bulbacz Opublikowano 12 Stycznia Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia (edytowane) Cześć. Przymierzam się do zakupu Audi A4 B6/B7 Avant z silnikiem 1.8T w manualu. Rozglądam się po otomoto, mobile.de, olx. Czy moglibyście mi powiedzieć coś na temat wyposażenia ? Na co warto zwracać uwagę? By nie kupić golasa Na sztuki poniżej 20-25k pln wiem, że raczej nie ma co patrzeć. Obecnie jeżdżę 6 lat Passatem B5FL w 1.8T w LPG, ale niestety okazało się w nadkolu tylnym mam tonę szpachli i już się to rozpada i pora już na zmianę. Ale bezawaryjnie przejechałem nim do dziś 100tyś km. I innego silnika nie chce. Jestem aż trochę zdziwiony, że u Niemców jest ich tak wiele ubogo wyposażonych. Zależałoby mi na Quattro, Pełnym S-Line zewnętrznym i wewnętrznym. 4x el. szyby, tempomat, RNS-E (Lub chociaż deska pod 2 din), grzane fotele, fotele w pełnej elektryce, kierownica z multifunkcją, bi-xenon, Ale z najważniejszych: Quattro, Pełnym S-Line zewnętrznym i wewnętrznym. 4x el. szyby, RNS-E (Lub chociaż deska pod 2 din) Da się znaleźć taką sztukę? Lub gdzie jeszcze powinienem się rozglądać ? Co jeszcze warto mieć z wyposażenia ? Może o czymś nie wiem lub zapomniałem ? A może macie jakieś młodsze alternatywy dla tego samochodu warte uwagi ? Edytowane 12 Stycznia przez bulbacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 Opublikowano 12 Stycznia Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 22 minut temu, bulbacz napisał(a): A może macie jakieś młodsze alternatywy dla tego samochodu warte uwagi ? Exeo ale quattro to tam nie ma. 23 minut temu, bulbacz napisał(a): Zależałoby mi na Quattro, Pełnym S-Line zewnętrznym i wewnętrznym. 4x el. szyby, tempomat, RNS-E (Lub chociaż deska pod 2 din), grzane fotele, fotele w pełnej elektryce, kierownica z multifunkcją, bi-xenon, Zapomnij o takim b7 jesli nie wylozysz ponad 30tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelonek1 Opublikowano 12 Stycznia Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 29 minut temu, przem8 napisał(a): Zapomnij o takim b7 jesli nie wylozysz ponad 30tys. I tak musi zapomnieć nieważne za ile, bo takich jak w wymaganiach praktycznie nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sahipp Opublikowano 12 Stycznia Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia Godzinę temu, bulbacz napisał(a): Obecnie jeżdżę 6 lat Passatem B5FL w 1.8T ale niestety okazało się w nadkolu tylnym mam tonę szpachli i już się to rozpada i pora już na zmianę. ja swego czasu szukałem tak trochę do zabawy audika w manualu quattro.... w przeciwieństwie do Ciebie nie patrzyłem na wyposażenie, zależało mi tylko na ciemnym kolorze i aby było całe nie lepione... Szukałem w 1.9tdi/18T w wyższych kwotach... no i co? po długich poszukiwaniach udało się.. hmmm mam całe bez szpachli i cementu 2.5tdi v6 - także wiesz, rzeczywistość weryfikuje 😉 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 13 Stycznia Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia Czy to te V6 z A6C5? 😅 Jak tak to lubisz sobie strzelać w kolano 🤣. Co do wymagań, jedynie druga opcja jest możliwa i to ciężko dostępna, a jak znajdziesz to kwoty są zawrotne, bo ludzie od kilku lat już wstecz dostali świra na punkcie windowania cen tych szrotów 😅 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matbruk Opublikowano 13 Stycznia Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia Szukaj innego auta , tak jak koledzy piszą wiek i stan tych aut , jest nieakceptowalny do kwot za jakie są wystawione . Może jakaś młodsza Skoda , Seat , WV lub inna marka. