Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Jak podłączyć przewody podciśnieniowe ?


Artur24

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam mały kłopot potrzebuję podłączyć przewody podciśnieniowe w A4 B5 1.9 TDI 110 KM było by miło o jakiś schemat z góry dzięki :hi: :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę powiedzieć że schemat mnie :zemdlal: przerósł a zapytam gdzie wpiąć przewód nr 14 i może ktoś ma jakiś inny schemacik za ten dziękuję na pewno się przyda :thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu trochę innaczej rozrysowane schematy, trochę różni się rozwiązanie EGR i nie masz klapy gaszącej oraz pompa podciśnienia w innym miejscu ale reszta jest taka sama i zasada sterowania również (na schemacie z ETKI podanym przez karbonka jest błąd bo przewód 14 idący do siłownika turbiny nie posiada zaworka jednokierunkowego :

808d038a6c2f6f39med.jpgd229e49ee0e28e90med.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawiązując do tematu dzięki za schematy niestety mnie schemat nie pomógł jeśli komuś by się chciało odkręcić pokrywę silnika i zrobić kilka fotek jak podłączone są przewody podciśnieniowe i wszystkie zawory w AFN byłbym wdzięczny nadmienić chcę iż nie jest to związane z moim lenistwem a faktem braku jakichkolwiek przewodów i zaworków ;( ;( ;( ;( ;( ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko jest napisane , [br]Dopisany: 18 Maj 2009, 21:56_________________________________________________

faktem braku jakichkolwiek przewodów i zaworków

to jak chcesz cos polaczyc jak tego nie masz[br]Dopisany: 18 Maj 2009, 21:58_________________________________________________

na schemacie z ETKI podanym przez karbonka jest błąd bo przewód 14 idący do siłownika turbiny nie posiada zaworka jednokierunkowego :

jezeli zalozyc ze zaworek zwrotny to gruszka turbo to wszystko jest ok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wezyki.th.jpg

Tutaj masz jeszcze ile wężyków potrzeba, o jakiej średnicy i długości. Z tego co pamiętam są 4 rodzaje: plastikowe 6x1mm i 4x1mm i gumowe w oplocie 5x3mm i 3,5x2mm.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sztomel elegancki schemacik zapodał - nie wiem co Ci może jeszcze brakować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wielkie dzięki wszystkim ja po prostu kupiłem autko po stłuczce i zawór był tylko jeden i to połamany i brak wężyków itd ale teraz powinienem dać radę jak podłączę zrobię zdjęcia dla potomnych dla których schemat to czarna magia :hi: :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapodajcie mi dokładny rysunek techniczny przewodów podcisnienia ale do AJM :hi:

ależ powyższe schematy są schematami obowiązującymi we wszystkich silnikach TDI z turbosprężarką ze zmienną geometrią więc również w AJM jest tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...