piotreki Opublikowano 8 Maja 2009 Opublikowano 8 Maja 2009 Witam od jakiegos czasu jak przyspieszam powoli to slysze jakby szum, jakby cos bulgotalo lub delikatnie syczalo troszke ( ciezko jest opisac ten dziwny dzwiek ) przy ok 1600 obr/min az do ok2000-2100 potem jakby ustaje ( nie wiem czy juz silnik glosniej chodzi i tego nie slysze ) Dzieje sie to przy powolnym przyspieszaniu przy szybkim nic takiego nie ma Auto odpala normalnie, nie kopci, oleje, filtry, rozrzad, pompa wody, plyny wymienione, spalanie w normie, przyspiesza normalnie, nie szarpie Na kompie 0 bledow Wtryski?? Turbo? Z gory dzieki za odpowiedzi
pablo1801 Opublikowano 8 Maja 2009 Opublikowano 8 Maja 2009 u mnie jest to samo .gdy zmieniam bieg np 2 na 3 i powoli przyśpieszam to słychać takie buczenie.występuje to między 1700 1900 obrotów.Jak dojdzie do ok 2100 buczenie ustępuje.Pytałem sie koleżki mechanika i powiedział że to może być osłona pod silnikiem .To znaczy gdy dodaje sie gazu powoli osłona od silnika wpada w rezonans i wydaje taki dziwny dzwięk.U mnie z samochodem tez wszystko jest ok ale Mnie też to wkurza i w ten weekend wjade na kanał i zobacze jak ta osłona jest zamocowana.Pozdro
siemian Opublikowano 9 Maja 2009 Opublikowano 9 Maja 2009 Witam od jakiegos czasu jak przyspieszam powoli to slysze jakby szum, jakby cos bulgotalo lub delikatnie syczalo troszke ( ciezko jest opisac ten dziwny dzwiek ) przy ok 1600 obr/min az do ok2000-2100 potem jakby ustaje ( nie wiem czy juz silnik glosniej chodzi i tego nie slysze ) Dzieje sie to przy powolnym przyspieszaniu przy szybkim nic takiego nie ma Hmmm piotreki postaraj się bardziej sprecyzować Twoje objawy, bo ciężko jest określić co to jest... Możliwości jest mnóstwo. Pozdrawiam serdecznie
pablo1801 Opublikowano 24 Maja 2009 Opublikowano 24 Maja 2009 sprawdz napinacz wałka wielorowkowego.U mnie były takie same objawy i to wlaśnie było przyczyną
piotrsob1 Opublikowano 26 Maja 2009 Opublikowano 26 Maja 2009 sprawdz napinacz wałka wielorowkowego.U mnie były takie same objawy i to wlaśnie było przyczyną Chyba paska wieloklinowego...
piotreki Opublikowano 28 Maja 2009 Autor Opublikowano 28 Maja 2009 zwiazane to jest z rozrzadem ?! bo tak wlasnie po wymianie rozrzadu jakbym zauwazyl to ale nie wiazalem tego z tym buczeniem, szumieniem... Podjade do mechanika i sprawdze ta rzecz
Yakke Opublikowano 30 Maja 2009 Opublikowano 30 Maja 2009 Mam również delikatne buczenie ale przy 2000 do 2400 tak około... może wydech ma dziureczkę;p bo osłony nie mam
Musashi Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 sprawdz napinacz wałka wielorowkowego.U mnie były takie same objawy i to wlaśnie było przyczyną Chyba paska wieloklinowego... wieloklinowego lub wielorowkowego, to to samo [br]Dopisany: 31 Maj 2009, 13:22_________________________________________________przyczyna dzwiekow moze byc rowniez uszkodzona plecionka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się