Spiter Opublikowano 8 Września 2023 Opublikowano 8 Września 2023 Siema, mam A4 b8 2013r CGLC 177. Jakiej firmy polecacie?
Spiter Opublikowano 8 Września 2023 Autor Opublikowano 8 Września 2023 (edytowane) 21 minut temu, Muskel1 napisał(a): Ori. Jaki koszt w ASO, wiesz może? Z drugiej strony slyszalem ze juz w ASO nie ma oryginalow, sprzedaja czesci innych producentow, nawet loga Audi nie ma, tylko karton logowany. Z drugiej strony cos zeby wytrzymalo z 60 tys, bo auto i tak zmienie za 2 lata a rocznie robie z 10 tys Edytowane 8 Września 2023 przez Spiter
Langista Opublikowano 8 Września 2023 Opublikowano 8 Września 2023 W Audi też kupisz zamienniki innych firm, ale z ich prowizją. Szukaj Lemfordera.
Muskel1 Opublikowano 8 Września 2023 Opublikowano 8 Września 2023 3 minuty temu, Langista napisał(a): W Audi też kupisz zamienniki innych firm, ale z ich prowizją To, że części nie są produkowane przez Audi czy VW to wiadomo, ale części aby otrzymały logo Audi i mogły być sprzdawane w ASO, muszą spełniać bardziej rygorystyczne wymagania niż te części, które idą na rynek wtórny.
A4b6quattro Opublikowano 8 Września 2023 Opublikowano 8 Września 2023 Meyle HD , u mnie sprawdzone.Mam na przodzie już siódmy rok .Teraz cały tył wymieniłem również na Meyle.
pelonek1 Opublikowano 8 Września 2023 Opublikowano 8 Września 2023 6 minut temu, A4b6quattro napisał(a): Meyle HD , u mnie sprawdzone.Mam na przodzie już siódmy rok Jaki przebieg?
Spiter Opublikowano 8 Września 2023 Autor Opublikowano 8 Września 2023 (edytowane) 6 minut temu, pelonek1 napisał(a): Jaki przebieg? 290k wiecie moze ile mniej wiecej moze kosztowac ten banan ASO? Edytowane 8 Września 2023 przez Spiter
A4b6quattro Opublikowano 8 Września 2023 Opublikowano 8 Września 2023 Na nich zrobione około 50 tyś.przed nimi miałem febi ,wytrzymały trzy lata padły górne trzy i dwa banany.Tylko że ja aż tak dużo nie jeżdżę, przez 12lat zrobiłem 80tys tym autem😁
pelonek1 Opublikowano 8 Września 2023 Opublikowano 8 Września 2023 (edytowane) 46 minut temu, A4b6quattro napisał(a): Na nich zrobione około 50 tyś.przed nimi miałem febi ,wytrzymały trzy lata padły górne trzy i dwa banany.Tylko że ja aż tak dużo nie jeżdżę, przez 12lat zrobiłem 80tys tym autem😁 Ja w trzy lata zrobiłem 120 k km i się zastanawiam co wsadzić żeby co rok nie wymieniać. Mam trzy typy - Regum, Meyle HD albo TRW 51 minut temu, Spiter napisał(a): wiecie moze ile mniej wiecej moze kosztowac ten banan ASO? O wiele za dużo Jak rozważasz ORI to kup Lemforder, będzie jak ORI albo prawie jak ORI. Edytowane 8 Września 2023 przez pelonek1 1
marcy007 Opublikowano 8 Września 2023 Opublikowano 8 Września 2023 (edytowane) 16 minut temu, Spiter napisał(a): 290k wiecie moze ile mniej wiecej moze kosztowac ten banan ASO? ok 1400 zł Edytowane 8 Września 2023 przez marcy007
Spiter Opublikowano 8 Września 2023 Autor Opublikowano 8 Września 2023 29 minut temu, marcy007 napisał(a): ok 1400 zł Warto czy lepiej tego lemforda?
Langista Opublikowano 8 Września 2023 Opublikowano 8 Września 2023 Godzinę temu, Muskel1 napisał(a): To, że części nie są produkowane przez Audi czy VW to wiadomo, ale części aby otrzymały logo Audi i mogły być sprzdawane w ASO, muszą spełniać bardziej rygorystyczne wymagania niż te części, które idą na rynek wtórny. I tak, i nie. Czasami jest to wada wizualna dyskwalifikująca daną część z loga koncernu VW ale technicznie jest ona nadal sprawna. Często też trafia się wizualnie dobra część ale technicznie już nie do końca. Wszystko sprowadza się do tego, czy osoba kontrolująca te części ten błąd wyłapie. 4 minuty temu, Spiter napisał(a): Warto czy lepiej tego lemforda? Nie warto, weź Lema.
