Dmma Opublikowano 10 Sierpnia Opublikowano 10 Sierpnia Witam, ostatnim czasem zauważyłem że mam jakieś buczenie przy skręcaniu stawiałem na łożysko a okazała się urwana sruba od stabilizatora. Czy są różne drazki stabilizatora czy jest jeden typ w wszystkich b6. VID20240810194458.mp4
ama11deus Opublikowano 10 Sierpnia Opublikowano 10 Sierpnia W tym temacie napisane masz rodzaje stabilizatorów jakie występowały. Przedni stabilizator można poznać po wadze, grubość jest ta sama: B6 8E0 411 309 D - 1BA/BR 8E0 411 309 B - 1BE/BV (tylko z quattro) i S4 B7 8E0 411 309 P - 1BA 8E0 411 309 N - 1BE/BV (tylko z quattro) 8E0 411 309 B - S4 Porównanie: 8E0 411 309 P (1.9TDI/2.0TDI) > 3,895 kg 8E0 411 309 N (3.0TDI/RS4) > 4,900 kg (Ważone razem z gumami i mocowaniami) Tylny stabilizator można rozpoznać po grubości: B6 1BA/BR - 16mm B6 1BE/BV - 18mm S4 B6 1BD - 20mm B7 1BA/BR - 16mm B7 1BA/BR (8E0-6-200 001>>*) - 18mm B7 1BE/BV - 18mm S4 B7/RS4 - 20/22mm
Dmma Opublikowano 11 Sierpnia Autor Opublikowano 11 Sierpnia Czyli rozumiem że wszystkie podejdą pod moje auto? B6 8E0 411 309 D - 1BA/BR 8E0 411 309 B - 1BE/BV (tylko z quattro) i S4 B7 8E0 411 309 P - 1BA 8E0 411 309 N - 1BE/BV (tylko z quattro) 8E0 411 309 B - S4
Langista Opublikowano 11 Sierpnia Opublikowano 11 Sierpnia Przecież to idzie wykręcić dospawując nakrętkę..
szpakuziom Opublikowano 11 Sierpnia Opublikowano 11 Sierpnia (edytowane) 1 godzinę temu, Dmma napisał(a): Jak nakręteke? Najlepiej stabilizator wyciagnąć z samochodu, wkrecić w imadło w pionowej pozycji, położyc podkładkę poszerzana w otworze urwanej śruby, i migomatem starasz się złapać śrubę przed otwór cyklami, później jak juz wyjdziesz z dziury spawem, to łapiesz nakrętkę spawem i odkręcasz. Jeżeli śruba urwała się trochę głębiej, to można spróbować nadlać trochę najpierw w środku takimi małymi cyklami, ale tak, żeby złapać się tylko urwanej śruby, a nie stabilizatora, dopiero potem położyć podkładkę i nakretke na otwór i zalewać. Zależy od twoich zdolności, bez miga zapomnij o dospawaniu nakrętki. Oczywiście żeby wyciągnąć staba, najlepiej jest podnieść lewe i prawe koło, aby go odprężyć, bo będziesz miał duże problemy aby załapać z powrotem łączniki staba. Edytowane 11 Sierpnia przez szpakuziom
Langista Opublikowano 11 Sierpnia Opublikowano 11 Sierpnia Najlepsze są najazdy do takiej roboty, w tedy auto stoi równo.
Dmma Opublikowano 12 Sierpnia Autor Opublikowano 12 Sierpnia Dzięki za podpowiedź ale ani mój garaż bez prądu się nie nadaje ani to że spawarki nie mam. Drążek kupiony na olx, teraz tylko czekać na dostawę nowych srub u gum.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się