pawelfanavant Opublikowano 25 Lipca Opublikowano 25 Lipca Witam W który miejscu w silniku znajduje się czujnik, który mogę odpiąć by wprowadzić weżyk i przeczyścić dpf , używając K2 DPF cleaner ? Załączam zdjęcie 1
Tomnik Opublikowano 25 Lipca Opublikowano 25 Lipca (edytowane) Tym specyfikiem nie przeczyścisz filtra DPF z popiołu (a o to jest głównym zanieczyszczeniem, którego chcemy się pozbyć) . Brak kodu silnika. Nie podałeś. Edytowane 25 Lipca przez Tomnik 1
pawelfanavant Opublikowano 25 Lipca Autor Opublikowano 25 Lipca 25 minut temu, Tomnik napisał(a): Nie przeczyścisz z popiołu (a o to jest głównym zanieczyszczeniem, którego chcemy się pozbyć) tym specyfikiem filtra DPF. Brak kodu silnika. Nie podałeś. DETA
pawelfanavant Opublikowano 25 Lipca Autor Opublikowano 25 Lipca 3 minuty temu, RALF76 napisał(a): jaki przebieg że czyścisz?? 122 tyś Check engine mi sie odpala średnio co 3 tygodnie . Z poniższymi błędami P200200 - filtr cząstek stałych nieprawidłowe działanie P040100 - układ recyrkulacji spalin - za mały przepływ Do tej pory je resetowałem Samochód nie traci na mocy.
pawelfanavant Opublikowano 25 Lipca Autor Opublikowano 25 Lipca 1 minutę temu, RALF76 napisał(a): jaki poziom zapełnienia dpf? Niestety nie mam takiej informacji
RALF76 Opublikowano 25 Lipca Opublikowano 25 Lipca Teraz, pawelfanavant napisał(a): Niestety nie mam takiej informacji podepnij pod vcds i sprawdź albo podjedź do kogoś..
luckY102 Opublikowano 25 Lipca Opublikowano 25 Lipca Przerabiałęm podbny temat tylko że przepływ w recylkulacji niskociśnieniowej był za duży. Tutaj robiłęm test tych płynów i nie polecam, troche pomogło ale gra nie warta świeczki. 1
patryciusz Opublikowano 26 Lipca Opublikowano 26 Lipca W dniu 25.07.2024 o 15:56, pawelfanavant napisał(a): 122 tyś Check engine mi sie odpala średnio co 3 tygodnie . Z poniższymi błędami P200200 - filtr cząstek stałych nieprawidłowe działanie P040100 - układ recyrkulacji spalin - za mały przepływ Do tej pory je resetowałem Samochód nie traci na mocy. Obstawiam że nie masz zapchanego DPF, tylko chłodnice spalin. Chyba wtryski by musiały lać, żeby przy tym przebiegu zapchać DPF.
Lukaa5 Opublikowano 29 Lipca Opublikowano 29 Lipca Na bank chłodnica , wydaje sie ze głównie krystalizacja adblue zatyka 1
pawelfanavant Opublikowano 31 Lipca Autor Opublikowano 31 Lipca Podpieliśmy i okazuje sie, że dpg nie jest zapchany wręcz przeciwnie jest z nim wszystko ok. Zresetowaliśmy ponownie błędy i po 4 dniach znowu sie check engine zapalił
Lukaa5 Opublikowano 31 Lipca Opublikowano 31 Lipca (edytowane) Godzinę temu, pawelfanavant napisał(a): Podpieliśmy i okazuje sie, że dpg nie jest zapchany wręcz przeciwnie jest z nim wszystko ok. Zresetowaliśmy ponownie błędy i po 4 dniach znowu sie check engine zapalił DPF. Przestań kombinować już ze dwa razy masz podaną prawdopodobną przyczynę TUTAJ zobacz Edytowane 31 Lipca przez Lukaa5
pawelfanavant Opublikowano 31 Lipca Autor Opublikowano 31 Lipca Godzinę temu, RALF76 napisał(a): jaki błąd? Taki sam jak poprzednio: " P200200 - filtr cząstek stałych nieprawidłowe działanie P040100 - układ recyrkulacji spalin - za mały przepływ"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się