo  dmuchać 2b ostatecznie i zapłon w górę.

Lecz jednak sprężarka to chińczyk  więc trochę mam obawy co do przekraczania 1.8b by to trochę pojezdzilo.

Wraz z wtryskami 980 wpadła nowa sonda lambda bo stara sie troche zawieszała 😁

 

Na dniach będę wspawywał nyple do listy wtryskowej by jakoś to normalnie było połączone chociaż pod maską a nie na opaski 😁

IMG_20240105_220838.jpg

IMG_20240102_192600.jpg

IMG_20240105_222655.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.01.2024 o 19:46, Dev napisał(a):

jaka cyfra na przepływce ?

Przy etanolu jest 370

Na samej benzynie było 395  czemu tak spadło to nie wiem ale różnica nie porównywalna  w przyspieszeniu na + w stronę dolania etanolu 

1b doładowania jest przy 3050

1.8 przy 3550

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mała aktualizacja bo brak czasu na Złomka.

W pierwszej kolejności dorobiłem adaptery pod wtryski bo niestety nie dało rady ustawić tak listwy by na którymś z nich nie było przedmuchu.

W trakcie prac okazało sie że mam nieszczelny zawór dv. po jego rozebraniu okazało się że znikło uszczelnienie więc bie podejmując próby jego reanimacji wpadł  nowy DV FROGE OO8 włożony z sprężyna do 1.5b

Po złożeniu auta okazało sie ze cis nie utrzymuje doładowania więc szybka zmiana sprężyny w WG z 0.7b na 1.1b okazała się słuszna decyzja. 

Niestety podczas logów brakowało paliwa więc manometr na szybę i na testy 

Regulator paliwa 4b + 1.8doladownia więc ciśnienie paliwa górą powinno być 5.8b niestety z każdym przejazdem było gorzej i przy 7 tyś obrotów bylo 3.5b.

Kupiłem nowa pompę walbro gts 450 z ciśnieniem max 7.5b i wszytki wróciło do normy aż trzeba ściągać  paliwo bo przelany. Ostatnia  wtopa była na przeglądzie jak Audi puściło płyn chłodniczy. Okazało sie ze plastikowa spinka od czujnika wody przy chłodnicy zrobiła sie jak plastelina i czujnik wystrzelił 😂😀

W dodatku wpadła poliuratenowa poduszka silnika w przednim pas co bardzo usztywniło silnik.

Mam nadzieję że bolączki wieku dziecięcego zostały wyeliminowanie 😀

 Max co chce pompować z turbo to 2b 

Mam nadzieję ze niedługo pochwale się wynikiem 

IMG_20240112_180009.jpg

IMG_20240112_180022.jpg

IMG_20240112_180054.jpg

IMG_20240117_142828.jpg

IMG_20240117_194903.jpg

IMG_20240119_165234.jpg

IMG_20240119_202129.jpg

IMG_20240122_175141.jpg

IMG_20240126_154252.jpg

IMG_20240131_084809.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, PiterA4 napisał(a):

sezon tuż tuż :D

Chyba musiałbym nerkę sprzedać żeby do sezonu zrobić wszystko co chcę 😂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...