riko31 Opublikowano 3 Czerwca Opublikowano 3 Czerwca Witam, w Audi a4b6 cala elektryka padła nie działające szyby, kierunkowskazy klimatyzacja włącza się i wyłącza, zegary pomimo ich wyłączenia dalej się świecą błędy Esp i abs. Czy przyczyną może być moduł kierownicy? wymieniałem go 3/4 tygodnie temu na taki z tempomatem i full fis przejechałem 2k kilometrów i to sie stało samochód zwariował. Dlatego pytanie czy zawiódł moduł kierownicy czy może moduł komfortu?
Langista Opublikowano 3 Czerwca Opublikowano 3 Czerwca Podmień na stary a się przekonasz. Jakie błędy wypluwa VCDS?
riko31 Opublikowano 3 Czerwca Autor Opublikowano 3 Czerwca Teraz, Langista napisał(a): Podmień na stary a się przekonasz. Jakie błędy wypluwa VCDS? Najpierw to pokazał chyba wszystkie błędy które się da, po skasowaniu ich pokazały się tylko te to co są na zdjęciu
Langista Opublikowano 3 Czerwca Opublikowano 3 Czerwca Zrób kompletny autoskan i pokaż tu wynik w formie pliku txt. Sprawdź na odłączonym Aku czy wtyczka się dobrze trzyma, spróbuj na nowo podłączyć.
riko31 Opublikowano 3 Czerwca Autor Opublikowano 3 Czerwca 5 minut temu, riko31 napisał(a): Najpierw to pokazał chyba wszystkie błędy które się da, po skasowaniu ich pokazały się tylko te to co są na zdjęciu Mogę jeszcze dodać że jak wchodziłem w grupę steering wheel to nawet go nie widziało to samo było z grupą 09 cent.
riko31 Opublikowano 3 Czerwca Autor Opublikowano 3 Czerwca 6 minut temu, Langista napisał(a): Zrób kompletny autoskan i pokaż tu wynik w formie pliku txt. Sprawdź na odłączonym Aku czy wtyczka się dobrze trzyma, spróbuj na nowo podłączyć. Okej zraz sprobuje podesłać po pierwszym auto scanie wyporgramiwalo mi cały fis zakładam ze tempomat też nie działa, jeśli chodzi o wtyczkę to ma być ta podpięta do modułu kierownicy?
riko31 Opublikowano 3 Czerwca Autor Opublikowano 3 Czerwca 19 minut temu, Langista napisał(a): Zrób kompletny autoskan i pokaż tu wynik w formie pliku txt. Sprawdź na odłączonym Aku czy wtyczka się dobrze trzyma, spróbuj na nowo podłączyć. Address 01: Engine Labels: 06B-906-018-AVJ.lbl Part No SW: 8E0 909 518 M HW: 8E0 909 018 Component: 1.8L R4/5VT G 0002 Coding: 0011701 Shop #: WSC 00000 000 08192 VCID: 3A7B87EF765F9041CD-515A VINID: 9D196AAAA2151424421491C214C52BE6D1 2 Faults Found: 18043 - Powertrain Data Bus P1635 - 008 - Missing Message from A/C Controller 18107 - Powertrain Data Bus P1699 - 008 - Missing Message from Steering Wheel Electronics Readiness: 0110 1101 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-517.lbl Part No: 8E0 614 517 A Component: ABS/ESP allrad 1726 Coding: 04275 Shop #: WSC 00000 VCID: 2643439FC2E704A199-513C 1 Fault Found: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30 35-00 - - ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.lbl Part No: 8E0 820 043 Component: A4 Klimaautomat 1012 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 VCID: 5EB32B7FDA379C6191-515A 6 Faults Found: 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 49-00 - No Communications 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 49-00 - No Communications 00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527) 49-00 - No Communications 00457 - Central Electronics Control Module / BCM (J519) 49-00 - No Communications 00474 - Control Module for Immobilizer 49-00 - No Communications 00474 - Control Module for Immobilizer 27-10 - Implausible Signal - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 8E0-959-655-84.lbl Part No: 8E0 959 655 Component: Airbag 8.4E 5001 Coding: 0010602 Shop #: WSC 63351 000 00000 VCID: 74E769D714BB2631D7-515A No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8E2.clb Part No: 8E0 920 900 H Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D26 Coding: 01000 Shop #: WSC 00006 VCID: 295948A3D3F92BD9B4-5178 WAUZZZ8E52A259725 AUZ6Z0B0003763 9 Faults Found: 00457 - Central Electronics Control Module / BCM (J519) 49-00 - No Communications 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 49-00 - No Communications 01331 - Door Control Module; Driver Side (J386) 49-00 - No Communications 01332 - Door Control Module; Passenger Side (J387) 49-00 - No Communications 01334 - Door Control Module; Rear Right (J389) 49-00 - No Communications 01333 - Door Control Module; Rear Left (J388) 49-00 - No Communications 00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527) 49-00 - No Communications 01320 - Control Module for Climatronic (J255) 49-00 - No Communications 01336 - Company Data Bus for Comfort System 37-10 - Faulty - Intermittent End-------------------------(Elapsed Time: 06:19)---------------
Alduric Opublikowano 3 Czerwca Opublikowano 3 Czerwca Po wymianie pająka, robiłeś adaptacje czujnika?
