Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drążek stabilizatora A4 B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

9943a7d0-8435-411f-bd1d-bbe47b6b67f8.thumb.jpg.0841bf678fd3f99ea3c21b6a1e04eb5f.jpgIMG20240810200958.thumb.jpg.d5b585c3cd785b8fd3bacff67105531b.jpgWitam, ostatnim czasem zauważyłem że mam jakieś buczenie przy skręcaniu stawiałem na łożysko a okazała się urwana sruba od stabilizatora. Czy są różne drazki stabilizatora czy jest jeden typ w wszystkich b6.

 

 

Screenshot_2024-08-10-19-45-26-50_99c04817c0de5652397fc8b56c3b3817.jpg

Opublikowano

 

W tym temacie napisane masz rodzaje stabilizatorów jakie występowały.

 

 

Przedni stabilizator można poznać po wadze, grubość jest ta sama:

 

B6

 

8E0 411 309 D - 1BA/BR

 

8E0 411 309 B - 1BE/BV (tylko z quattro) i S4

 

B7

 

8E0 411 309 P - 1BA

 

8E0 411 309 N - 1BE/BV (tylko z quattro)

 

8E0 411 309 B - S4

 

Porównanie:

 

8E0 411 309 P (1.9TDI/2.0TDI) > 3,895 kg

8E0 411 309 N (3.0TDI/RS4) > 4,900 kg

(Ważone razem z gumami i mocowaniami)

Tylny stabilizator można rozpoznać po grubości:

 

B6 1BA/BR - 16mm

B6 1BE/BV - 18mm

S4 B6 1BD - 20mm

B7 1BA/BR - 16mm

B7 1BA/BR (8E0-6-200 001>>*) - 18mm

B7 1BE/BV - 18mm

S4 B7/RS4 - 20/22mm

 

Opublikowano

Czyli rozumiem że wszystkie podejdą pod moje auto? 

B6

 

8E0 411 309 D - 1BA/BR

 

8E0 411 309 B - 1BE/BV (tylko z quattro) i S4

 

B7

 

8E0 411 309 P - 1BA

 

8E0 411 309 N - 1BE/BV (tylko z quattro)

 

8E0 411 309 B - S4

Opublikowano

Przecież to idzie wykręcić dospawując nakrętkę..

Opublikowano

Jak nakręteke? 

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Dmma napisał(a):

Jak nakręteke? 

Najlepiej stabilizator wyciagnąć z samochodu, wkrecić w imadło w pionowej pozycji, położyc podkładkę poszerzana w otworze urwanej śruby,  i migomatem starasz się złapać śrubę przed otwór cyklami, później jak juz wyjdziesz z dziury spawem, to łapiesz nakrętkę spawem i odkręcasz. Jeżeli śruba urwała się trochę głębiej, to można spróbować nadlać trochę najpierw w środku takimi małymi cyklami, ale tak, żeby złapać się tylko urwanej śruby, a nie stabilizatora, dopiero potem położyć podkładkę i nakretke na otwór i zalewać. Zależy od twoich zdolności, bez miga zapomnij o dospawaniu nakrętki. Oczywiście żeby wyciągnąć staba, najlepiej jest podnieść lewe i prawe koło, aby go odprężyć, bo będziesz miał duże problemy aby załapać z powrotem łączniki staba.

Edytowane przez szpakuziom
Opublikowano

Najlepsze są najazdy do takiej roboty, w tedy auto stoi równo.

Opublikowano

Dzięki za podpowiedź ale ani mój garaż bez prądu się nie nadaje ani to że spawarki nie mam. Drążek kupiony na olx, teraz tylko czekać na dostawę nowych srub u gum. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...