Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B6] Borówka(LZ5C), AVF+, Quattro, Bose, Bi-Led, 345mm/324mm, GTD2060vz, Światek 268


Aleksandrooo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie, w końcu przekonałem się do przedstawienia mojej B6'teczki(drugiej :D),

 

Przygoda z B6 zaczęła się od srebrnego ALT'a w sedanie, niestety ale alcik został skasowany(ehh..), był już w nim pierwsze małe mody ale porównując do tej to nie było zrobione nic :)

 

W czerwcu 2019 roku po paru tygodniach szukania, okazało się, że mój dalszy znajomy sprzedaje B6 swojej żony.

Po obejrzeniu już paru b6(bylem troche zawidziony, większość była odmienna do tego co było przedstawione w ogłoszeniach), lekko podłamany pojechałem do znajomego obejrzeć tego o to "Wypasa":

IMG_2611.thumb.jpg.f8ad34298f2152a2fb49e30f00bf948c.jpg

 

 

 

Miał on małe mankamenty typu: zgnite błotniki przód, małe wgniotki, pukające dwa wahacze, ale że cena była dobra, wyposażenie akceptowalne i trzymało się to kupy to stwierdziłem, że biorę.

Z wyposażenia posiadał:

- Navi w zegarach(kolorowe zegary),

- Fotele szmaciane sporty z el. regulacją lędźwi, 

- Kierownice MF,

- Zawieszenie 1be.

 

Nie było bogato, ale było to co najważniejsze dla mnie, czyli kolorowy zegar i LZ5C w którym się zakochałem + to, że furą jeździła znajomego żona razem z dziećmi więc jakiegoś gruza jej nie ściągnął(brat handlarzyk), choć jak pokazał później VCDS, ma 70tyś. km w pamięci :D

 

 

Mody zaczęły się już od drugiego dnia po zakupie(przekładałem rzeczy z sedana), wjechały min.:

- Fotele pół-skóry speedy z b7,

- Klimatronik z grzaniem(grzania jeszcze fizycznie nie było :D), 

- Felgi 18"(podróby ABT),

 

 

 

Po paru miesiącach rozbiłem świnkę skarbonkę, dokupiłem części, umówiłem się z Kajem i polecailem do Odolanowa/Odolanów(nie jestem pewien pisowni :D),

Kaju dopasił mi b6tke w:

- Grzane fotele przód,

- Tempomat,

- MF 3 ramienna z B7,

- Bose z B7,

- Oświetlenie nóg po zapłonie(tak chciałem),

- 4 el. szyby,

- Przygotowanie pod radio 2din,

- Klimatronik z b7 i przekaźnik aby działało grzanie tylnej szyby.

 

IMG_0445.thumb.JPG.ca29077f71c375c7dcf3f566d39715a5.JPG

 

 

Następnie(na wiosne), stwierdziłem, że trzeba poprawić granie Bose, tak więc wziąłem się za wygłuszanie, zacząłem od bagażnika(dołozyłem dodatkowo sub z q5), potem wygłuszyłem drzwi a na końcu sufit i maske(do wygłuszania użyłem mat z bitmatu, polecam wszystkim).

 

 

Jako iż stwierdziłem, że b6 zostaje na dłużej to zacząłem się zastanawiać nad swapem Quattro, zmianą hamulców, dokładaniem "koksu".

Zacząłem zbierać $$, kupiłem zestaw hamulców od Dawida Zająca, Q5 4tłok na tarczy z S4B6 + 324mm 1tłok na tarczy z s4b8 stoczonej na 324, razem z kompletem przewodów w oplocie HEL.

Niestety ale przed montażem wydarzył się incydent z sarną(pewnie z założonymi heblami, udałoby się bez start ale cóz...).

IMG_1290.thumb.jpg.247f97ed7ec588446711e214a2bf8688.jpg

 

Uszkodzeniu uległo:

- Zderzak,

- Maska,

- Chłodnica klimy i wody, wentylator,

- Koło pompy wspomagania,

- Uchwyty lamp, halogeny.

 

Całe szczęście udało się dorwać w kolor zderzaki(s-line :D) i maskę, pas przedni z chłodnicami kupiłem z 1.8t używkę(okazało się, że to był automat i musiałem na szybko ogarniać chłodnice wody :D).

