PRZEMEK 2800 Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 Witam Panowie potrzebuje informacji jak można sprawdzić czy padł napęd quattro ?
cobradd Opublikowano 5 Maja 2009 Opublikowano 5 Maja 2009 weź go na podnośnik i zobaczysz czy wszystkie kółka się turlają
Suchy1984 Opublikowano 6 Maja 2009 Opublikowano 6 Maja 2009 O co dokładnie Ci chodzi ? Gdyby Ci padł napęd to uwierz że z miejsca nie ruszysz, co innego jeżeli Ci sie dopiero zaczyna kończyć...
Flyer Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 Panowie potrzebuje informacji jak można sprawdzić czy padł napęd quattro ? A czemu pytasz? Co sie stalo z autem?
Dev Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 jedyne co tam zdechło to EDS ale to mozna sprawdzic Vag-iem na blokach pomiarowych
rav Opublikowano 8 Maja 2009 Opublikowano 8 Maja 2009 Witam jedyne co tam zdechło to EDS ale to mozna sprawdzic Vag-iem na blokach pomiarowych devastation Czy możesz napisać czym objawia się padmięty EDS i jak to zdiagnozować VAG'iem ______________________ Pozdrawiam Rafał
rtocki Opublikowano 8 Maja 2009 Opublikowano 8 Maja 2009 tyle że EDS tak naprawdę to nie ma nic wspólnego (mechanicznie) z napędem quattro, to tylko elektronika a nie prawdziwa szpera (także w ośkach), zresztą tak jak już zauważono nie ma opcji padł (np. tył), to jest torsen nie jakieś dołączane g..., uściślij trochę
Dev Opublikowano 8 Maja 2009 Opublikowano 8 Maja 2009 tyle że EDS tak naprawdę to nie ma nic wspólnego (mechanicznie) z napędem quattro, to tylko elektronika a nie prawdziwa szpera (także w ośkach), zresztą tak jak już zauważono nie ma opcji padł (np. tył), to jest torsen nie jakieś dołączane g..., uściślij trochę teraz to nie wiem czy sie śmiac czy płakac, na prawdę ta odpowiedz na temat EDS-u mnie powaliła możesz Kolego nam to wszystkim tutaj zgromadzonym szczegółowo objasnic co? bo bardzo jestesmy ciekawi a zwłaszcza ja sam
rav Opublikowano 8 Maja 2009 Opublikowano 8 Maja 2009 Witam ale to mozna sprawdzic Vag-iem na blokach pomiarowych Ponawiam pytanie do Kolegi devastation. Czy możesz zdradzić tajemną wiedzę jak sprawdzić za pomocą VAG'a prawidłowe (nieprawidłowe) funkcjonowanie EDS ?? Oraz mam pytanie w jakich modelach A4 był instalowany ten system. (Czy z kodów wyposażenia da się wyczytać, że auto wyposażone jest w EDS ) ___________________ Pozdrawiam Rafał
Dev Opublikowano 8 Maja 2009 Opublikowano 8 Maja 2009 wchodzisz w bloki pomiarowe i sprawdzasz kanały nie pamietam który jest od EDS-u dostepne są od 1 do 4 w momencie kiedy sie załącza jest informacja potrzebna jest sliska nawierzchnia, najlepiej lód albo śnieg ale teraz tego nie ma więc mozna sprawdzić na wysypanych drobnych kamieniach albo zuzlu aaa i jeszzce jeden warunek jak sprawdzasz oznaczenie sterownika powinno być info ABS EDS 5.3 jak pamietam moze być tez tak ze jak w aucie jest ASR(ESP) nie bedzie EDS-u nie jest potrzeby
rtocki Opublikowano 8 Maja 2009 Opublikowano 8 Maja 2009 tyle że EDS tak naprawdę to nie ma nic wspólnego (mechanicznie) z napędem quattro, to tylko elektronika a nie prawdziwa szpera (także w ośkach), zresztą tak jak już zauważono nie ma opcji padł (np. tył), to jest torsen nie jakieś dołączane g..., uściślij trochę teraz to nie wiem czy sie śmiac czy płakac, na prawdę ta odpowiedz na temat EDS-u mnie powaliła możesz Kolego nam to wszystkim tutaj zgromadzonym szczegółowo objasnic co? bo bardzo jestesmy ciekawi a zwłaszcza ja sam powalająca to jest niestety Twoja niewiedza , EDS korzysta akurat z pomocy m.in. ABS a z mostem, dyframi, torsenem itp rzeczami związanymi z napędem quattro nie ma nic wspólnego
Dev Opublikowano 8 Maja 2009 Opublikowano 8 Maja 2009 jezeli moja wiedza nie jest pełna to chciałbym abyś powiedział nam wszystkim gdzie jest ten EDS i do czego słuzy bo z Twojej wypowiedzi wynika ze on tam jest ale do niczego nie jest potrzeby jak napisałeś korzysta z ABS-u ale po co? bo przeciez jest tam torsen a on wszystko załatwia, tak mam rozumiec, nieprawdaz??????
rtocki Opublikowano 8 Maja 2009 Opublikowano 8 Maja 2009 czytamy ze zrozumieniem, nie napisałem że nie jest do niczego potrzebny ale że nie ma nic wspólnego z układem napędowym w sensie mechanicznym, i nie ma najmniejszego wpływu na pracę tych mechanizmów bo żadnym cudownym sposobem nie zwiększa nam tarcia w mechanizmach różnicowych (przedni czy tylnim) ani w mechaniźmie międzyosiowym (torsen), quattro jest systemem czysto mechanicznym i EDS nie ingeruje w jego pracę. Oczywiście można od tzw. d...y strony tłumaczyć, że skoro przyhamowuje koło to i torsen na to zareaguje ale o to właśnie chodzi, że jest to dopiero reakcja torsena (czy mechanizmu bo także w ośkach jest eds) na przyhamowanie koła i nie ważne co je wywołało, żaden z elementów ukł przeniesienia napędu nie ma żadnych czujników sterujących pracą EDS i nie pobiera on stamtąd żadnych informacji i nie steruje także żadnym z nich. No już jaśniej nie potrafię
Dev Opublikowano 8 Maja 2009 Opublikowano 8 Maja 2009 w takim razie po co jest EDS?????????? to samo załatwi ASR, dokładnie to samo
rtocki Opublikowano 8 Maja 2009 Opublikowano 8 Maja 2009 tu mogę być nieprecyzyjny bo nie zgłębiałem, ale ASR o ile pamiętam jedynie zmniejszy nam moc czy tam dawkę paliwa a EDS potrafi dodatkowo przyhamować konkretne koło
Dev Opublikowano 8 Maja 2009 Opublikowano 8 Maja 2009 to zalezy jaki układ jest zamontowany w aucie, czasmi jest tak ze ograniczany jest wtrysk paliwa ale częściej spotykamy układy które przyhamowywuja konkretne koło
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się