Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zapchany DPF w A4 B8 2.0TDI oraz błędy P2002 i P0402.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, pojawiają mi się dwa błędy p2002 i p0402 przy spokojnej jeździe ich nie ma tylko przy wyższych prędkościach. Mam zapchany DPF, różnica cianien na biegu jałowym to 20hpa. Bede go demontował i regenerował. Chce się dowiedzieć czy coś jeszcze trzeba zrobić żeby ogarnąć to za jednym razem. Audi a4 b8 190hp CNHA

IMG_20240218_153717.jpg

IMG_20240218_153736.jpg

IMG_20240218_153746.jpg

IMG_20240218_153752.jpg

IMG_20240219_170638.jpg

IMG_20240219_171058.jpg

Opublikowano

Może się okazać, że na czyszczenie już za późno.
Po czyszczeniu wymiana czujnika różnicy ciśnień tylko na nowy i tylko z ASO.

Opublikowano

Za późno? Mógłbyś troszkę rozwinąć temat ?  

Opublikowano

Zapchany na amen, żadne czyszczenie nie pomoże. Lub dpf jest mechanicznie uszkodzony ( odnośnie błędu o za niskiej skuteczności dpf).

Opublikowano

Jeśli okaże się że jest mechanicznie uszkodzony to po prostu będzie go trzeba usunąć. Nie opłaca się wydawać 5k lub więcej na nowy DPF. A co z błędem 0402?  Dodam że ostatnio sprawdzałem chemię do czyszczenia DPF i trochę pomogło ale na mój DPF nie ma to znaczenia. 

 

 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 9.03.2024 o 18:02, luckY102 napisał(a):

to po prostu będzie go trzeba usunąć.

Jak Cię palec zaboli też go amputujesz?
Wycinanie dpf jest egoistycznym druciarstwem. Albo stać  Cię na utrzymanie auta, albo nie. Należy wtedy zakupić pojazd, na który sobie możesz pozwolić.

 

 

W dniu 9.03.2024 o 18:02, luckY102 napisał(a):

Dodam że ostatnio sprawdzałem chemię do czyszczenia DPF i trochę pomogło ale na mój DPF nie ma to znaczenia. 

I tym załatwiłeś sobie dpf. Gratuluję.

 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Jak to załatwiłem DPF ? Co do usuwaniaDPFu to mnie stac, tylko nie ukrywam wolę wydać mniej niż więcej. Uważam, że taki DPF świata nie zbawi. 

Opublikowano
12 minut temu, luckY102 napisał(a):

Uważam, że taki DPF świata nie zbawi. 

Tu nie chodzi o zbawianie świata. 

Jak stoję w korku za takimi delikwentami, to najchętniej bym im podłączył wąż do wydechu i wpuścił do kabiny. Niech sami wdychają, może się wtedy nauczą, że dpfòw się nie wycina. Nie da się ani stać ani jechać za takimi śmierdzielami.

Opublikowano
Teraz, Muskel1 napisał(a):

Tu nie chodzi o zbawianie świata. 

Jak stoję w korku za takimi delikwentami, to najchętniej bym im podłączył wąż do wydechu i wpuścił do kabiny. Niech sami wdychają, może się wtedy nauczą, że dpfòw się nie wycina. Nie da się ani stać ani jechać za takimi śmierdzielami.

Na polskich drogach jeździ tysiące aut które nie posiadły DPFa, tysiace aut które maja nie sprawne turbiny czy wtryski, auta ktore pala 1l oleju na 100km . Puszczają chmury czarnego dymu. To jest problem. Rozwinął byś swoja myśl odnośnie zniczenia mojego dpfu? Chętnie sie dowiem dlaczego i nie tylko ja :)

 

Opublikowano
4 minuty temu, luckY102 napisał(a):

Na polskich drogach jeździ tysiące aut które nie posiadły DPFa, tysiace aut które maja nie sprawne turbiny

To nie oznacza, że auta wyposażone w dpf należy pozbawiać dpf. Z biegiem czasu takie auta bez dpfów będą lądowały na złomowiskach. Na tym to polega, aby nowa technologia zastąpiła starą.

 

Wszystkie środki chemiczne do czyszczenia dpfów są g...o warte i tylko je niszczą.

 

Dpf należy oddać do firmy specjalizującej się czyszczeniem profesjonalnie, gdzie najpierw zostają wypalane w piecach, dopiero płukane. Wszystko inne to nierzetelne zakłady.

Opublikowano
30 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Wszystkie środki chemiczne do czyszczenia dpfów są g...o warte i tylko je niszczą.

 

Dpf należy oddać do firmy specjalizującej się czyszczeniem profesjonalnie, gdzie najpierw zostają wypalane w piecach, dopiero płukane. Wszystko inne to nierzetelne zakłady.

Dzwoniłem po kilku firmach zajmujących sie regeneracja filtrow dpf i nikt nie mowił o wypalaniu. Ceny strasznie rozbieżne, nawet o 100%. Niektórzy nawet nie wiedzieli że w b8 jest silnik CNHA.

 

Opublikowano
1 minutę temu, luckY102 napisał(a):

Dzwoniłem po kilku firmach zajmujących sie regeneracja filtrow dpf i nikt nie mowił o wypalaniu

Dlatego później wychodzą klocki po odebraniu dpfa po takim czyszczeniu, i zdziwo, że masa sadzy zmierzonej rośnie nieproporcjonalnie szybko do obliczonej.. Jedyne prawdziwe rzetelne czysczenie polega najpierw na wypalaniu, dopiero na płukaniu. Wiem, w PL tego nie robią, lub większość tego nie robi.

Opublikowano

Mógłbyś polecić jakąś firme która w taki sposób regeneruje DPF ? Najlepiej mazowieckie, ewentualnie moge wysłać dpf

Opublikowano

W PL nie znam takich firm.

Opublikowano

Nie moge znaleźć żadnych informacji na ten temat, czy to naprawdę ma sens. Dziwi mnie to, że nie ma w PL takich firm. Jeżeli ratowało by to DPFy ktoś by wyłożył monete żeby to robić. Oczywiście za odpowiednią cene.

Ja wolałbym dać np 2k zeby uratować dpf niż za 2k go wyciać.

 

Opublikowano (edytowane)

Muskel1 gdzie najlepiej wysłać DPF do regenracji

Firma z linku https://dpf-clean.de

czy tą firma z powyższego filmiku https://russfilterreinigung.de/en/contact/ ?

 

 

Edytowane przez lucasek
Opublikowano

Najpierw wymien albo wyczysc chlodniczke niskiego cis. a jak cieknie to nowa.

Opublikowano
W dniu 3.06.2024 o 19:30, adi1977 napisał(a):

Najpierw wymien albo wyczysc chlodniczke niskiego cis. a jak cieknie to nowa.

Trochę zaniedbałem temat, błędy nie pojawiały się przy spokojnej jeździe, ale umówiłem auto na regenerację dpfa w przyszył tygodniu to się dowiem w jakim stanie jest chłodnicza EGR i sam DPF 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...