 

Udało się wszystko w końcu zmontować i odpalić:

IMG_1348.thumb.jpg.7632596e6991a03ce9325da8f842d892.jpg

 

 

Po przywróceniu auta do używalności stwierdziłem, że zakładamy heble JUŻ, małe porównanie :D

 

Przed:

IMG_1414.thumb.jpg.a7a9f4e6914fce3efc75ba30d5b615de.jpg

 

 

Po:

 

IMG_1415.thumb.JPG.24b2473da2f816a2b41e30cdc4704e39.JPG

 

 

Po poprawieniu siły hamowania i przewertowaniu tysięcy postów na forum,  przyszedł czas na montaż Quattro!

Zakupiłem od znajomego cały swap z 2.5tdi(jak się okazało potem, nie do końca w pełni kompletny).

Wózek poszedł do piaskowania, zamówiłem wszystkie nowe tuleje wózka, mocowanie dyferencjału, łożyska, czujniki ABS, tuleje wahaczy, śruby(te co udało się znaleźć).

 

Po skompletowaniu wszystkiego, przyszedł czas na montaż, pomijając fakt, że kupiłem mocowanie wału z budy b5 a nie z b6 i problemów z zakodowaniem "nowej pompy ABS", to wszystko szło w miarę dobrze.

Moment w którym auto odpaliło i zakręciło wszystkimi 4ma kołami na podnośników - bezcenny :D 

Potem miałem małe problemy z pływakami ale na szczęście forum znów pomogło.

 

W międzyczasie wymieniłem również błotniki na zamienniki z allegro kupione w kolor +  dodatkowo je zabezpieczyłem od środka epoxydem

blotniki.thumb.png.cad7f901142107a33ecf8eee9d2483ff.png

 

Po ogarnięciu quattro i pojeżdżeniu parę tygodni, okazało się, że sprzęgło jednak ma dość(auto było wtedy tylko po sofcie, sprzęgło jeszcze ori).

Nowy zestaw LUK'a co już w pudełku stuka, parę drobnych rzeczy które wyszły po czasie, kilka złotych ze skarbonki i auto znów cieszyło, ale niestety nie na długo :( 

Sam chip i w fwd wydawał się mało żywy, a po dołozeniu quattro było jeszcze gorzej(dodatkowo letnie temperatury i seryjny intercooler), dodatkowo auto miało problemy, że gasło po przepałowaniu :(

 

 

Pozbierałem tym razem więcej $$ i zacząłem szukać informacji co jak gdzie i od kogo... :D

Finalnie części które wrzuciłem aby dodać wigoru staremu poczciwemu 1.9 TDI to:

- Wałek GT-R od Światka razem z czarnymi szklankami INA i panewkami Glyco,

- Pompowtryski AL z końcówkami WZM100 wykręcone na 110mg od Mariusza z Nadarzyna,

- GTD2060 od Fmotors,

- Zestaw FMIC od Fmotors,

- Śruby głowicy z silnika ARL(12.9),

- Map sensor 4Bar,

- Remont głowicy, wstawienie mosiężnych tulejek na gniazda PD, zawory +1mm zrobione w Szlifmot Białystok,

- Tarcz LUK8090s + docisk Sachs Performance, 

- Vfiz z możliwością podpięcia dodatkowych czujników.

 

Dodatkowo doszły takie rzeczy jak:

- Nowy rozrząd INA,

- Pokrywa zaworów nowa ORI,

- Pompa tandemowa Bosch nówka, 

- Nowe przewody podciśnienia,

- Pompka w baku,

- Uszczelnienie miski + prewencyjne czyszczenie smoka,

- Olej filtry :)

 

Poniżej pare fotek:

 

200620193_333402848414320_4142971428858440061_n.jpg.0da099b7c9bc1705a1d5f47b30d7c5a0.jpg  200811460_392895108723281_4426151445036051396_n.jpg200896645_3072323099667119_1522641095815797725_n.jpg.aedf8f66a477d87346aa391512f7b2d5.jpg201201376_999217297485728_6801814576188596665_n.jpg.accdc101eecbb070cb5f4fcbeb80d164.jpg

 

 

 

IMG_6761.thumb.jpg.c26e2531bfd27793066090ea985ebe04.jpg

 

IMG_6674.thumb.jpg.f5f513cb8073d24c2c4cf08470ae35b3.jpg

 

