mecenas61 Opublikowano 6 Maja 2009 Opublikowano 6 Maja 2009 Witam - ile wy placiliscie za wymiane w swoich brykach za wymiane lacznika elastycznego - bylem dzis w Rzeszowie i odwiedziłem dwoch tlumikarzy poleconych na zlocie , jeden krzyknal - 270 zl. + 30 zl. za wstawienie rurki zamiast kata. Drugi - 250 zl. Pozdrawiam uzytkownikow A4
strzala_123 Opublikowano 6 Maja 2009 Opublikowano 6 Maja 2009 stanowczo za drogo ja zapłaciłem 30 zł za łącznik i 50 zł za wstawienie samej łączki elastycznej, kata ma właśnie teraz usówać
soolek Opublikowano 6 Maja 2009 Opublikowano 6 Maja 2009 W Wawie też mi krzyknęli 250 za wstawienie rurku zamiast kata + wymiana plecionki. Póki chipa nie będę robił, to nie tykam tematu, bo szkoda kasy (jeśli plecionka i kat jeszcze żyją oczywiście).
Daimos Opublikowano 6 Maja 2009 Opublikowano 6 Maja 2009 300zł wymiana plecionki oraz wspawanie rurki w puszkę zamiast kata, z tym, że nowa plecionka niemieckiego producenta
KoDi Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 Ja za wstawienie rurki i wycięcie kata kosztowało mnie 40zł
Łepski Opublikowano 11 Maja 2009 Opublikowano 11 Maja 2009 Ok 200 z wstawieniem rury w puszkę katalizatora
Perfidny Opublikowano 13 Maja 2009 Opublikowano 13 Maja 2009 za***isty rozrzut cenowy , ktos mi powie ile sama plecionka kosztuje i gdzie ją można kupić ?
strzala_123 Opublikowano 13 Maja 2009 Opublikowano 13 Maja 2009 za***isty rozrzut cenowy , ktos mi powie ile sama plecionka kosztuje i gdzie ją można kupić ? sama plecionka do 30zł w każdym sklepie motoryzacyjnym powinni mieć, co najwyżej na drugi dzień
cobradd Opublikowano 13 Maja 2009 Opublikowano 13 Maja 2009 tylko żeby ja kupić to zazwyczaj trzeba znać jej wymiary
Perfidny Opublikowano 14 Maja 2009 Opublikowano 14 Maja 2009 więc dla jasności - plecionkę kupuje sie na długość czy są gotowce do poszczególnych modeli ?
rikardo Opublikowano 14 Maja 2009 Opublikowano 14 Maja 2009 za***isty rozrzut cenowy , ktos mi powie ile sama plecionka kosztuje i gdzie ją można kupić ? więc dla jasności - plecionkę kupuje sie na długość czy są gotowce do poszczególnych modeli ? Twoje złącze elastyczne powinno mieć wymiary 55x100 ale dla pewności zmierz sobie suwmiarką średnice rury przed i za. Jeżeli chodzi o ceny to ponieważ też mam złącze do wymiany to ustaliłem, że jest dostępne trzy rodzaje najtańsze za 30 zł, wzmocnione za 40 zł firmy Fisher nie wiem czy prawidłowe tłumaczenie oraz złącze elastyczne Bosala które kosztuje około 80 zł. Sprzedający polecił mi Bosala stwierdzając, że on w swoim samochodzie dwie pierwsze by nie założył z podstawowej przyczyny trwałości.
Perfidny Opublikowano 14 Maja 2009 Opublikowano 14 Maja 2009 za***isty rozrzut cenowy , ktos mi powie ile sama plecionka kosztuje i gdzie ją można kupić ? więc dla jasności - plecionkę kupuje sie na długość czy są gotowce do poszczególnych modeli ? Twoje złącze elastyczne powinno mieć wymiary 55x100 ale dla pewności zmierz sobie suwmiarką średnice rury przed i za. Jeżeli chodzi o ceny to ponieważ też mam złącze do wymiany to ustaliłem, że jest dostępne trzy rodzaje najtańsze za 30 zł, wzmocnione za 40 zł firmy Fisher nie wiem czy prawidłowe tłumaczenie oraz złącze elastyczne Bosala które kosztuje około 80 zł. Sprzedający polecił mi Bosala stwierdzając, że on w swoim samochodzie dwie pierwsze by nie założył z podstawowej przyczyny trwałości. jak znam ludzi , i fisher kosztowałby 80 to jego polecałby ci zamiast bosala , wielkie dzięki za szczegółowe info , jak spotkam coś wzmocnionego za około 30-40 złociszy to kupię bo wieki jeździł nie będe obecnie posiadanym samochodem , a pieniądze wolę dołożyć i kupić lepsze tarcze hamulcowe
rikardo Opublikowano 14 Maja 2009 Opublikowano 14 Maja 2009 Tego Fishera miałem w ręku i jakość jego wykonania nie da się porównać z oryginalną. Bosala polecał mi też znajomy sprzedawca z serwisu Fiata który generalnie odradza mi wymianę tej plecionki jak nie przepuszcza spalin a jak się zdecyduje to mam kupić sobie Bosala. Ponieważ wydech jest coraz bardziej dokuczliwy będę musiał coś z tą plecionka zrobić.
Daimos Opublikowano 14 Maja 2009 Opublikowano 14 Maja 2009 Tego Fishera miałem w ręku i jakość jego wykonania nie da się porównać z oryginalną. Bosala polecał mi też znajomy sprzedawca z serwisu Fiata który generalnie odradza mi wymianę tej plecionki jak nie przepuszcza spalin a jak się zdecyduje to mam kupić sobie Bosala. Ponieważ wydech jest coraz bardziej dokuczliwy będę musiał coś z tą plecionka zrobić. Sprawdź sobie od razu mocowanie wydechu, wieszaki potrafią się po 3cm wyciągnąć i też to źle wpływa na jego prace.
rikardo Opublikowano 14 Maja 2009 Opublikowano 14 Maja 2009 Sprawdź sobie od razu mocowanie wydechu, wieszaki potrafią się po 3cm wyciągnąć i też to źle wpływa na jego prace. Wymieniłem wszystkie uchwyty na oryginały. Zgadza się stare były dłuższe od nowych po 2 cm ale po wymianie było jeszcze gorzej i zmieniłem ponownie na stare. Zauważyłem pewna poprawę jak ścisnąłem opaskami oba owalne wieszaki w środku to cały wydech ani drgnął a tym bardziej lewarek którym na nowych wieszakach telepało. Dudnienie wydechu pojawia się obecnie przy prędkości około 120. Jak przytrzymam za wydech za plecionką to również jest idealnie ale problem może być złożony poduszki-plecionka-wieszaki. Na razie zacząłem od najtańszych czytałem na forum, że ludzie wymieniali kompletne sprzęgła, poduszki a na końcu złącza elastyczne ja spróbuje w odwrotnej kolejności .
Daimos Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 To nie pozostaje nic innego jak wymienić plecionkę. Przerabiałem ten sam problem u siebie. Dodatkowo wywaliłem kata i jest ok, wibracje zniknęły. Przypilnuj tylko tłumikarza, żeby Ci dobrze ustawił wydech. Jak będzie za bardzo napięty to też będą drgania i wibracje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się