CharlieW Opublikowano 22 Kwietnia Opublikowano 22 Kwietnia Ok. Skoro geometria ok, opony felgi ok to co mogło się wydarzyć że z dnia na dzień auto zaczęło ściągać w prawo przy czym kierownica również poszła w prawo. Przez te 15k km był ideał. Zastanawiam się czy czujnik kata skrętu może mieć znaczenie(tzn brak jego kalibracji czy rozkalibrowanie się go samoczynne). Coś w zawieszeniu pokrzywione? Wahacz, końcówka drążka? Ale to chyba miałoby wpływ na ustawienie geometrii
Lukaa5 Opublikowano 22 Kwietnia Opublikowano 22 Kwietnia 4 godziny temu, CharlieW napisał(a): Zastanawiam się czy czujnik kata skrętu może mieć znaczenie(tzn brak jego kalibracji czy rozkalibrowanie się go samoczynne). Wg mnie czujnik kąta skrętu nie ma znaczenia (jak przekroczy dopuszczalną wartość wyskoczy błąd i to dość bolesny bo odetnie dużo systemów) mowa o normalnym wspomaganiu , jeżeli masz dynamiczne to może mieć jak najbardziej.
grzechu913 Opublikowano 22 Kwietnia Opublikowano 22 Kwietnia A jak poznać ,że ma się dynamiczne wspomaganie ?
Muskel1 Opublikowano 22 Kwietnia Opublikowano 22 Kwietnia Po kodach wyposażenia. Po podpięciu auta pod komputer i wykonaniu pełnego auto-scanu.
grzechu913 Opublikowano 22 Kwietnia Opublikowano 22 Kwietnia Jaki kod w wyposażenia ? Mam wszystkich asystentów ,oprócz samodzielnego parkowania . Zawieszenie i układ kierowniczy można zmieniać w ustawieniach
Lukaa5 Opublikowano 22 Kwietnia Opublikowano 22 Kwietnia Dynamic końcówka kodu (PR: 1N8) nie dynamiczna (PR: QZ7)
Lukaa5 Opublikowano 22 Kwietnia Opublikowano 22 Kwietnia 31 minut temu, grzechu913 napisał(a): Zawieszenie i układ kierowniczy można zmieniać w ustawieniach To jest opcja Dynamic Drive nie koniecznie oznacza że masz dynamiczne sterowanie
grzechu913 Opublikowano Piątek o 06:05 Opublikowano Piątek o 06:05 W dniu 22.04.2025 o 21:42, Lukaa5 napisał(a): Dynamic końcówka kodu (PR: 1N8) nie dynamiczna (PR: QZ7) W liście wyposażenia znalazłem : QZ7 elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego . Tzn dobrze ,czy źle ,że takie jest.
Muskel1 Opublikowano Piątek o 06:16 Opublikowano Piątek o 06:16 7 minut temu, grzechu913 napisał(a): QZ7 elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego . Wszystkie B9 mają standardowo elektromechaniczny układ wspomagania kierownicy QZ7 (z resztą już od poliftowej generacji B8 tak jest). Jako opcja był układ dynamiczny 1N8.
grzechu913 Opublikowano Piątek o 06:29 Opublikowano Piątek o 06:29 Ale co trzeba było dobrać ,aby był dynamiczny ,jaki pakiet ? Jakie są różnice w tych układach kierowniczych ,dla zwykłego śmiertelnika .
Lukaa5 Opublikowano Piątek o 14:13 Opublikowano Piątek o 14:13 (edytowane) 7 godzin temu, grzechu913 napisał(a): Ale co trzeba było dobrać ,aby był dynamiczny ,jaki pakiet ? Jakie są różnice w tych układach kierowniczych ,dla zwykłego śmiertelnika . Nie masz dynamicznego , kąt obracanie kierownicą względem kół jest taki sam . Czyli wszystko spięte na stałe. Elektromechaniczny dlatego że układ nie jest wspomagany płynem hydraulicznym ,a elektrycznym silnikiem. Ściągania szukał bym gdzie indziej. Edytowane Piątek o 14:18 przez Lukaa5
Muskel1 Opublikowano Piątek o 14:22 Opublikowano Piątek o 14:22 7 godzin temu, grzechu913 napisał(a): Ale co trzeba było dobrać ,aby był dynamiczny ,jaki pakiet ? Dynamiczny układ kierowniczy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się