Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B9 ściąga w prawo przy większych prędkościach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ok. Skoro geometria ok, opony felgi ok to co mogło się wydarzyć że z dnia na dzień auto zaczęło ściągać w prawo przy czym kierownica również poszła w prawo. Przez te 15k km był ideał. Zastanawiam się czy czujnik kata skrętu może mieć znaczenie(tzn brak jego kalibracji czy rozkalibrowanie się go samoczynne). Coś w zawieszeniu pokrzywione? Wahacz, końcówka drążka? Ale to chyba miałoby wpływ na ustawienie geometrii

Opublikowano
4 godziny temu, CharlieW napisał(a):

 Zastanawiam się czy czujnik kata skrętu może mieć znaczenie(tzn brak jego kalibracji czy rozkalibrowanie się go samoczynne).

Wg mnie czujnik kąta skrętu nie ma znaczenia (jak przekroczy dopuszczalną wartość wyskoczy błąd i to dość bolesny bo odetnie dużo systemów)  mowa o normalnym wspomaganiu , jeżeli masz dynamiczne to może mieć jak najbardziej. 

Opublikowano

A jak poznać ,że ma się dynamiczne wspomaganie ?

Opublikowano

Po kodach wyposażenia.

Po podpięciu auta pod komputer i wykonaniu pełnego auto-scanu. 

Opublikowano

Jaki kod w wyposażenia ? Mam wszystkich asystentów ,oprócz samodzielnego parkowania . Zawieszenie i układ kierowniczy można zmieniać w ustawieniach 

Opublikowano

Dynamic końcówka kodu (PR: 1N8) nie dynamiczna (PR: QZ7)

Opublikowano
31 minut temu, grzechu913 napisał(a):

 Zawieszenie i układ kierowniczy można zmieniać w ustawieniach 

To jest opcja Dynamic Drive nie koniecznie oznacza że masz dynamiczne sterowanie

Opublikowano
W dniu 22.04.2025 o 21:42, Lukaa5 napisał(a):

Dynamic końcówka kodu (PR: 1N8) nie dynamiczna (PR: QZ7)

W liście wyposażenia znalazłem :

 

QZ7 elektromechaniczne  wspomaganie układu kierowniczego .

 

Tzn dobrze ,czy źle ,że takie jest. 

Opublikowano
7 minut temu, grzechu913 napisał(a):

QZ7 elektromechaniczne  wspomaganie układu kierowniczego .

Wszystkie B9 mają standardowo elektromechaniczny układ wspomagania kierownicy QZ7 (z resztą już od poliftowej generacji B8 tak jest). Jako opcja był układ dynamiczny 1N8.

Opublikowano

Ale co trzeba było dobrać ,aby był dynamiczny ,jaki pakiet ?

Jakie są różnice w tych układach kierowniczych ,dla zwykłego śmiertelnika .

Opublikowano (edytowane)
7 godzin temu, grzechu913 napisał(a):

Ale co trzeba było dobrać ,aby był dynamiczny ,jaki pakiet ?

Jakie są różnice w tych układach kierowniczych ,dla zwykłego śmiertelnika .

Nie masz dynamicznego , kąt obracanie kierownicą względem kół jest taki sam . Czyli wszystko spięte na stałe.

Elektromechaniczny dlatego że układ nie jest wspomagany płynem hydraulicznym ,a elektrycznym silnikiem.

Ściągania szukał bym gdzie indziej.

 

 

Edytowane przez Lukaa5
Opublikowano
7 godzin temu, grzechu913 napisał(a):

Ale co trzeba było dobrać ,aby był dynamiczny ,jaki pakiet ?

Dynamiczny układ kierowniczy. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...