Berserker Opublikowano 10 Stycznia Opublikowano 10 Stycznia (edytowane) Dziś pierwszy raz samochód mi niby odpalił rano, ale zaczęło trząść budą i zaraz zgasł. Drugi raz też zapaliło, ale zaraz zdechł. Pojawiła się żółta kontrolka akumulatora - podłączyłem więc ładowarkę Bosch C3 i po 4 godzinach ładowania pokazało, że jest niby naładowany. Odpaliłem i tym razem odpalił i już chodził. Jestem właścicielem od 4 lat. 1.Czy to możliwe, że w tak krótkim czasie naładowało do pełna? 2.Czy to możliwe, że akumulator jest od nowości tzn. od 2012r czyli 12 lat? 3.Czy faktycznie ceny tych AGM sięgają 800/900 zł ? 4.Czy można zweryfikować stan akumulatora w warsztacie? 5.Jaki dokładnie akumulator dobrać do tego samochodu? 6.Czy doładowywanie akumulatora coś da teraz czy lepiej kupić nowy i nie męczyć się? Edytowane 10 Stycznia przez Berserker
RALF76 Opublikowano 10 Stycznia Opublikowano 10 Stycznia 1. niekoniecznie do pełna, wystarczy że mocy starczyło na rozruch - jutro problem może wrócić 2. możliwe 3. są też droższe 4.można - testerem 5.taki jaki przewidział producent 6. zależy w jakim stanie jest aku - pomoże albo nie - patrz punkt 4
Muskel1 Opublikowano 10 Stycznia Opublikowano 10 Stycznia (edytowane) Jak ładowałeś? W którym miejscu podpiąłeś prostownik? Jaki masz akumulator? AGM? Jaką masz ładowarkę/prostownik? Przystosowany do AGM? Edytowane 10 Stycznia przez Muskel1
audicoman Opublikowano 10 Stycznia Opublikowano 10 Stycznia Bez problemu oryginalne akumulatory wytrzymują ponad 10 lat. Ja do swojej A6 płaciłem za nowy AGM Varty ponad 9 stówek. Akumulator najlepiej dobierz po nr vin lub kodach wyposażenia które masz we wlepce.
Berserker Opublikowano 10 Stycznia Autor Opublikowano 10 Stycznia A to nie jest tak, że jeśli akumulator słaby to kręci silnikiem i nie zapala a nie jak dziś uruchomił silnik i zgasł ?
Muskel1 Opublikowano 10 Stycznia Opublikowano 10 Stycznia (edytowane) Przy rozruchu i przez piewien okres czasu po rozruchu, gdy silnik pracuje, sterownik aktywuje świece żarowe, do momentu, do ośiągnięcia pewnej temperatury w komorze spalania, w której mieszanka samoczynnie na skutek sprężenia sama eksploduje. Gdy świecom braknie zasilania lub któreś są uszkodzone,, są właśnie takie objawy. Silnik nierówno pracuje, telepie i gaśnie. Świece żarowe pobierają bardzo dużo prądu, więc jak aku padnięte, to i świece nie grzeją jak należy. Edytowane 10 Stycznia przez Muskel1
Archiwum Opublikowano 10 Stycznia Opublikowano 10 Stycznia wymień akumulator bo tylko elektronika będzie cierpieć i jeszcze coś wysiądzie innego, niestety AGM trzeba wydać kafelka na dobry akumulator i nic nie zrobisz, pamiętaj że trzeba go komputerem zaprogramować
Berserker Opublikowano 11 Stycznia Autor Opublikowano 11 Stycznia A czy do grupy aut vw/audi dawali w oryginale akumulatory Varta 12V 92ah agm?
Berserker Opublikowano 12 Stycznia Autor Opublikowano 12 Stycznia (edytowane) U mnie taki był oryginał Varty - tylko nalepki bardziej białe i większe (szkoda, że fotki nie cyknąłem to po kodzie by doszedł dokladnej daty produkcji). 12 lat wytrzymał - w warsztacie mówili, że to rekordzista u nich Wymieniłem też na Vartę 95 AH 850A, ale mechanicy twierdzą, że wytrzyma połowę tego co oryginał. Edytowane 12 Stycznia przez Berserker
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się