Gość spedyt Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Podciśnienie w baku nie ma wpływu na falowanie Poszukaj w szukaczce bo temat podciśnienia był już poruszany kilkakrotnie
igor24 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Proszę o wpisywanie wszystkich znanych Wam przyczyn falowania obrotów w A4 1.6 ADP bo za wszelką cenę chcę usunąć tę usterkę, a czyszczenie i adaptacja przepustnicy nic nie dały, no i błędów komputer nie pokazuje ! [ Komentarz dodany przez: wiki: 07-04-2007, 18:22 ] poprawiłem temat bo był bez sensu
ponczek Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 audi 1,8 przyczyna byl tylko bezpiecznik 97r [ Komentarz dodany przez: hack: 08-04-2007, 13:45 ] Kolego! Masz już ostrzeżenie. PROSZę, ZAPOZNAJ SIę Z REGULAMINEM, HACK
szogun0 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Sonda lambda. I popraw nazwę tematu na odpowiednią.
demoralizator Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Słabe aku i alarm (czasami rozładuje do zera)
sisi1977 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 źle ustawiony zapłon co do paska rozrządu,powstaje błedny odczyt czujników halla
sisi1977 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 bak ma wezyk do odprowadzenia nadmiaru opar
igor24 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 A jak się do niego dostać i go ewentualnie wyczyścić ?
igor24 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 A jak się ma falowanie do przepływomierza, czujnika temepratury silnika, świec czy przewodów ? [ Dodano: 07-04-2007, 18:58 ] .....no i dlaczego dzieje się tak, że falują obroty jak zaczyna rosnąć temperatura - im wyższa tym gorzej. Najlepiej jest w momencie odpalenia po nocy obroty równe 1100, potem ręce opadają. Czszyczenie i potem adaptacja w serwisie Boscha nie pomogła, wolno coś się adaptowało, podobo stawało na chwilę w miejscu i szło dalej i pokazało, że jest "ok". Mechanik mówił, że w wartościach rzeczywistych przepustnicy komputer pokazuje rezystancję nieskończenie wielką- nie wiem co to znaczy. Obawiam się, że sprowadza się to do wymiany przepustnicy, ale to koszta i dlatego chcę posprawdzać wszystkie inne możliwości.
szogun0 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Jak jest uwalony przepływomierz to też nie będzie wolnych obrotów. Przepustnicę sprawdzi na odpowiednim kanale, naciskając pedał gazu pokazuje na włączonym zapłonie kąt jej wychylenia. Jeszcze lepiej jej potencjometr sprawdzisz multimetrem, mierząc jej oporność.
igor24 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Szogun0 byłbym wdzięczny za rozjaśnienie jeśli chodzi o techniczną sprawę sprawdzenia wadliwości przepływomierza i przepustnicy. Zauważyłem ponadto, że jak obroty wiszą na 1500 lub falują pulsacyjnie w zakresie 1000-1500 słychać chyba dość wyraźnie nastawnik przepustnicy jakby "wył". [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 07-04-2007, 22:03 ] ten temat miał chyba do czego innego służyć ? Sam go zakładałeś w końcu. O przepływomierzy w benzynie jest trochę na forum. [ Dodano: 07-04-2007, 22:12 ] Ok pre-pl masz rację, ale temat główny pozostaje aktualny jak najbardziej !
sisi1977 Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Opublikowano 8 Kwietnia 2007 przy tylnym prawym kole przy baku od spodu
sisi1977 Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Opublikowano 8 Kwietnia 2007 jedz do aso jak cie stac,zrobią ale bedzie drogo!!!
Gość spedyt Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Opublikowano 8 Kwietnia 2007 igor24 poczytaj tu: Podobny temat
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się