Auto po odpaleniu i wgraniu softu na "docieranie", zrobiło tak ok. 500km jeżdżąc delikatnie, doczekało się strojenia które niestety wyjawiło pewne problemy, na najmocniejszej mapie, dwumas nie dawał rady przenosić momentu obrotowego(powyżej 3 biegu z z dolnych obrotów, im wyższy bieg, tym dłużej straszne drgania występowały),

Auto zostało wystrojone po logach przez Marka z Zabrza, wykorzystany został multimap sterowany z manetki tempomatu:

- Mapa nr. 1 - eko soft, 2.1b doładowania, mała dawka, absolutnie bezdymna - mapa na trasę, udało mi się jadąc s7 z Gdańska w strone Waraszawy zejśc na 4,5l mierzone na dystrybutorze jadąc w dwie osoby na 18" 225/40/18,

- Mapa nr. 2 - soft nacodzień(nigdy na nim nie jeżdze :D), 2.5b doładowania, mapa bezdymna,

- Mapa nr. 3 tzw. wsiurzenie, 2.5b boostu, odcięcie na 5300 obr. dymna na ile pozwala EGT(Sonda wstawiona w miejscu gdzie ori wychodzi rurka do EGR).

 

 

Autem już fajnie się jechało, ale te drgania.. + kończyły się hamulce, banany stukały :D 

Zacząłem szukać co się dzieje:

- Regeneracja kpl. wału w Kardan Białystok(z polecenia Szlifmotu), razem z przeróbką na krzyżak.

- Wymiana poduszek silnika(Avon), i skrzyni(LMO), 

- Wymiana przegubu który wydawał się, że ma luz.

 

Dodatkowo wymieniłem takie rzeczy jak:

- Amortyzatory Sachs z 1be,

- Sprężyny eibach prokit

- Tarcze zimmerman + klocki textar na przód i tył,

- Zestaw wahaczy przód Master-Sport(mineło już troche czasu i odpukać cisza).

 

 

 

 

Niestety ale nie pomogło, rozpocząłem szukanie nowego zestawu sprzęgła.

Wertując informacje w internecie znalazłem porpozycje przejścia na jednomas, jakiś docisk z vr6 itd.

Jazda na Sachs Performance nie była przyjemna w korkach + ktoś  kto jeździ normalnym autem, nie dawał rady ruszyć tym samochodem no i te drgania... :D 

 

Jeździłem tak jakiś czas, starając się jak mogę unikać niskich obrotów na najmocniejszej mapie(na mapie 1 i 2 ten problem nie występował).

Nagranie 3 biegu, tuner specjalnie zdjął towaru z dołu aby oszczędzać 2mase:

 

 

Kolega Patryk, montował do siebie Bi-ledy i miał na sprzedaż swoje bixy, stwierdziłem - biorę!

Po zamontowaniu ich na auto byłem zauroczony( przesiadka z depo black), do czasu jazdy wieczorem w deszczu.

Szukając na grupach fb informacji co zrobić, aby to naprawić, natrafiłem na Darka Jabłońskiego który przekonał mnie do montażu bi-leda 3" w swoje lampy :D

Ustawiłem się w kolejkę poprosiłem Darka aby kupił "angole", na własną rękę bo na bixy miałem klienta.

 

Lampy przyszły, montaż, ustawienie no i czekamy na wieczór...

A wieczorem kopara mi opadła, nigdy w życiu nie jechałem czymś co ma takie lampy :D 

Tutaj mały pokaz:

 

Wiem, że nagranie w większości przypadków nie przedstawia co jest w rzeczywistości, ale wierzcie mi lub nie - jest kosmos, w deszcz, w nocy..  Jedyne problemy to takie, że na drogowych, znaki oślepiają, a w małą mgłę, nie można ich w ogóle używać, jest tak biało, że nic nie widać :D 

 

W międzyczasie doszło jeszcze pare mniejszych modów i napraw takich jak :

- Rns-e ze zmieniarką Wefa,

- Podświetlane blendy od Dawida z Chojnic,

- Podświetlana ramka tablicy "Powered by Fmotors"(Moja fanaberia :P)

- Czarny sufit(który się odkleja.. szukam tapicera Gdańsk i okolice), 

- Blendy głośników Bose( w końcu pełne Bose :D)

- Ścięta i obszyta kiera z b7 w PFI kierownice,

- Drugi cup-holder z anglika,

- Zregenerowany klimatronik, 

- Pakiet światło w drzwi+czerwony ambient podpięty pod podświetlenie klamek(dla sterowania mocą podświetlenia, dzięki Dawid),,

- Sub w koło zapasowe z Q7 bose(cena ta sama co z q5, a różnica ogromna),

- Tarcze zegarów na wzór tych z Ryśka,

- Skraplacz klimatyzacji, naprawa jednego przewodu + nowe oringi oem.

