morelo Opublikowano 14 Grudnia 2023 Opublikowano 14 Grudnia 2023 No właśnie ja też tego nigdy nie sprawdzałem. A jest wiele filmików po internecie jak to robią z plexi i strzykawa. Co do dobrego dołu chętnie bym to porównał na przykład do mojego samochodu tylko nie ma jak, gdybyś kiedyś jechał w okolice Zakopanego to daj znać to się spotkamy.
przemolll Opublikowano 15 Grudnia 2023 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2023 Dolane 20l etanolu na cały bak paliwa. Cofki znikły.😀 Zapłonu dołożone 5 stopni czyli aktualnie jest 20 i nic nie cofa wiec dołożyliśmy doladowanie na 1.8b ale przy ostatnim logu przy 4.5 tyś obr wycięło zapłon bo wtryskiwaczem 630 na regulatorze 4b się skończyły.😁 Zamówione 980 mam i w sobotę mają być. Różnica po samym zalaniu etanolu bez korekty mapy to już duża różnica. Stroimy ile się da i na hamownię. Jak wynik będzie zadowalający to nie ruszamy głowicy i zostaje na tym cr co jest czyli ok 9.5 😁 Jak wyjdzie mało to rwie głowice i dobieram uszczelkę pod cr 9.0 Tylko zmniejszając cr turbo będzie później wstawać a w normalnym użytkowaniu chodzi o to by niut był z samego dołu. Niedługo podrzucę wykres lecz nie wiem czy da radę przed świętami 😁😀
przemolll Opublikowano 15 Grudnia 2023 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2023 W dniu 12.12.2023 o 12:30, MichauKR napisał(a): @przemolll głowica to można sprawdzić ile była zebrana, jest punkt pomiarowy i wartość nominalna Tak coś mi się wydaje, że przy takich tłokach, żeby wrócić do CR w okolice 9.5 trzeba by zebrać z głowicy/bloku teoretycznie 1-1.5mm - wartość nierealna. Tak jak mówisz wartość nie realna. Okazało się ze montując tłoki z TFSI z cr 8.5 do strokera wychidzi ok 9.5😀 Teraz sie dowiedziałem że głowica w tfsi jest wyższa w komorze spalania
morelo Opublikowano 15 Grudnia 2023 Opublikowano 15 Grudnia 2023 (edytowane) Podrzuć wykres i logi Jak dasz radę😃 Ja obrabiam tłoki z 2.0 TFSI pod strokery, zbieram denko tłoka w zależności ile kto potrzebuje i wycinam okno na piąty zawór😃 Edytowane 15 Grudnia 2023 przez morelo
przemolll Opublikowano 15 Grudnia 2023 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2023 2 godziny temu, morelo napisał(a): Podrzuć wykres i logi Jak dasz radę😃 Ja obrabiam tłoki z 2.0 TFSI pod strokery, zbieram denko tłoka w zależności ile kto potrzebuje i wycinam okno na piąty zawór😃 Jak wystroje to wstawię 😁 Ja miejsce pod 5 zawór zrobiłem pilnikiem 😂
przemolll Opublikowano 16 Grudnia 2023 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2023 (edytowane) Wtryski 980 zamówione w aparts na miejscu spoko bo już są ale niestety nie segregowane wydajnościowo jak u sida. Do zwrotu i czekam na paczkę od sida Edytowane 16 Grudnia 2023 przez przemolll
przemolll Opublikowano 16 Grudnia 2023 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2023 Godzinę temu, hopek03 napisał(a): a przedłużki masz do nich Obniżyłem listwę 👍
hopek03 Opublikowano 16 Grudnia 2023 Opublikowano 16 Grudnia 2023 a uszczelniacz ci w gniazdo starcza bo u mnie wtyczka o kolektor się opierała i nie uszczelniało mi w gnieździe jak kupowałem to miałem właśnie plan listwę obniżyć ja kupiłem nie selekcjonowane normalnie w sklepie i nie wnikam w to chodzi i jest git , co nie zmienia faktu że nie sprawdzałem egt na każdym cylindrze z osobna ale kolor świec jest identyczny
przemolll Opublikowano 17 Grudnia 2023 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2023 Dużo nie brakuje by się opierały i to mi się nie podoba ale nie mam czasu nad tym usiąść.😀 Jak juz ogarnę w miarę to auto to zrobię sobie swoją custom. . A co do wtrysków to tuner mówi że będzie rozbieżność w afr bo już to przechodził i skrajne przypadki to 12.1 i 12.9 w tym samym silniku 😀
