Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czyszczenie filtra DPF poprzez K2 DPF Cleaner


pawelfanavant

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

 

W który miejscu w silniku znajduje się czujnik, który mogę odpiąć by wprowadzić weżyk i przeczyścić dpf , używając K2 DPF cleaner ?
Załączam zdjęcie
 

1.jpg

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym specyfikiem nie przeczyścisz filtra DPF z popiołu (a o to jest głównym zanieczyszczeniem, którego chcemy się pozbyć) . 

 

Brak kodu silnika. Nie podałeś.

Edytowane przez Tomnik
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Tomnik napisał(a):

Nie przeczyścisz z popiołu (a o to jest głównym zanieczyszczeniem, którego chcemy się pozbyć) tym specyfikiem filtra DPF. 

 

Brak kodu silnika. Nie podałeś.

DETA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, RALF76 napisał(a):

jaki przebieg że czyścisz??

122 tyś 

Check engine mi sie odpala średnio co 3 tygodnie . Z poniższymi błędami

P200200 - filtr cząstek stałych nieprawidłowe działanie

P040100 - układ recyrkulacji spalin - za mały przepływ

 

Do tej pory je resetowałem

 

Samochód nie traci na mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, RALF76 napisał(a):

jaki poziom zapełnienia dpf?

Niestety nie mam takiej informacji :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, pawelfanavant napisał(a):

Niestety nie mam takiej informacji :(

podepnij pod vcds i sprawdź albo podjedź do kogoś..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerabiałęm podbny temat tylko że przepływ w recylkulacji niskociśnieniowej był za duży.

Tutaj robiłęm test tych płynów i nie polecam, troche pomogło ale gra nie warta świeczki.

 

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.07.2024 o 15:56, pawelfanavant napisał(a):

122 tyś 

Check engine mi sie odpala średnio co 3 tygodnie . Z poniższymi błędami

P200200 - filtr cząstek stałych nieprawidłowe działanie

P040100 - układ recyrkulacji spalin - za mały przepływ

 

Do tej pory je resetowałem

 

Samochód nie traci na mocy.

Obstawiam że nie masz zapchanego DPF, tylko chłodnice spalin. Chyba wtryski by musiały lać, żeby przy tym przebiegu zapchać DPF. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na bank chłodnica , wydaje sie ze głównie krystalizacja adblue zatyka

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpieliśmy i okazuje sie, że dpg nie jest zapchany wręcz przeciwnie jest z nim wszystko ok. Zresetowaliśmy ponownie błędy i po 4 dniach znowu sie check engine zapalił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, pawelfanavant napisał(a):

Podpieliśmy i okazuje sie, że dpg nie jest zapchany wręcz przeciwnie jest z nim wszystko ok. Zresetowaliśmy ponownie błędy i po 4 dniach znowu sie check engine zapalił

DPF.

 

Przestań kombinować już ze dwa razy masz podaną prawdopodobną przyczynę  TUTAJ zobacz

Edytowane przez Lukaa5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, RALF76 napisał(a):

jaki błąd?

Taki sam jak poprzednio: 

"

P200200 - filtr cząstek stałych nieprawidłowe działanie

P040100 - układ recyrkulacji spalin - za mały przepływ"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...