pitasss10 Opublikowano 13 Sierpnia Opublikowano 13 Sierpnia Witam, zakładam temat tutaj choć dotyczy on a6 C7 2.0TDI DDDA (bliźniacze silniki do a4 b9). Samochód z przebiegiem 200k, zapełnienie filtra na poziomie 0,14L i 60g sadzy. Problem jest taki, że wypalania filtra mam średnio po 200-230km niezależnie od tego czy jest to trasa/miasto czy jeżdżę na D/S to zawsze sadza obliczona wymusza wypalanie. Dystans ten wydaje mi się bardzo mały i tutaj pytanie, czy hipotetycznie zatkana chłodnica egr może wpływać na częstotliwość regeneracji? (zakładam, że nie była nigdy czyszczona). W poprzednim silniku CNHA z większym przebiegiem wypalanie miałem rzadziej 😕 Różnica ciśnień po regeneracji filtra przy pełnym obciążeniu nie przekracza 300hPa
Alduric Opublikowano 13 Sierpnia Opublikowano 13 Sierpnia Wytnij, wyprogramuj, problem z głowy. Żadne moje auto nie miało DPFa, Taylor Swift produkuje więcej co2 niż wszystkie dizle w europie, plus mamy papierowe słomki w mc donald więc balans jest zachowany w ekologii. 1
Marky Mark Opublikowano 13 Sierpnia Opublikowano 13 Sierpnia A od kiedy DPF ma za zadanie zmniejszyć emisję CO²? Co za bzdurne porównanie 1
Alduric Opublikowano 13 Sierpnia Opublikowano 13 Sierpnia Nie wiem, nigdzie nie pisałem zmniejszaniu CO^2 przez dpf, a ogólnie o ekologii. Czytanie ze zrozumieniem się kłania, pozdrawiam.
Marky Mark Opublikowano 13 Sierpnia Opublikowano 13 Sierpnia A co ma w takim razie wycięcie lub niewycięcie DPF do emisji CO²? Sam nie rozumiesz co piszesz.
Alduric Opublikowano 13 Sierpnia Opublikowano 13 Sierpnia (edytowane) Nic, tak samo jak nie ma nic do ekologii. Badum tissssss..... Edytowane 13 Sierpnia przez Alduric
Marky Mark Opublikowano 13 Sierpnia Opublikowano 13 Sierpnia Jeżeli już to Ba Dum tss... ale tego też nie wiesz😄
Alduric Opublikowano 13 Sierpnia Opublikowano 13 Sierpnia Ja znam tę wersję, więc niestety ale nie. Badum Tsss - Solo Button – Aplikacje w Google Play PLAY.GOOGLE.COM Badum Tsss brzmi po naciśnięciu przycisku aplikacji
Marky Mark Opublikowano 13 Sierpnia Opublikowano 13 Sierpnia A założycielowi tematu mogę tyko odradzić słuchania bzdurnych rad o januszowych praktykach.
patryciusz Opublikowano 13 Sierpnia Opublikowano 13 Sierpnia Trzeba zobaczyć jaka jest różnica ciśnień, na wolnych obrotach i pod obciążenie. Najlepiej zaraz po wypaleniu i jak będziesz miał przejechane 200 km. Jak byś miał zapchaną chłodnice to by wywalał błąd.
pitasss10 Opublikowano 14 Sierpnia Autor Opublikowano 14 Sierpnia Tak jak pisałem, różnica ciśnień około 280hPa pod pełnym obciążeniem po wypaleniu, sprawdzę jak to wygląda w tej chwili (około 180km od wypalenia). Kolego @Alduric nabijaj sobie posty na innym forum, tutaj tylko zaśmiecasz wątki. Nie mam zamiaru wycinać DPF
przem8 Opublikowano 14 Sierpnia Opublikowano 14 Sierpnia Dpf juz przypchany. Nie powinien przekraczać 200, a 300 to juz dyskwalifikuje dpf. Jeszcze jak na postoju przy 2 tys obr. przekracza 50 to juz kiepsko
RALF76 Opublikowano 14 Sierpnia Opublikowano 14 Sierpnia 11 minut temu, pitasss10 napisał(a): Nie mam zamiaru wycinać DPF bardzo dobra decyzja
Alduric Opublikowano 14 Sierpnia Opublikowano 14 Sierpnia 4 godziny temu, pitasss10 napisał(a): Tak jak pisałem, różnica ciśnień około 280hPa pod pełnym obciążeniem po wypaleniu, sprawdzę jak to wygląda w tej chwili (około 180km od wypalenia). Kolego @Alduric nabijaj sobie posty na innym forum, tutaj tylko zaśmiecasz wątki. Nie mam zamiaru wycinać DPF Współczuję decyzji.
pitasss10 Opublikowano 14 Sierpnia Autor Opublikowano 14 Sierpnia 6 godzin temu, przem8 napisał(a): Dpf juz przypchany. Nie powinien przekraczać 200, a 300 to juz dyskwalifikuje dpf. Jeszcze jak na postoju przy 2 tys obr. przekracza 50 to juz kiepsko Napisałem wątek aby uzyskać jakąś pomoc a widzę, że jest zupełnie odwrotnie. Kto Ci powiedział, że nie powinien przekraczać 200 hPa? Przy silniku 2.0tdi, gdzie katalizator jest połączony z DPF i w dodatku zawinięty ciśnienia są wyższe i dopuszczalne ciśnienia to 400hPa. Przy około 600hPa sterownik zaczyna dopiero obniżać moc silnika
przem8 Opublikowano 14 Sierpnia Opublikowano 14 Sierpnia 5 minut temu, pitasss10 napisał(a): dodatku zawinięty ciśnienia są wyższe i dopuszczalne ciśnienia to 400hPa Kto Ci powiedział, ze dopuszczalne jest 400? Mam taką wiedzę i tyle. Skoro wiesz i uwazasz inaczej to po co ten temat?
pitasss10 Opublikowano 17 Sierpnia Autor Opublikowano 17 Sierpnia W dniu 14.08.2024 o 14:56, przem8 napisał(a): Kto Ci powiedział, ze dopuszczalne jest 400? Mam taką wiedzę i tyle. Skoro wiesz i uwazasz inaczej to po co ten temat? Kilka niezależnych źródeł. Do tego w CNHA mam pod 390hPa, większy przebieg i tak wypala się co około 300km
czareq Opublikowano 30 Sierpnia Opublikowano 30 Sierpnia W dniu 14.08.2024 o 08:02, przem8 napisał(a): Nie powinien przekraczać 200, a 300 to juz dyskwalifikuje dpf Obstawiam że nawet po wymianie na fabrycznie nowy oryginalny DPF nie osiągniesz takich parametrów, bo stary katalizator Ci go zablokuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się