hopek03 Opublikowano 17 Grudnia 2023 Opublikowano 17 Grudnia 2023 a czaje czyli AFR będzie falować , no robiąc max z setupu to ważne ten stopień sprężania robi robotę na wstawanie turba mimo że duże wstaje jak hybryda duża z k04 064
przemolll Opublikowano 17 Grudnia 2023 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2023 Godzinę temu, hopek03 napisał(a): a czaje czyli AFR będzie falować , no robiąc max z setupu to ważne ten stopień sprężania robi robotę na wstawanie turba mimo że duże wstaje jak hybryda duża z k04 064 Lepiej wstawało przed awarią bo uszczelka była 0.9mm. Wtedy max moment był napewno przy 3 tyś 😁
przemolll Opublikowano 6 Stycznia Autor Opublikowano 6 Stycznia W dniu 16.12.2023 o 21:47, hopek03 napisał(a): a uszczelniacz ci w gniazdo starcza bo u mnie wtyczka o kolektor się opierała i nie uszczelniało mi w gnieździe jak kupowałem to miałem właśnie plan listwę obniżyć ja kupiłem nie selekcjonowane normalnie w sklepie i nie wnikam w to chodzi i jest git , co nie zmienia faktu że nie sprawdzałem egt na każdym cylindrze z osobna ale kolor świec jest identyczny Niestety obniżenie listy pomogło ale co trochę jakiś przedmuchu na którymś wtrysku. Zamówione adaptery od skośnookich przyjaciół i niedlugo mają być. Dołożyłem elektryczna pompe wody na module bo po zgaszeniu auta puchły węże. Popa została po b5 sprawna wiec taka założona za dobrze to nie wygląda ale działa. Jak padnie wpadnie mniejsza gabarytowo z TDI. Aktualnie 1.8b doładowania i 23oczek zapłonu. Była próba na 25 st i motor bez problemu przyjął lecz juz sprawność motoru spadła. Więc wróciliśmy na 23 st. I są dwie opcje zostawić jak jest albo dmuchać 2b ostatecznie i zapłon w górę. Lecz jednak sprężarka to chińczyk więc trochę mam obawy co do przekraczania 1.8b by to trochę pojezdzilo. Wraz z wtryskami 980 wpadła nowa sonda lambda bo stara sie troche zawieszała 😁 Na dniach będę wspawywał nyple do listy wtryskowej by jakoś to normalnie było połączone chociaż pod maską a nie na opaski 😁
przemolll Opublikowano 7 Stycznia Autor Opublikowano 7 Stycznia W dniu 6.01.2024 o 19:46, Dev napisał(a): jaka cyfra na przepływce ? Przy etanolu jest 370 Na samej benzynie było 395 czemu tak spadło to nie wiem ale różnica nie porównywalna w przyspieszeniu na + w stronę dolania etanolu 1b doładowania jest przy 3050 1.8 przy 3550
przemolll Opublikowano 31 Stycznia Autor Opublikowano 31 Stycznia Mała aktualizacja bo brak czasu na Złomka. W pierwszej kolejności dorobiłem adaptery pod wtryski bo niestety nie dało rady ustawić tak listwy by na którymś z nich nie było przedmuchu. W trakcie prac okazało sie że mam nieszczelny zawór dv. po jego rozebraniu okazało się że znikło uszczelnienie więc bie podejmując próby jego reanimacji wpadł nowy DV FROGE OO8 włożony z sprężyna do 1.5b Po złożeniu auta okazało sie ze cis nie utrzymuje doładowania więc szybka zmiana sprężyny w WG z 0.7b na 1.1b okazała się słuszna decyzja. Niestety podczas logów brakowało paliwa więc manometr na szybę i na testy Regulator paliwa 4b + 1.8doladownia więc ciśnienie paliwa górą powinno być 5.8b niestety z każdym przejazdem było gorzej i przy 7 tyś obrotów bylo 3.5b. Kupiłem nowa pompę walbro gts 450 z ciśnieniem max 7.5b i wszytki wróciło do normy aż trzeba ściągać paliwo bo przelany. Ostatnia wtopa była na przeglądzie jak Audi puściło płyn chłodniczy. Okazało sie ze plastikowa spinka od czujnika wody przy chłodnicy zrobiła sie jak plastelina i czujnik wystrzelił 😂😀 W dodatku wpadła poliuratenowa poduszka silnika w przednim pas co bardzo usztywniło silnik. Mam nadzieję że bolączki wieku dziecięcego zostały wyeliminowanie 😀 Max co chce pompować z turbo to 2b Mam nadzieję ze niedługo pochwale się wynikiem
przemolll Opublikowano 1 Lutego Autor Opublikowano 1 Lutego 11 godzin temu, PiterA4 napisał(a): sezon tuż tuż Chyba musiałbym nerkę sprzedać żeby do sezonu zrobić wszystko co chcę 😂
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się