bialy986 Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 Witam.Szykuję się do wymiany w przednim zawieszeniu-wahacz "banan" i końcówka drążka kierowniczego.Wszystko lewa strona.I mam w związku z tym pytanie:Czy wymienić od razu i prawą stronę?mimo że na razie wszystko jest ok. i czy jak będę wymieniał koń.drążka kier. to razem z drążkiem? Nie wiem dlatego pytam.
Daimos Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 Ja osobiście wymieniałbym wahacze parami, a najlepiej od razu cały komplet
pawelc Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 Końcówki drążków to raczej tak :>... Ale wahacz wymienił bym jeden ....
wesz82 Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 Końcówki drążków to raczej tak :>... Ale wahacz wymienił bym jeden .... Sprawa jest taka że z wymianą jednego wahacza jest taki ból że wychodzą luzy w następnym.... jak wymieniać to albo całość albo dól oddzielnie i góra oddzielnie(z obu stron)
Gość Brytol Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 Końcówki drążków to raczej tak :>... Ale wahacz wymienił bym jeden .... popieram... no i w sumie sam tak zrobiłem i nie ma problema tak samo drążek wymieniłem jeden
cobradd Opublikowano 10 Maja 2009 Opublikowano 10 Maja 2009 Ja osobiście wymieniałbym wahacze parami, a najlepiej od razu cały komplet Brawo kolego, najlepiej to cały samochód wymienić tak profilaktycznie. Jeśli pozostałe wahacze nie wykazują objaw zużycia to wymienić tylko ten zużyty.
bialy986 Opublikowano 10 Maja 2009 Autor Opublikowano 10 Maja 2009 Dziękuje za odpowiedzi i doradzenie.Podjąłem decyzję że wymienię tylko ten wahacz co ma luzy a końcówkę drążka kierowniczego wymienię lewa i prawą.Pozdrawiam.
Gość BIKER Opublikowano 10 Maja 2009 Opublikowano 10 Maja 2009 Ja wymieniłem jeden a za dwa dni klęknął drugi.
cobradd Opublikowano 10 Maja 2009 Opublikowano 10 Maja 2009 ale napewno nie było to spowodowane tym że wymieniłeś tylko jeden wahacz, poprostu dokonaleś złej oceny stanu technicznego reszty wahaczy albo wymieniłeś ten który wydawało ci się że jest padnięty a tak naprawdę to był ten drugi, zdarzyło mi się i tak
Gość BIKER Opublikowano 11 Maja 2009 Opublikowano 11 Maja 2009 ale napewno nie było to spowodowane tym że wymieniłeś tylko jeden wahacz, poprostu dokonaleś złej oceny stanu technicznego reszty wahaczy albo wymieniłeś ten który wydawało ci się że jest padnięty a tak naprawdę to był ten drugi, zdarzyło mi się i tak Wymieniłem ten uszkodzony i przez dwa dni był spokój. Nic ni pukało. A później znowu stuki zaczęły dobiegać z lewego koła. Sprawdzam; jest luz na drugim wahaczu. Może taki niefart że poleciał jeden po drugim.
wesz82 Opublikowano 14 Maja 2009 Opublikowano 14 Maja 2009 ale napewno nie było to spowodowane tym że wymieniłeś tylko jeden wahacz, poprostu dokonaleś złej oceny stanu technicznego reszty wahaczy albo wymieniłeś ten który wydawało ci się że jest padnięty a tak naprawdę to był ten drugi, zdarzyło mi się i tak Wymieniając jeden wahacz drugi automatycznie zostaje bardziej obciążony Błędne jest myślenie że nowy wahacz będzie brał całość"pracy" na siebie...
cobradd Opublikowano 14 Maja 2009 Opublikowano 14 Maja 2009 Błędne jest myślenie że nowy wahacz będzie brał całość"pracy" na siebie... Nikt tak nie twierdzi, każdy wahacz ma swoje zadanie do spełnienia. Zawsze wymieniam pojedynczo i nie zdarzyło mi się żeby inne wahacze nagle z tego powodu padły. Wiadomo, że te starsze zużyją się szybciej niż nowy bo więcej przepracowały i nie może być inaczej.
Doman13 Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 wymieniałem pojedynczo do momentu aż padła połowa zawieszenia i wymieniłem wszystko. I powiem Ci tak. Z wahaczami nie ma reguły. Te co były wymieniane dobre w połowie. Te co były stare - dobre w połowie. Czyli na 10 części z przodu - 5 jest dobra i nie wiem co z nimi zrobić.
cobradd Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 zostaw sobie na części zamienne skoro są dobre, jak nowe się kiedyś zaczną sypać a portfel nie będzie zbyt gruby to beda jak znalazł
zielony04 Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 Jeszcze ważne czy się wymienia samemu czy u mechanika . [br]Dopisany: 16 Maj 2009, 23:22_________________________________________________Jak samemu to można i po jednej śrubce wymieniać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się