riko31 Opublikowano 3 Czerwca Autor Opublikowano 3 Czerwca 1 minutę temu, Alduric napisał(a): Po wymianie pająka, robiłeś adaptacje czujnika? Tak, wszystko było kodowane sam nie mogłem zakodować tempomatu niektórzy na internecie pisali że to mogła być wina tunera po wyprogramowaniu sondy pojechałem do niego i jakoś to ogarnął, spróbuje wymienić na stary moduł może to pomoże
riko31 Opublikowano 3 Czerwca Autor Opublikowano 3 Czerwca 52 minuty temu, riko31 napisał(a): Tak, wszystko było kodowane sam nie mogłem zakodować tempomatu niektórzy na internecie pisali że to mogła być wina tunera po wyprogramowaniu sondy pojechałem do niego i jakoś to ogarnął, spróbuje wymienić na stary moduł może to pomoże Wymieniłem moduł na stary dalej to samo
riko31 Opublikowano 3 Czerwca Autor Opublikowano 3 Czerwca Może ktoś ma jakieś propozycje gdzie zacząć szukać przyczyny?
Muskel1 Opublikowano 3 Czerwca Opublikowano 3 Czerwca Wymontuj zegary i wypnij i wepnij do nich kilka razy zieloną i niebieską wtyczkę.
riko31 Opublikowano 3 Czerwca Autor Opublikowano 3 Czerwca 3 godziny temu, Muskel1 napisał(a): Wymontuj zegary i wypnij i wepnij do nich kilka razy zieloną i niebieską wtyczkę. jutro spróbuję zobaczymy czy coś to da
Muskel1 Opublikowano 3 Czerwca Opublikowano 3 Czerwca Masz problemy z komunikacją prawie z wszystkimi sterownikami. Być może styki są gdzieś zaśniedziałe, stąd kilkukrotne wypięcie i wpięcie wtyczek za zegarami. Zegary w tym modelu to centralka.
riko31 Opublikowano 4 Czerwca Autor Opublikowano 4 Czerwca 16 godzin temu, Muskel1 napisał(a): Masz problemy z komunikacją prawie z wszystkimi sterownikami. Być może styki są gdzieś zaśniedziałe, stąd kilkukrotne wypięcie i wpięcie wtyczek za zegarami. Zegary w tym modelu to centralka. Dzisiaj rano odpaliłem samochód i nagle wszytko działa myślę że nie problem w zaśniedziałych stykach od zegarów a gdzieś dostała się wilgoć
Langista Opublikowano 4 Czerwca Opublikowano 4 Czerwca (edytowane) Wilgoć zostawia za sobą rdzę, także za niedługo nie będziesz mógł znowu nic zrobić 😅 Edytowane 4 Czerwca przez Langista
riko31 Opublikowano 4 Czerwca Autor Opublikowano 4 Czerwca Godzinę temu, Langista napisał(a): Wilgoć zostawia za sobą rdzę, także za niedługo nie będziesz mógł znowu nic zrobić 😅 Tak, wiem ale w piątek mam przegląd później będę szukał przyczyny, jeśli ktoś będzie miał jakieś pomysły jeszcze niech napisze ja sam myślę żeby zacząć od tylnych drzwi od strony kierowcy pokazywało mi tam błąd wcześniej i się nie zamykały, szyba szła tylko w dół więc może tam się robi jakieś duże zwarcie i wszytko wywala
Langista Opublikowano 4 Czerwca Opublikowano 4 Czerwca Nie ma opcji, to nie ma powiązania. Najczęściej przy tym błędzie winna jest przelotka i przetarte kable lub padający moduł drzwi, w drzwiach kierowcy, rzadziej pada zamek lub mikrostyk w nim. Ty masz błąd albo z zegarami albo z modułem komfortu.
riko31 Opublikowano 4 Czerwca Autor Opublikowano 4 Czerwca 5 godzin temu, Langista napisał(a): Nie ma opcji, to nie ma powiązania. Najczęściej przy tym błędzie winna jest przelotka i przetarte kable lub padający moduł drzwi, w drzwiach kierowcy, rzadziej pada zamek lub mikrostyk w nim. Ty masz błąd albo z zegarami albo z modułem komfortu. okej, jesli okaże się ze padł moduł komfortu to musi byc dokładnie taki sam moduł(numer częsci) czy obojętnie jaki?
Langista Opublikowano 4 Czerwca Opublikowano 4 Czerwca Najlepiej taki sam lub kompatybilny, moduł trzeba potem zakodować i przypisać kluczyki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się