Artur24 0 Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Witam mam mały kłopot potrzebuję podłączyć przewody podciśnieniowe w A4 B5 1.9 TDI 110 KM było by miło o jakiś schemat z góry dzięki :hi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karbonek 2 Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur24 0 Opublikowano 6 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Muszę powiedzieć że schemat mnie przerósł a zapytam gdzie wpiąć przewód nr 14 i może ktoś ma jakiś inny schemacik za ten dziękuję na pewno się przyda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 tu trochę innaczej rozrysowane schematy, trochę różni się rozwiązanie EGR i nie masz klapy gaszącej oraz pompa podciśnienia w innym miejscu ale reszta jest taka sama i zasada sterowania również (na schemacie z ETKI podanym przez karbonka jest błąd bo przewód 14 idący do siłownika turbiny nie posiada zaworka jednokierunkowego : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur24 0 Opublikowano 18 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 nawiązując do tematu dzięki za schematy niestety mnie schemat nie pomógł jeśli komuś by się chciało odkręcić pokrywę silnika i zrobić kilka fotek jak podłączone są przewody podciśnieniowe i wszystkie zawory w AFN byłbym wdzięczny nadmienić chcę iż nie jest to związane z moim lenistwem a faktem braku jakichkolwiek przewodów i zaworków ;( ;( ;( ;( ;( ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odzim 0 Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 wszystko jest napisane , [br]Dopisany: 18 Maj 2009, 21:56_________________________________________________ faktem braku jakichkolwiek przewodów i zaworków to jak chcesz cos polaczyc jak tego nie masz[br]Dopisany: 18 Maj 2009, 21:58_________________________________________________ na schemacie z ETKI podanym przez karbonka jest błąd bo przewód 14 idący do siłownika turbiny nie posiada zaworka jednokierunkowego : jezeli zalozyc ze zaworek zwrotny to gruszka turbo to wszystko jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pwal 0 Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Tutaj masz jeszcze ile wężyków potrzeba, o jakiej średnicy i długości. Z tego co pamiętam są 4 rodzaje: plastikowe 6x1mm i 4x1mm i gumowe w oplocie 5x3mm i 3,5x2mm. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Sztomel elegancki schemacik zapodał - nie wiem co Ci może jeszcze brakować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur24 0 Opublikowano 19 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 wielkie dzięki wszystkim ja po prostu kupiłem autko po stłuczce i zawór był tylko jeden i to połamany i brak wężyków itd ale teraz powinienem dać radę jak podłączę zrobię zdjęcia dla potomnych dla których schemat to czarna magia :hi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo 2 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 siemka zapodajcie mi dokładny rysunek techniczny przewodów podcisnienia ale do AJM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 zapodajcie mi dokładny rysunek techniczny przewodów podcisnienia ale do AJM ależ powyższe schematy są schematami obowiązującymi we wszystkich silnikach TDI z turbosprężarką ze zmienną geometrią więc również w AJM jest tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się