darayus Opublikowano 23 Listopada 2023 Opublikowano 23 Listopada 2023 (edytowane) Cześć, Mam problem z prawidłowym wskazaniem oleju na bagnecie. Mechanik poskładał silnik, włożył nowa rurkę oleju i pojawiły się zakłamania. Wskazuje że oleju jest za dużo. Nie wiem jak to poprawić, bo rurka i bagnet oryginał a pokazuje około 2-3cm ponad skalę (nad załamaniem). Obecnie wlane mam równe 3,7l, ale już nie wiem, ile powinno być, by było na środku skali (idealnie). Audi a4 b7 1.8t silnik bfb Filtr Knecht OC470 (150mm) Proszę pomóżcie. Edytowane 23 Listopada 2023 przez darayus
Archiwum Opublikowano 23 Listopada 2023 Opublikowano 23 Listopada 2023 a co na to mechanik? oddaj na poprawkę
darayus Opublikowano 23 Listopada 2023 Autor Opublikowano 23 Listopada 2023 18 minut temu, Archiwum napisał(a): a co na to mechanik? oddaj na poprawkę Byłem, zakładał prowadnicę bagnetu jeszcze raz i na moich oczach kliknęła na miejsce.
--Rafcio-- Opublikowano 23 Listopada 2023 Opublikowano 23 Listopada 2023 Nie musisz mieć na środku, nawet lepiej jak będzie na maksa
darayus Opublikowano 23 Listopada 2023 Autor Opublikowano 23 Listopada 2023 4 minut temu, --Rafcio-- napisał(a): Nie musisz mieć na środku, nawet lepiej jak będzie na maksa Nie rozumiemy się. Wlałem 3.7L i bagnet pokazuje ze 3cm nad linią załamania. Dlatego chcę wiedzieć ile oleju to wartość optymalna.
pelonek1 Opublikowano 23 Listopada 2023 Opublikowano 23 Listopada 2023 (edytowane) 10 minut temu, darayus napisał(a): Wlałem 3.7L i bagnet pokazuje ze 3cm nad linią załamania. Na takim filtrze jak u Ciebie wlewam 4,5 l i mam na zimnym silniku około 2 mm powyżej linii załamania. Edytowane 23 Listopada 2023 przez pelonek1
darayus Opublikowano 23 Listopada 2023 Autor Opublikowano 23 Listopada 2023 3 minut temu, pelonek1 napisał(a): Na takim filtrze jak u Ciebie wlewam 4,5 l i mam około 2 mm powyżej linii załamania na zimnym silniku. Szczerze, to według mnie o co najmniej 300ml za dużo lejesz.
pelonek1 Opublikowano 23 Listopada 2023 Opublikowano 23 Listopada 2023 1 minuta temu, darayus napisał(a): Szczerze, to według mnie o co najmniej 300ml za dużo lejesz. Jak wiesz lepiej to po co pytasz ile wlać Przy takim stanie jak u mnie nigdy nie miałem na rozgrzanym chwilę po zgaszeniu silnika więcej niż do górnego załamania.
darayus Opublikowano 23 Listopada 2023 Autor Opublikowano 23 Listopada 2023 Teraz, pelonek1 napisał(a): Jak wiesz lepiej to po co pytasz ile wlać Przy takim stanie jak u mnie nigdy nie miałem na rozgrzanym chwilę po zgaszeniu silnika więcej niż do górnego załamania. Wiem na pewno, że nigdy tyle nie lałem. Ale ile dokładnie, to nie wiem. Bo sam tego nie robię i jakoś sobie nie zakodowałem. Nigdy nie sądziłem, że mi się tak głupia rzecz przytrafi, jak oszukana skala na bagnecie. Przejechałem przez to z 1000km mając nieco ponad 3L w misce, a wówczas i tak skala pokazywała na maximum. Co prawda sprawdzałem stan komputerem, ale na zgaszonym pokazywał ponad miarę, dopiero po zapalenie minimalnie spadało.
przem8 Opublikowano 23 Listopada 2023 Opublikowano 23 Listopada 2023 U mnie 4l to jest ledwo pół bagnetu. Zalewam 4,5l i dopiero jest max na bagnecie. Już pisałem żeby sprawdzić metalową rurkę co wchodzi w blok.
darayus Opublikowano 23 Listopada 2023 Autor Opublikowano 23 Listopada 2023 24 minut temu, przem8 napisał(a): U mnie 4l to jest ledwo pół bagnetu. Zalewam 4,5l i dopiero jest max na bagnecie. Już pisałem żeby sprawdzić metalową rurkę co wchodzi w blok. Spoko. Sprawdzę, tylko nie bardzo wiem co mam sprawdzić. To czy jest ułamana, czy jej nie ma, zapadła się? Chodzi o rurę na którą nachodzi lejek? Chyba nie mogła sobie tak po prostu zniknąć?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się