Grzegorz76 Opublikowano 6 Maja 2009 Opublikowano 6 Maja 2009 Witam, proszę o analizę logów dla silnika 1.9TDI AHF Na samym wstępie zaznaczam, że cały czas wyskakuje taki błąd : 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Po wyskoczeniu błędu auto nie ma mocy, wchodzi w tryb serwisowy. Logi statyczne : 000, 001, 003 004,007,013 023 Logi dynamiczne : 000,001,003 004,008,010 011 - podczas tego logowania auto było już albo wpadło w tryb serwisowy Logi bazowe : 000 003 004 011 Proszę też zwrócić uwagę na temperatury Dzięki piękne, pozdrawiam
letallec Opublikowano 6 Maja 2009 Opublikowano 6 Maja 2009 Logi na trybie awaryjnym na nic sie nie zdadza Chyba wszystkie tak byly robione. Sprobuj zrobic 011 bez trybu awaryjnego.
Grzegorz76 Opublikowano 6 Maja 2009 Autor Opublikowano 6 Maja 2009 A jakie mogą być przyczyny tego błędu? Zawieszające się kierownice, zawór N75, przewody podciśnieniowe.., coś jeszcze?
letallec Opublikowano 6 Maja 2009 Opublikowano 6 Maja 2009 to co wymieniles i jeszcze pare innych :gwizdanie:. Postaraj sie poprawic logi.
Grzegorz76 Opublikowano 6 Maja 2009 Autor Opublikowano 6 Maja 2009 Tylko jak zrobić te logi skoro każde dłuższe wciśnięcie pedału gazu w podłogę powoduje wyskoczenie tego błędu i tryb serwisowy...
spanky Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 kat wtrysku egr - syf/zaslepiony uklad podcisnien / dolot do sprawdzenia ... termostat
Grzegorz76 Opublikowano 7 Maja 2009 Autor Opublikowano 7 Maja 2009 kat wtrysku egr - syf/zaslepiony uklad podcisnien / dolot do sprawdzenia ... termostat A jaki powinien być kąt wtrysku wg w/w jednostek?[br]Dopisany: 07 Maj 2009, 10:01_________________________________________________Witam, więc tak. Dzisiaj poprawiłem logi, tzn udało się zrobić logi rzeczywiste bez błędu ECU. 003 bazowy 003 bazowy po przegazowaniu 003 statyczny 011 bazowy - ruch sztangi 0,5cm, po wcześniejszym przegazowaniu słychać cmokanie w EGR ale brak reakcji silnika na test 011 007 003 dynamiczny Co Wy na to panowie? EGR czy N75? Czy może zapieczone kierownice?
przemik Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 Wyglada na zapieczone kierownice w sprezarce... EGR - wydaje sie byc OK. Termostat.... szrot. Brakuje 008 dynamicznej.
Grzegorz76 Opublikowano 8 Maja 2009 Autor Opublikowano 8 Maja 2009 Wyglada na zapieczone kierownice w sprezarce... EGR - wydaje sie byc OK. Termostat.... szrot. Brakuje 008 dynamicznej. A jak wygląda N75?[br]Dopisany: 07 Maj 2009, 13:08_________________________________________________Zakładając, że log 008 z dnia wczorajszego jest prawidłowy to co z niego wynika? Pytam, ponieważ na pewno nie wszystkie logi były zrobione już w notlaufie.[br]Dopisany: 07 Maj 2009, 14:22_________________________________________________Turbina przeładowuje?
Piotruś Opublikowano 10 Maja 2009 Opublikowano 10 Maja 2009 Grzegorz - jesteś pewny, że ukłąd podciśnień jest połączony zgodnie ze schematem ? W dynamicznym logowaniu 011 widzimy kompletny brak logiki ... .
Grzegorz76 Opublikowano 10 Maja 2009 Autor Opublikowano 10 Maja 2009 Grzegorz - jesteś pewny, że ukłąd podciśnień jest połączony zgodnie ze schematem ? W dynamicznym logowaniu 011 widzimy kompletny brak logiki ... . No myślę, że tak, ponieważ nic w aucie robione nie było a jeździło dużo lepiej. Być może, że ja wprowadziłem w błąd ponieważ z tą sztangą to chyba jednak nie wiem czy ona się poruszała czy nie Chyba nie na to patrzyłem co trzeba Oczywiście sprawdzę ten układ podciśnienia bardzo dokładnie.
marewel Opublikowano 10 Maja 2009 Opublikowano 10 Maja 2009 A jak wygląda N75? To taki zaworek z 3 końcówkami.
Grzegorz76 Opublikowano 11 Maja 2009 Autor Opublikowano 11 Maja 2009 A jak wygląda N75? To taki zaworek z 3 końcówkami. To ja wiem Pytałem jak pracuje...[br]Dopisany: 10 Maj 2009, 16:35_________________________________________________ Grzegorz - jesteś pewny, że ukłąd podciśnień jest połączony zgodnie ze schematem ? W dynamicznym logowaniu 011 widzimy kompletny brak logiki ... . Mógłbyś wyjaśnić na czym polega ten brak logiki? Nie porównuj czasem 1go logu 011dyn z tym niżej, w pierwszym przypadku zrobiłem log w notlaufie więc na nic się nie przydał, ten drugi jest dobry. [br]Dopisany: 11 Maj 2009, 00:50_________________________________________________Co trzeba kupić, żeby wyczyścić turbinkę? Jedyne co znalazłem to uszczelka pod kolektor, coś jeszcze?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się