 

 

 

Jako iż auto już w miarę jedzie, hamuje, pora aby zaczęło coś wyglądać a nie tu rdzawka, tu wgniotka, tu schodzi klar, tak więc zdecydowałem się na przemalowanie całego auta i przeróbkę zderzaków.

Zderzak przód został zrobiony "na gładko", do tego na wzór z S4 został pospawany w jedną całość, doszły nowe halogeny, nowa dolna kratka z czarną ramką + grill S4 z Audi Wrocław, doszedł też Maxton(który urwał się już 2x i go nie ma :D ), żałuje tutaj, że nie kupiłem do przeróbki zderzaka z PDC i spryskami ale niestety budżet był już napięty :D 

Tylny zderzak został przerobiony ze zwykłego zderzaka z TDI, został wstawiony dyfuzor z cabrio b7 s-line + również zespawany na gładko.

Wcześniej zostały wymienione na "ładne w kolor", 3x drzwi, moje były poobijane, porysowane, myślałem, że to załatwi sprawę ale cóż :( 

Doszły też nowe felgi Ronala na oponach Falken FK510 i ori listwy S4.

 

IMG_20220629_000232.thumb.jpg.aef47c69d632a0feadaeefa6a4d7d450.jpg

20220903_172359.thumb.jpg.76d9f218d20f87b5e62d59dffab4f562.jpg

IMG_20220719_210835.thumb.jpg.91401c1919aa1c2b222b1ee7a1d2150c.jpg

 

 

 

Po wszystkim auto pojechało do znajomego na odszczurzenie, sprzątanie, pranie, czyszczenie skór, porządne umycie:

 

IMG_20220712_010435.thumb.jpg.8ce743a41c6ecb49eb419218f93e6aa6.jpg

 

 

Jako iż, miałem wydech na jedną stronę(wcześniej jeździłem na s-line z 2.0 AWA), zrobiliśmy razem ze znajomym gorący romans mojego przelotu z nierdzewki razem z wydechem z 3.0 TDI aby móc się tymczasowo odbudować finansowo po malowaniu, felgach przeróbkach zderzaków.

Nie będę tego pokazywał bo akurat z tego nie jestem dumny :D 

 

Auto tak się kulało, aż nazbierałem kolejną świnkę skarbonkę i zacząłem zamawiać kolejne części:

- Dwutarcz na jednomasie i dwóch tarczach 240mm luk8090s od KB-Customs,

- "Nowy", dyfer ETS z 3.0 ASN, niestety ale miał już takie luzy przez starty z lunch controla, że wymagał wymiany,

- Druga skrzynia z 2.5TDI(moja puszczała z wyjścia na wał nawet po wymianie uszczelniacza + miala luzy),

- 4x używane ładne półośki, 

- Linki ręcznego ( miałem podrutowane jeszcze z ośki :D),

- Czujnik ABS prawy przód,

- Przewody oplot przod(stare przy którejś robocie musiałem źle ustawić i zaczeły się przecierać),

- Uszczelniacz wału korbowego tył(Elring po dwoch latach się niestety poddał),

- Gumy + drążki stabilizatora tył,

- Uszczelki kolektorów + nowe szpilki(niestety coś puszczało przy z wydechowego przy rozrządzie, najprawdopodobniej przez niedokładne dokręcenie,

- Michelin Pilot Sport 5(Falkeny były ok, ale chciałem spróbować pierwszy raz premium :D),

- Wysprzęglik Sachs(niech uszy szczypią tego co dał tam plastikowy odpowietrznik...),

- Nowe łożysko oporowe, prowadzenie łozyska, śruby koła zamachowego(1.9tdi 1z z audi 80),

- Olej Milers EE performance( po modach, zmieniam co około 3-4tyś km, auto głownie służy do zabawy, pracuje zdalnie z domu), 

- Kpl. filtrów,

- Olej Motul do skrzyni i dyfra + 50g dwusiarczku molibdenu(może będzie mu łatwiej :D)

