strucha3 Opublikowano 25 Października 2023 Opublikowano 25 Października 2023 Witam forumowicze. Mam problem z grzaniem w swojej A4 B8 2012 2.0 diesel. Wymieniłem termostat i przeczyściłem chłodnicę. Oba węże nagrzewnicy gorące, ale z kratek leci zimne powietrze. Podczas testów w VCDS zaczyna lecieć gorące powietrze, jednak gdy odłączę komputer i wyjadę na miasto auto znów przestaje grzać. Co poradzić z tym? Kwestia kalibracji w komputerze, a może trzeba dobrać się do klap zimnego i ciepłego powietrza? Z każdej kratki wieje zimą.
Muskel1 Opublikowano 25 Października 2023 Opublikowano 25 Października 2023 Błędy? Wrzuć pełny Auto-Scan.
strucha3 Opublikowano 25 Października 2023 Autor Opublikowano 25 Października 2023 (edytowane) Błędów żadnych nie ma, zapomniałem dopisać. Jutro doślę auto scan, bo nie zrobiłem screenów ze względu na brak błędów. Edytowane 25 Października 2023 przez strucha3
Muskel1 Opublikowano 25 Października 2023 Opublikowano 25 Października 2023 Nie screeny tylko dokument tekstowy .txt Nastawy podstawowe w panelu klimy za pomocą VCDS przeprowadziłeś?
strucha3 Opublikowano 26 Października 2023 Autor Opublikowano 26 Października 2023 Wrzucam autoscan i plik z jednym błędem. Został skasowany i nie wraca. Dwa dni temu zlokalizowałem nieszczelność w wężu powrotnym od nagrzewnicy. Wymieniony, a cały układ odpowietrzony ( płyn wlewany na uruchomionym silniku). Log-51516-WAUZZZ8K6DA031936-300970km.txt Log-51516B-WAUZZZ8K6DA031936.txt Zawartość dodana 6 minuty później Co do nastaw podstawowych sytuacja wygląda jak na zdjęciu i nie wiem co dalej zrobić. Proszę wybaczyć mi moją niekompetentność, ale jestem kompletnym laikiem i posiłkuję się na wiedzy zdobytej w internetach. Z programu korzystam u brata w warsztacie, ale załoga tej firmy nie jest zbyt dobra w obsłudze VCDS. Tam mi powiedzieli, że to na pewno klapy. Jednak nim zdecyduję się na wybebeszenie całego kokpitu chciałbym mieć pewność czy to na pewno to, a mam powody by wspomnianej załodze nie wierzyć. Pochodzę z małej mieściny i ciężko o wykfalifikowanego mechanika.
Muskel1 Opublikowano 26 Października 2023 Opublikowano 26 Października 2023 Wykonaj nastawy podstawowe silniczków klap w sterowniku klimy i obserwuj przy tym w rozszerzonych blokach pomiarowych wartości zadane i wymagane silniczków czy się przestawiają jak należy.
Rozwiązanie strucha3 Opublikowano 30 Listopada 2023 Autor Rozwiązanie Opublikowano 30 Listopada 2023 Witam po przerwie, problem z grzaniem rozwiązany. Cały szkopuł tkwił w nagrzewnicy, była mocno zabita mimo gorących węży. Przy okazji został wymieniony zawór płynu chłodzącego. Dziękuję @Muskel1za zaangażowanie. Mam nadzieję, że komuś ta wskazówka pomoże. Pozdrawiam !
strucha3 Opublikowano 30 Listopada 2023 Autor Opublikowano 30 Listopada 2023 300K, aczkolwiek bardziej winiłbym poprzedniego właściciela amatora, który podejmował się naprawy wszelkich usterek własnymi rękoma z mizernym skutkiem. Z pewnością była lana woda zamiast płynu.
Muskel1 Opublikowano 30 Listopada 2023 Opublikowano 30 Listopada 2023 Woda w układzie chłodzenia powoduje właśnie zapychaniekanalików kamieniem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się