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bulbacz Opublikowano 13 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia A co byście polecali innego w budżecie 20 - 30 tyś pln ? Nie chcę raczej nic z FSI/TFSI (a pewnie ciężko trafić sztukę po akcji serwisowej) ani też żadnego diesla. Ale mimo wszystko bardzo mi zależy na 4x4 i kombi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 Opublikowano 13 Stycznia Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia (edytowane) Z 4x4 i w pb to nic bardzo nie ma. Jest jeszcze volvo v50 ale nie polecam albo jakies subaru outback, legacy ale wiadomo jak tam z blachami.. Edytowane 13 Stycznia przez przem8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Antek50 Opublikowano 13 Stycznia Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia Przecież takie w s-line 1.8t w quattro to trzeba dać powyżej 30k co robi się już duża sumą a wiadomo że te auta nie sa nowe. Po za tym zmieniając Passata na audi a4 b7 czy b6 nie spodziewaj się ogromnego przeskoku i pamiętaj że będzie mniej miejsca w środku. Seat Exeo ma chore ceny z 1.8t bo ich prawie wcale nie ma, wypasu też tam nie będzie a kosztują dużo z tym że można wyrwać z 2009r. Jak chcesz B7 to bierz takie po 25tys zł. Nie będzie tam quattro ani wodotrysków ale można trafić za to uczciwy stan. I uważaj na takie które mają dokładany sline bo zapłacisz dużo a się okaże że to jakiś dokładaniec. A takie nie są w cenie. Używane Audi A4 - 26 500 PLN, 169 458 km - Otomoto WWW.OTOMOTO.PL OTOMOTO - nowe i używane samochody i motocykle w Polska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sahipp Opublikowano 13 Stycznia Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia (edytowane) ja proponuje poszerzyć horyzonty jeżeli chodzi o jednostki napędowe i przestać patrzeć na wyposażenie... Chyba że chcesz koniecznie kupić sam silnik + quattro plus tapicerka to i tak taniej kupić z osobna graty na alledrogo... natomiast jeżeli szukasz samochodu z quattro to jak pisali koledzy powyżej, to są stare auta i do każdego egzemplarza trzeba podchodzić indywidualnie... Ja ganiałem ponad 1.5roku za 1.9/1.8... obejrzałem sporo doinwestowanych igiełek.. nie wiedzieć czemu ale auta z tymi konkretnymi motorami w quattro zawsze miały któryś bok z tyłu walony... I to tak dosyć mocno że pojecie szpachli to nadużycie... Ceny tych starych aut za samą nazwę 1.9 1.8 kosmos, po prostu nie których pogięło, albo covid dalej szaleje... Oczywiście na nic nie namawiam ale kupiłem 2.5tdi - całe... Nawet jak przyjdzie mi robić hydraulikę to i tak cenowo jestem do przodu w stosunku gdybym miał kupić takie samo auto w 1.9/1.8... już pomijam że nie daj boże znajdzie się 1.8T z dopiskiem BEX to już mamy rozbity bank w tym momencie 😉 Edytowane 13 Stycznia przez sahipp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bulbacz Opublikowano 13 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia No w Passacie miejsca ma sporo. Co mega doceniam w nim. I wiem, że A4 jest wielkości golfa w kombi. Liczę się z tym. Ale znowu wielkości Passata to albo znowu Passat B5FL, lub dopiero Superb II . T/FSI nie za bardzo lubią się z gazem. Diesla nie chce, tym bardziej że nie robię dużo km. Że też nie było tego B5FL co mam z 1.8T 4motion na EU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matbruk Opublikowano 13 Stycznia Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia (edytowane) Nissan Kaszkaj , Tiguan ,ale tam będzie TSI , Skoda Yeti , wszystko będzie w PB i 4x4, RAV4 , Suzuki Grand Vitara, może jaka Honda CR-V , Edytowane 13 Stycznia przez matbruk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sahipp Opublikowano 13 Stycznia Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia a może coś z gamy a6 c5 - tam jest parę jednostek zestawionych z quattro.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bulbacz Opublikowano 13 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 1 godzinę temu, sahipp napisał(a): a może coś z gamy a6 c5 - tam jest parę jednostek zestawionych z quattro.... Szczerze zapomniałem o nim. Aż sprawdzę co jest ciekawego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 14 Stycznia Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia C5 i quattro będą dojechanie niemiłosiernie. Ogólnie na dzisiejszy rynek, 20k na audi to mało z takimi wymaganiami. Jedyna opcja to znaleźć coś w quattro ale golas i doposażyć samemu, nie mniej trzeba mieć na uwadze, że auto z napędem na 4 na dzień dobry już dzisiaj będzie miało podporę wału do wymiany i całe zawieszenie z tyłu do ogarnięcia, co wiąże się z kosztem na start ok 3000. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się