 

Auto jeszcze przed jazda do znajomego na roboty mechaniczne, udało się do innego znajomego na stworzenie nowego wydechu za który w końcu nie będę się wstydził i nie będę nim haczył na każdej hopce:

 

Screenshot_20230330_183031_Gallery.thumb.png.d49c6b089d374e62eb02c70df08f12dd.png

 

 

Auto aktualnie znajduje się u znajomego na warsztacie na wymianę wyżej wymienionych części, mamy mały problem z odpowietrzeniem(Jest temat na forum, jakby jakaś dobra dusza chciała się wypowiedzieć, będę wdzięczny :D),

Pare metrów już udało mi się nim przejechać, sprzęgło chodzi jak seria, w końcu.. Czekam z ostatecznym werdyktem na rozgrzanie motoru i naduszenie pełnej strażackiej z dołu na 4tym biegu, wtedy dołożymy koksu i w końcu jakiś wykres co będzie się czym pochwalić :) 

 

Po skończeniu prac mechanicznych, auto udaje się na pełna korektę lakieru i nałożenie ceramiki CarbonQ 10H, i pełne sprzątanie i zabezpieczenie plastików, skór przed sezonem do znajomego detailera 

 

Autko na chwile obecną prezentuje się tak:(jak pisałem maxton urwał sie dwa razy, z czego raz wyrwał zderzak.. :( Stwierdziłem, że basta i nawet podoba mi się bez :D)

20230412_193702.thumb.jpg.f41ce8bb7b87f4492fc503905d9bff35.jpg

 

 

 

Z planów na przyszłość to mam jeszcze coś w zanadrzu:

 

- Montaż lusterka fotochrom i CLH(Mam na szczęście najwyższy moduł MCE),

- Obicie podsufitki albo nowym czarnym materiałem albo alcantara(razem ze słupkami),

- Wymiana głośników w drzwiach na coś lepszego( jeszcze nie wiem co, będę wdzięczny za propozycje),

- Montaż ściętej kierownicy s-line z b8 lifta(cena boli :D),

- Recaro full skóra(to dalszy plan, ale zawsze mi się podobały...),

- Składane lusterka z modułem aby zamykały się i otwierały, 

- Kamera tył do RNS-E,

- Regeneracja/wymiana wytartych plastików,

- Wymiana tunelu na taki bez telefonu,

 

 

A co do silnika, to orientowałem się w cenach swapów na 2.7tt i 4.2t, cena zwala z nóg.. 

Tuner namawia mnie na compound turbo i raczej w to będę uderzał, razem z rozwiertem na 2.0tdi na tłokach z crafterai i kutej korbie,może uda się zaatakować 450hp na ropie :D(Sprzęgło ma wytrzymać 1000nm, trzeba sprawdzić).

 

Wiem, że się nie opłaca i to stare Audi, ale jeździłem nowszymi Audi, BMW i wole swoje B6! :D

Pozdrawiam wszystkich Małyszowych odklejeńców :) 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez Aleksandrooo
  • Lubię to 1
  • Super 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duży nakład pracy. :hi:  Efekt końcowi robi wrażenie.

Jak coś to wpadaj na spot na Matarnię 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, george napisał(a):

Duży nakład pracy. :hi:  Efekt końcowi robi wrażenie.

Jak coś to wpadaj na spot na Matarnię 

 

Dzięki za miłe słowo,  na matarni boję się tych cholernych wysokich progów, tak to bym już wcześniej byl ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj w końcu udało się poskładać auto i odpowietrzyć względnie heble,

Pierwsza przejażdzka testowa - super, sprzegło mieciutkie, auto jedzie jak trzeba.

Powrót do domu z warsztatu i straszliwe wibracje przy przyśpieszaniu, najpewniej "ładne półosie", były tylko ładne i trzeba wymienić przeguby wewnętrzne, będę atakować Lobro, bo chyba na rynku nie ma nic innego..

 

340279215_1253031385310440_6601138688377279819_n.thumb.jpg.5bd3416a053b7f8876db63c3fa9b7334.jpgdwutarcz.thumb.jpg.795f9465e7409817dbc5f5c47b977769.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ciekawie się czyta :oklasky: dużo pracy, szacun :wink: te przeguby to nasza bolączka, w b7 też już komplet zmieniłem :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zamówiłem 2 nowe półośki Lobro(Dzięki komentarzowi @kamil-vag, zdziwiłem się, że lewa i prawa mają inne numery i różnią się znacząco ceną... 

