Langista Opublikowano 26 Lipca Opublikowano 26 Lipca Ja bym dalej obstawiał te pierścienie centrujące. One nie wchodzą bezpośrednio między szparę piasty i felgi a wchodzą w tą fazę. Kawałek plastiku a może rozwiązać problem.
Vexart Opublikowano 27 Lipca Opublikowano 27 Lipca 14 godzin temu, przem8 napisał(a): Podpora wału? Wal dawałem do sprawdzenia wyważenia i jest ok podpora cała. Jeszcze osiowałem wał by był prosto.
Vexart Opublikowano 27 Lipca Opublikowano 27 Lipca 12 godzin temu, Langista napisał(a): Ja bym dalej obstawiał te pierścienie centrujące. One nie wchodzą bezpośrednio między szparę piasty i felgi a wchodzą w tą fazę. Kawałek plastiku a może rozwiązać problem. Ja rozumiem tyle że ja nie mam pierścieni centrujacych. Felgi mają 57.1 otwór a piasta nowa z tego co mierzyłem 56.5 coś takiego. Takie 0.5 mm luzu było to znalazłem Puszke szpraju z takim wymiarem pociąłem wczoraj na krążki tak by skasować ten luz i teraz koło wchodzi na ciasno w piastę już myślałem że to będzie rozwiązanie ale przejechałem się i nic to nie dało.
przem8 Opublikowano 27 Lipca Opublikowano 27 Lipca 8 minut temu, Vexart napisał(a): Wal dawałem do sprawdzenia wyważenia i jest ok podpora cała. Jeszcze osiowałem wał by był prosto. Podpora cała ale może wypracowana i wał wpada w wibracje jak to się dzieje głównie na odpuszczonym gazie.
Vexart Opublikowano 27 Lipca Opublikowano 27 Lipca 2 godziny temu, przem8 napisał(a): Podpora cała ale może wypracowana i wał wpada w wibracje jak to się dzieje głównie na odpuszczonym gazie. W tym przypadku wibracje są cały czas podczas przyspieszania zwalniania przy wciśniętym sprzęgle. Nawet gasiłem silnik na chwilę podczas jazdy. Za dwa tygodnie jadę w trasę i chciałbym wibracje zlikwidować ale brak pomysłów, chce to zrobić za wszelką cenę.
Vexart Opublikowano 5 Sierpnia Opublikowano 5 Sierpnia W końcu coś się udało. Pojechałem na wywarzanie kół z testem drogowym na hunterze i trzeba było jedną oponę przekręcić na feldze. Po tym zabiegu jest duużo lepiej. Nie jest idealnie, ale znośnie. Delikatne bicie nadal jest ale jak dla mnie akceptowalne, nie to co wcześniej. Po regeneracji zawieszenia z tyłu możliwe że będę próbował zlikwidować bicie całkiem. Byłem na zwykłych wyważarkach to na jednym kole wyszło 65g wulkanizatorowi nie chciało się przekręcić opony to nakleił tyle, a to właśnie te koło było problemem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się