destylatorr Opublikowano 31 Grudnia 2023 Opublikowano 31 Grudnia 2023 Witam, padł mi napinacz łancucha rozrządu, przymierzam sie do naprawy ale nowy oryginał kosztuje blisko 4000zl moje pytanie brzmi czy zamiennik typu Febi albo Swag mają jakis sens i czy nie ma z nimi problemów po montażu czy lepiej jednak kupic używany oryginał?
przem8 Opublikowano 31 Grudnia 2023 Opublikowano 31 Grudnia 2023 Czytał temat o napinaczu? Najlepsza opcja to napinacz bez zmiennej fazy, wyłączenie w sofcie i spokój na lata. W cenie "dobrego" zamiennika masz ogarnięty temat.
destylatorr Opublikowano 31 Grudnia 2023 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2023 jest ktos w stanie polecić jakiegos fachowca który tym wszystkim sie zajmie? w rejonie Radomsko +30km?
Łukasz13 Opublikowano 31 Grudnia 2023 Opublikowano 31 Grudnia 2023 Org napinacz bez wtyczki 1000 zł plus łańcuch i wyłaczenie zmiennej fazy w sofcie to najlepsze rozwiazanie, w tych silnikach zmienna faza jest tylko w celach ekologicznych, nie wpływa na moc.
Archiwum Opublikowano 31 Grudnia 2023 Opublikowano 31 Grudnia 2023 3 godziny temu, VRGOOD napisał(a): Febi śmiga już 60 tys, 5 lat Jaki koszt?
VRGOOD Opublikowano 1 Stycznia 2024 Opublikowano 1 Stycznia 2024 23 godziny temu, Archiwum napisał(a): Jaki koszt? Nie pamiętam już
morelo Opublikowano 1 Stycznia 2024 Opublikowano 1 Stycznia 2024 W dniu 31.12.2023 o 16:48, Łukasz13 napisał(a): Org napinacz bez wtyczki 1000 zł plus łańcuch i wyłaczenie zmiennej fazy w sofcie to najlepsze rozwiazanie, w tych silnikach zmienna faza jest tylko w celach ekologicznych, nie wpływa na moc. Wpływa hamowanie z i bez.
Łukasz13 Opublikowano 1 Stycznia 2024 Opublikowano 1 Stycznia 2024 (edytowane) 8 minut temu, morelo napisał(a): Wpływa hamowanie z i bez. Pisałem o seryjnym sofcie, wiec nie wiem po co mącisz. Edytowane 1 Stycznia 2024 przez Łukasz13
morelo Opublikowano 2 Stycznia 2024 Opublikowano 2 Stycznia 2024 (edytowane) 17 godzin temu, Łukasz13 napisał(a): Pisałem o seryjnym sofcie, wiec nie wiem po co mącisz. Ja tam nie widzę byś użył stwierdzenia na seryjnym, na seryjnym ciut szybciej turbo wstanie też przetestowane z hamownią. Moc bez zmian. Edytowane 2 Stycznia 2024 przez morelo
destylatorr Opublikowano 2 Stycznia 2024 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2024 W dniu 31.12.2023 o 16:48, Łukasz13 napisał(a): Org napinacz bez wtyczki 1000 zł plus łańcuch i wyłaczenie zmiennej fazy w sofcie to najlepsze rozwiazanie, w tych silnikach zmienna faza jest tylko w celach ekologicznych, nie wpływa na moc. po podmianie i wylączeniu w sofcie nie ma zadnych problemow?
destylatorr Opublikowano 2 Stycznia 2024 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2024 czy to oryginalny napinacz? chcialem sprobowac uzywanego oryginalnego bo trafil sie z dobrej cenie, co sądzicie?
pelonek1 Opublikowano 2 Stycznia 2024 Opublikowano 2 Stycznia 2024 Godzinę temu, destylatorr napisał(a): czy to oryginalny napinacz? Oryginalny to on jest, tylko popatrz na ślizgi i zastanów się, czy chcesz tak zużyty montować.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się