Grzechu115 Opublikowano 11 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia Cześć, uprzejma prośba o info dot. A4 40TDI z 2023 (204PS): 1. Czy uważacie, że warto tankować diesla B0 zamiast B7? 2. Czy wiecie jaki wpływ na gwarancję ma tankowanie B0? Istnieje ryzyko, że w razie jakiejkolwiek awarii i powzięcia informacji przez serwis o fakcie tankowania B0 zamiast B7 naprawa może nie być uznana w ramach gwarancji w tej sytuacji? Z góry dzięki za info! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 11 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia Możesz spokojnoie tankować, gdyż spełnia także normę DIN EN 590 i nie wyklucza gwarancji. Czy warto to już inna sprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ELLIOTT Opublikowano 11 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia Jak jest możliwość oczywiście, że warto. Dodatkowo można stosować Archoil 6900d-max. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 Opublikowano 11 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia (edytowane) warto przeczytać i podjąć decyzje zwłaszcza na końcu podsumowanie Olej napędowy B0 a B7 – które paliwo wlać do swojego auta? - TEC 2000 dodatki do paliwa TEC2000.PL Wybór odpowiedniego oleju napędowego do naszego samochodu to decyzja, która może mieć duży wpływ na jego działanie. W dzisiejszym wpisie skoncentruje się na podją Edytowane 11 Kwietnia przez RALF76 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu115 Opublikowano 11 Kwietnia Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 8 godzin temu, Muskel1 napisał(a): Możesz spokojnoie tankować, gdyż spełnia także normę DIN EN 590 i nie wyklucza gwarancji. Czy warto to już inna sprawa. Dzięki za Wasze odpowiedzi. Kwestia ceny za paliwo nie jest w tym przypadku istotna. Najważniejsze jest pytanie, czy technicznie B0 jest zdrowsze dla tego silnika (40TDI mhev) czy też lanie tego paliwa mija się z celem. Mechanik w moim poprzednim aucie zalecał zrezygnować właśnie z Vervy na rzecz B0, ale ile głów, tyle opinii. Jeśli np. rzeczywiście warto lać B0, bo np. przekłada się na lepsze spalanie czy mniej zużywa silnik, to są argumenty, żeby je tankować. Będę wdzięczny za podzielenie się opinią :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 11 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia Gdybyś miał B6 lub B7 z silnikiem 2.5 TDI na pompie wtryskowej VP44 lub B5 na pompie wtryskowej VP33 to śmiało zaleciłbym stosowanie tego paliwa, gdyż te pompy właśnie poprzez stosowanie paliwa B7 często się zacierały. Ty masz jednostkę dostosowaną do paliwa z dodatkiem Bio i nic im to nie szkodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ELLIOTT Opublikowano 11 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 3 godziny temu, Grzechu115 napisał(a): Dzięki za Wasze odpowiedzi. Kwestia ceny za paliwo nie jest w tym przypadku istotna. Najważniejsze jest pytanie, czy technicznie B0 jest zdrowsze dla tego silnika (40TDI mhev) czy też lanie tego paliwa mija się z celem. Mechanik w moim poprzednim aucie zalecał zrezygnować właśnie z Vervy na rzecz B0, ale ile głów, tyle opinii. Jeśli np. rzeczywiście warto lać B0, bo np. przekłada się na lepsze spalanie czy mniej zużywa silnik, to są argumenty, żeby je tankować. Będę wdzięczny za podzielenie się opinią Lej z dodatkiem archoil 6900d-max i będziesz miał czysto w układzie oraz poprawi smarowność B0. Rolnicy do nowszych sprzętów leją B0 z wiadomych względów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się