Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wibracje nadwozia podczas jazdy powyżej 120km/h w A4 B6 AVF


skwara129

Rekomendowane odpowiedzi

Rozumiem że poduchy wszystkie wymienione. Silnik orginał Avon z czujnikiem i bez, skrzynia Lem. Zapytam jeszcze raz poduchą pod skrzynią dobrze założona? I odbój na pasie przednim dobrze ustawiony niema żadnych naprężeń. Tłumiki nie naprężone? Rozkrecić wszystkie łączenia pogazować i podokręcać plecionka cała? Zmierzam w stronę wydechu jak nie zawiecha cZy bicia elementów napędowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam i jak ruszyło się coś w temacie ustalenia winowajcy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie auto sprzedane? Posiadam a4 b7 bfb 1.8t, rowniez ta sama predkosc i wibracje, zauwazylem tylko jak jada ekspresowka delikatnie pod gorke czy z gorki, to sie zmniejszaja,a gorzej juz na rownej, wylaczylem nawet silnik podczas tych 120 i tez telepie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niee, wszystko oczyszczone jak nalezy. Mam dwa rodzaje felg, letnie z pierscieniami i drugie zimowe oryginalne biedronki, co prawda jest mniejsze bicie, ale pewnie ze względu na wieksza amortyzacje zimowek. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najdziwniejsze jest to, ze ten problem jest dosc popularny, ludzie wymieniaja kilkanascie czesci,a rozwiazania brak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. I jak tam temat stanął wszyscy się poddali. Mam to samo telepanie wibruje całe nadwozie  120-140 1.8t

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja również mam ten problem. U mnie co dziwne czasami mocniej czasami słabiej zaczyna bardziej bić przy hamowaniu z wyższych prędkości. Przejrzałem już cały napęd. Skrzynia biegów zmieniłem z 5b na 6b, Wał oddałem do wyważenia, okazało się że jest w porządku brak bicia. Przeguby wewnętrzne z przodu wymienione. Pozostałe 8 przegubów sprawdziłem wyczyściłem i przesmarowałem na nowo. Dyfer zmieniony bo stary miał duże luzy i ciekł z każdej strony.

Jedną felgę lato mam lekko krzywą, Tylko że jeździłem na niej tak kilka lat i nie było czuć od niej bicia. Piast i łożysk nigdy nie wymieniałem, ale nie chciałbym wymienić by okazało się że bicie jest nadal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem felgi proste i nowe opony. Wyważone i nadal podczas jazdy bije. czyli koła można wykluczyć. Co to może być ma ktoś pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, przem8 napisał(a):

Nie masz czasem pierścieni centrujacych na tych felgach?

Pierścieni centrujacych nie mam choć luz między felga a piastą był troszkę mniej jak 0.5mm więc nawinąłem twardej taśmy na piastę by felga weszła bez luzu. Tak skręciłem i bez różnicy. Kupię czujnik zegarowy i będę sprawdzał każdą piastę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odwiń tą taśmę bo masz z nią efekt taki jakby jej nie było. Załóż pierścienie centrujące zanim wymienisz piasty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...