Mam nadzieje, że to rozwiąże w końcu problemy i będzie można cieszyć się jazdą :P 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko oddane do Pana Detailera na odszczurzenie, korekte i ceramike

Nie mogę się doczekać efektu :D

 

 

 340409819_1225654901408932_7872835381752591218_n.thumb.jpg.c025f6abf6efa0698fde2776d4b025fb.jpg340316589_151422784562903_6672339339617726376_n.thumb.jpg.d4eb06163be917dcd1251a13b40eaf4f.jpg

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty tam ceramike częściej robisz niż ja odkurzanie wnętrza ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no, ceramika pierwszy raz, tak to różne woski testowałem, obecnie siedzi Meguiars Gold Class Carnauba Plus Premium + QD Last Touch, gorąco polecam, efekt kosa :D 

Pan Detailer powiedział, że słabe foty przed będą bo za czysty jest :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko odebrane od Detailera.

Powiedzieć, że jestem zadowolony to jak nie powiedzieć nic :D

 

20230505_121824.thumb.jpg.ef1642e4fd6a5c02ef799280793a2697.jpg

20230505_124016.thumb.jpg.a887ad8226328bf69b1c806aac207f71.jpg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierunek Ci ukradli szefie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz tylko pod pokrowiec i w słoneczne dni bez chmurki wyjeżdżać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Ivanek napisał(a):

Kierunek Ci ukradli szefie 

Były zdjęte do polerowania, po małej walce w znalezieniu przewodów w błotniku, już siedzą na aucie :P

 

 

@LangistaMega brakuje mi garażu i auto stoi pod chmurką na podwórku, ale mam do detailera kilometr i co tydzień jestem u niego :D

 

BTW.

Jutro jadę zakładać nowe półosie(niestety po tygodniu stania wibracje się nie naprawiły :D) 

 

Do tego w końcu mam światła wsteczne(po dwóch latach...), winny okazał się bezpiecznik(przez informacje z forum golfa, nie widziałem, że jest na wsteku bezpiecznik :D)

A sprawdzałem wiązki, wymieniałem czujniki wsteka na skrzyni i nic ?

 

Dołożyłem też światła cofania LED od mojego ukochanego lampiarza Darka, czekam na noc, ale czuje, że będzie kosa.

 

344313297_258183693277961_7060308774167193958_n.thumb.jpg.69bd193fa0e350ec6bc3af933162fe20.jpg

 

Edytowane przez Aleksandrooo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I will follow this topic , so meny updates , way to go , i can see that you love this car .

Only i would remove a quattro sign i think its not for b6 .

 

340409819_1225654901408932_7872835381752591218_n.jpg

 

This blue color with black , look is for a gold medal .

I wish you many hapy kilometers with this beutiful car.

 

 

Edytowane przez MarioR34
  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetne auto, mamy ten sam kolor, ale twoje zdecydowanie bardziej doinwestowane, gratki :D powiedz jakie miałeś objawy uszkodzonych półosi? wibracje w okolicach 120? czy bez znaczenia jaka prędkość tylko podczas przyspieszania? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taka bryka powinna straszyć "mohery":whistling: a tutaj jakiś papajek pod maską hehe

 

lakier petarda....?

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Robzy napisał(a):

Świetne auto, mamy ten sam kolor, ale twoje zdecydowanie bardziej doinwestowane, gratki :D powiedz jakie miałeś objawy uszkodzonych półosi? wibracje w okolicach 120? czy bez znaczenia jaka prędkość tylko podczas przyspieszania? 

Dzięki za miłe słowa ?

 

Na razie jeszcze nie jestem pewien czy to półośki, właśnie jadę do mechanika je wymienić. 

Objawy mam takie: od 3 biegu w górę wibrscje całego auta przy nawet delikatnym przyśpieszaniu(im wyzszy bieg tym mocniej,  nie ważne czy mapa najsłabsza czy mocna).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, _małyTM_ napisał(a):

taka bryka powinna straszyć "mohery":whistling: a tutaj jakiś papajek pod maską hehe

 

lakier petarda....?

Teraz wydech jest kulturalny, jak miałem full przelot 2.75" to krew z uszu szła.. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...