Spiter Opublikowano 8 Września 2023 Autor Opublikowano 8 Września 2023 23 minuty temu, Langista napisał(a): I tak, i nie. Czasami jest to wada wizualna dyskwalifikująca daną część z loga koncernu VW ale technicznie jest ona nadal sprawna. Często też trafia się wizualnie dobra część ale technicznie już nie do końca. Wszystko sprowadza się do tego, czy osoba kontrolująca te części ten błąd wyłapie. Nie warto, weź Lema. To Ci powiem ze lepiej sprzedac Auto jednak, bo wada powazna xD
Muskel1 Opublikowano 8 Września 2023 Opublikowano 8 Września 2023 19 minut temu, Langista napisał(a): Wszystko sprowadza się do tego, czy osob Nie zdarzyła mi się jeszcze wadliwa oryginalna część. Wręcz przeciwnie. Najlepszym przykładem są czujniki. Już nigdy w życiu nie zamontuję zamiennika i to obojętnie czy Hella, Bosch czy inny znany producent (o tych mało znanych już nie wspominając). Już tyle razy naszukałem się przyczyn niedziałających lub nieprawidłowo działających układów, pomimo wstawiania różnych nowych czujnikòw aż w końcu po wymianie na ori wszystko wracało do normy. Jednym z takich kandydatów jest czujnik ciśnienia czynnika klimatyzacji lub czujnik różnicy ciśnień (dpf). Jest różnica w wykonaniu między oryginalnymi częściami a zamiennikami i to nie jest tylko wytłoczone logo i wyższa marża.
Voucher Opublikowano 8 Września 2023 Opublikowano 8 Września 2023 A nie lepiej zakupic ori tuleje i wymienic same tuleje w bananie? Oczywiscie jesli sworzen jest w dobrym stanie.
Spiter Opublikowano 8 Września 2023 Autor Opublikowano 8 Września 2023 27 minut temu, Voucher napisał(a): A nie lepiej zakupic ori tuleje i wymienic same tuleje w bananie? Oczywiscie jesli sworzen jest w dobrym stanie. Naczytalem sie ze mozna sie roz... na drzewie :/
Langista Opublikowano 8 Września 2023 Opublikowano 8 Września 2023 (edytowane) 4 godziny temu, Spiter napisał(a): Naczytalem sie ze mozna sie roz... na drzewie 😕 To nie czytaj tyle głupot. Można tuleje wymienić, trzeba to tylko dobrze zrobić. Dla Ciebie zabieg raczej nie opłacalny, nie wiem czy regum przyjmie jedną sztukę 😅 4 godziny temu, Muskel1 napisał(a): Nie zdarzyła mi się jeszcze wadliwa oryginalna część. Wręcz przeciwnie. Najlepszym przykładem są czujniki. Już nigdy w życiu nie zamontuję zamiennika i to obojętnie czy Hella, Bosch czy inny znany producent (o tych mało znanych już nie wspominając). Już tyle razy naszukałem się przyczyn niedziałających lub nieprawidłowo działających układów, pomimo wstawiania różnych nowych czujnikòw aż w końcu po wymianie na ori wszystko wracało do normy. Jednym z takich kandydatów jest czujnik ciśnienia czynnika klimatyzacji lub czujnik różnicy ciśnień (dpf). Jest różnica w wykonaniu między oryginalnymi częściami a zamiennikami i to nie jest tylko wytłoczone logo i wyższa marża. Pracowałem przy produkcji części OE, wierz mi, to leciało na tej samej linii co OEM, żadnej magii nie dodawaliśmy do produktów OE, no.. lepiej pakowane były. Edytowane 8 Września 2023 przez Langista
Muskel1 Opublikowano 9 Września 2023 Opublikowano 9 Września 2023 7 godzin temu, Langista napisał(a): To nie czytaj tyle głupot. Można tuleje wymienić, trzeba to tylko dobrze zrobić. Dla Ciebie zabieg raczej nie opłacalny, nie wiem czy regum przyjmie jedną sztukę 😅 Pracowałem przy produkcji części OE, wierz mi, to leciało na tej samej linii co OEM, żadnej magii nie dodawaliśmy do produktów OE, no.. lepiej pakowane były. Wytłumacz mi zatem magię oryginalnych czujników.
Tomnik Opublikowano 9 Września 2023 Opublikowano 9 Września 2023 (edytowane) Masz/miałeś wyjątkowego pecha odnośnie czujników. 1. Ja zamieniałem dwa razy w ramach eksperymentu czujnik różnicy ciśnienia kupiony w ASO(Bosch), na Bosch z półki sklepowej. Działają identycznie. 2. Po pokazaniu się błędu w pamięci ster. silnika odnośnie sondy lambda, wymieniłem ją na Bosch (nie ASO). Żadnych problemów, działa(rok minął) prawidłowo. Edytowane 9 Września 2023 przez Tomnik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się