Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem po wymianie rozrządu w Audi A4 B6 1.8T BFB


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez AdrianoA4B6,

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jutro wymienię czujnik wału korbowego. Obecnie sprawdzam kompresję na tłokach i zobaczymy te zawory 

Opublikowano

Błąd miał wcześniej, jak wałek był obrócony o 180, teraz poprawił i już nie wraca.

Opublikowano

Bo tam nie istnieje kompresja

Opublikowano
2 minuty temu, Alduric napisał(a):

Bo tam nie istnieje kompresja

Tylko co ? 

Opublikowano

No pewnie nic :D nie wiem? Nie masz kompresji wedle wskazań.

Opublikowano
5 minut temu, Alduric napisał(a):

No pewnie nic :D nie wiem? Nie masz kompresji wedle wskazań.

A samochód odpala ... Może winowajcą jest czujnik położenia wału . Patrzyłem dziś rozrząd i dalej trzyma wszystkie znaki 

Opublikowano

Manometr sprawny? Dobrze go wsadziłeś w gniazdo świecy? Na gwint jest? Na gumę?

Opublikowano
13 minut temu, Alduric napisał(a):

Manometr sprawny? Dobrze go wsadziłeś w gniazdo świecy? Na gwint jest? Na gumę?

Sprawny, ciśnienie że sprężarki trzyma , nie puszcza . Miałem w zestawie tylko go, wężyk giętki długi oraz parę przejściowek . Sztywnego wężyka niestety nie posiadam . Wkręciłem do samego końca , jutro użyje taśmy teflonowej do uszczelnienia tej nasadki z gwintem odpowiadającym gwintowi świecy 

Opublikowano

Po pierwsze masz w manometrze zjebany zaworek zwrotny wętylek dlatego ci nic nie pokazuje

Po drugie co za głupoty z tym że trzeba patrzeć na znaki na kole zamachowym z tyłu silnika bo jak nie to o 180* wyjdzie ustawienie to największa bzdura a jak jest sprzęgło z kołem tuningowe pod 600nm to gdzie te znaki , a po drugie to koło pasowe jest tak samo na stałe spięte z wałem jak koło zamachowe

Żenada :facepalm:

Opublikowano
3 minuty temu, hopek03 napisał(a):

Po pierwsze masz w manometrze zjebany zaworek zwrotny wętylek dlatego ci nic nie pokazuje

Po drugie co za głupoty z tym że trzeba patrzeć na znaki na kole zamachowym z tyłu silnika bo jak nie to o 180* wyjdzie ustawienie to największa bzdura a jak jest sprzęgło z kołem tuningowe pod 600nm to gdzie te znaki , a po drugie to koło pasowe jest tak samo na stałe spięte z wałem jak koło zamachowe

Żenada :facepalm:

Ty byś pewnie ustawił według znaków na kole pasowym z przodu oraz na obudowie rozrządu dolnej co nie ?

Opublikowano

no a jak by inaczej

Opublikowano

zawsze tak robie

Opublikowano

Dokładnie jak Adam piszę z przodu patrzę ustawiam i wszystko gra, a na miejscu autora to albo bym jakiegoś kolegę mechanika przywiózł do tego samochodu,  albo oddał do jakiegoś mechanika który ma pojęcie jak ustawić rozrząd w 1.8 turbo gdzie tu nie ma nic skomplikowanego. I dodatkowo miał sprawny manometr do mierzenia kompresji.

Opublikowano (edytowane)
13 godzin temu, hopek03 napisał(a):

Po pierwsze masz w manometrze zjebany zaworek zwrotny wętylek dlatego ci nic nie pokazuje

Po drugie co za głupoty z tym że trzeba patrzeć na znaki na kole zamachowym z tyłu silnika bo jak nie to o 180* wyjdzie ustawienie to największa bzdura a jak jest sprzęgło z kołem tuningowe pod 600nm to gdzie te znaki , a po drugie to koło pasowe jest tak samo na stałe spięte z wałem jak koło zamachowe

Żenada :facepalm:

Nigdy nie wiesz jak Ktoś złożył rozrząd i wszystkie koła nie widząc tego. To co powiedziałeś jest oczywiste, ale co jak Ktoś mógł przez przypadek obrócić te koło przy montażu, kiedy wymieniał pasek? Nigdy tego nie wiesz, a jak chcesz komuś pomóc przez forum i sam nie masz 100% pewności czy dobrze to poskładał, to warto chyba spojrzeć na znak na kole zamachowym, ponieważ tam masz 100% pewności że dół jest ustawiony do montażu rozrządu. Owszem ja też jak montuję rozrząd i nie potrzebuje patrzeć na znak z tyłu, bo wiem co robię. 

Edytowane przez szpakuziom
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Jak to dobrze że u mnie w silniku wymyślili blokadę na wał, która pasuje tylko w jednym, prawidłowym położeniu 😅

  • Lubię to 1
Opublikowano
1 godzinę temu, Langista napisał(a):

Jak to dobrze że u mnie w silniku wymyślili blokadę na wał, która pasuje tylko w jednym, prawidłowym położeniu 😅

Dał bym wiele by i u mnie było . Ciul najwyżej wlecą nowe zawory . ZA BŁĘDY TRZEBA PŁACIĆ! ;)

Opublikowano
7 godzin temu, szpakuziom napisał(a):

Nigdy nie wiesz jak Ktoś złożył rozrząd i wszystkie koła nie widząc tego. To co powiedziałeś jest oczywiste, ale co jak Ktoś mógł przez przypadek obrócić te koło przy montażu, kiedy wymieniał pasek? Nigdy tego nie wiesz, a jak chcesz komuś pomóc przez forum i sam nie masz 100% pewności czy dobrze to poskładał, to warto chyba spojrzeć na znak na kole zamachowym, ponieważ tam masz 100% pewności że dół jest ustawiony do montażu rozrządu. Owszem ja też jak montuję rozrząd i nie potrzebuje patrzeć na znak z tyłu, bo wiem co robię. 

kolego powodzenia jak byś miał szukać znaku u mnie na kole zamachowym

Opublikowano

a to że pali i gaśnie to bym sprawdził czujnik położenia wałka na początku bo pewnie też ruszane było

Opublikowano
31 minut temu, hopek03 napisał(a):

kolego powodzenia jak byś miał szukać znaku u mnie na kole zamachowym

Liczy się tylko pasowe tak ? Więc mam do niego ustawione i górę i wałki więc mogę próbować odpalić silnik 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...